hej wszystkim! dawno mnie tu nie było co? dzisiaj przychodzę do was z czymś nowym, bo z nominacją, która nigdy wcześniej się tutaj nie pojawiała.
nominacja od: xvenom
1. Który gatunek muzyki bardziej do ciebie pasuje: r&b vs rap?
mając do wyboru te dwa gatunki... w stu procentach r&b pasuje do mnie bardziej. lubię ten gatunek, bo jest czymś oryginalnym i ten feel, który w nim jest, bardzo mi się podoba.2. Jaki jest proces powstawania twoich opowiadań?
ogólnie to ja jestem mega amatorką i piszę bo lubię. wiem że robię bardzo dużo błędów, ale mi to nie przeszkadza, bo pisanie sprawia mi ogromną przyjemność.
mój proces zaczyna się od pomysłu. gdy mam już pomysł, zapisuje go sobie gdziekolwiek i później rozpisuje go na laptopie.
mam bardzo dużo pomysłów, które nigdy nie zostały zrealizowane, albo do których nie potrafiłam stworzyć głębszej i dokładniejszej fabuły.
gdy mam już wszystko rozpisane to zaczynam pisać pierwszy rozdział. najczęściej wygląda to tak, że napisze cały rozdział za jednym zamachem i później przez tydzień go poprawiam.
zawsze próbuje napisać przynajmniej połowę całej książki zanim wstawię pierwszy rozdział, bo nie chce później nie mieć czego do wstawienia.3. Co denerwuję cię w Wattpadowych pracach?
nie mam zbytnio rzeczy, które mnie irytują, bo jakby ta aplikacja jest dla amatorów i jest tu wiele opowiadań, których nawet nikt nie czyta, więc nie denerwują mnie książki z wieloma błędami, czy rakowe opowiadania.
ale nie lubię gdy młode dziewczynki piszą smuty...4. Opisz siebie w trzech, czterech zdaniach.
to jest bardzo trudne xDcześć, jestem nicola, mam prawie osiemnaście lat i mieszkam od 2016 roku w niemczech. mam fobie społeczną przez którą nie potrafię się wypowiadać przy ludziach, których nie znam oraz stresuję się każdą sytuacją, w której uczestniczą inni ludzie. gdy poznam i zaprzyjaźnie się z kimś to jestem całkiem inną osobą: walnięta, szalona z poczuciem humoru itp.
5. Podaj trzy piosenki, które słuchałaś najczęściej w przeciągu tego tygodnia.
mamamoo - starry night
okej, ta piosenka jest g e n i a l n a.
teledysk jest również przepiękny!sf9 - mamma mia
ostatnio często słucham tej piosenki, ponieważ mam „smutne" dni, a ta piosenka mi poprawia humor za każdym razem.wjsn - dreams come true
te piosenke pokochałam za klimat w stylu anime i moim zdaniem jest to ich najlepsza piosenka! choreografia jest przepiękna. luda moje słoneczko ma w końcu jakieś lines :))6. Do jakiej szkoły chodzisz?
okej i tu zaczynają się schody xD
chodzę do Realschule i przez 1,5 roku chodziłam do IVK Klasse (dla osób z innego kraju) i uczyłam się tylko niemieckiego. w grudniu pani przepisała mnie do normalnej niemieckiej klasy, ponieważ uważała, że się marnuje. no i teraz jestem w 10 klasie w realschule i za 4 miesiące koniec!!!7. Podaj trzy kraje (z nich dwa miasta), które chciałabyś odwiedzić.
korea południowa, miasta: busan, jeju island
chiny, miasta: hongkong, shanghai
stany zjednoczone, miasta: la, new york8. Podaj trzy ulubione shipy.
i tu mam problem bo ja już tak nie shipuje ludzi jak kiedyś...
changki (changkyun x kihyun)
markchan (mark x haechan)
canada line (kevin x jacob)9. Co sądzisz o ludziach, którzy chcą się na siłę komuś przypodobać?
szkoda mi takich ludzi...
jest to według mnie żałosne i ja osobiście nigdy nie upadłabym tak nisko by robić coś takiego.10. Nominuj 6 osób.
i ja tutaj nikogo nie nominuje bo nawet nie mam kogo xDbardzo miło się to wypełniało i bardzo ci dziękuję za te nominacje!
spoiler: pracuję nad nowym opowiadaniem, ale nie obiecuję, że pojawi się szybko...
O I MOŻE JUŻ WIECIE, ALE MONSTA X SZYKUJĄ SIĘ DO COMEBACKU WIĘC PROSZĘ WSPIERAĆ MOICH CHŁOPCÓW!!
CZYTASZ
club © kim taehyung
Fanficwidzę go codziennie w klubie, siedzi z kolegami na kanapach w strefie vip --- Started: 26.09.16 Ended: 11.11.16 --- 03.03.18 - edited