22 | Elhatározás

606 65 7
                                    

Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni. Shawnnak nem fog baja esni.
Shawnnak
nem fog
baja esni.

Úgy ülök itt, mint egy őrült.
Térdeimet szorosan a mellkasomhoz húztam, fenekem alig érinti a talajt, lábam a végtelenség óta zsibbad, kezeim úgy remegnek, mintha órák óta nehéz dobozokat emelgetnék, pedig nem csináltam mást, csak magamat bátorítottam és próbáltam meggyőződni arról, hogy az elmémben felcsapó rémképek nem valódiak.
A sötétség csak percek óta ölelhet, s a valóságban hálás vagyok érte, mert így nem kell látnom. Nem kell a tekintetemet kapkodnom, félve egy támadástól vagy mozduló árnytól, mert ebben a névtelen fekete ködben csak légzésem zaja van, meg az erős porszag az orromban. Valami kemény nyomódik a hátamnak már egy ideje, piszkálja görbe gerincemet, talán egy fémpolc lehet. Az erősödő fájdalom valamennyire észhez térít.
Bevallom magamnak, hogy félek. Igazából nem akarom, hogy foglalkoznom kelljen ezekkel az emberekkel, mintha pusztán csökönyös gyermekek lennének amelyek kihisztizik a figyelmemet. Tartok attól, hogy bántani fognak. Nem akarom egy pszichopata ütéseinek nyomait viselni a bőrömön. Nem akarok ilyen emlékeket.
Bár tudom, ami megtörtént, azon már nem változtathatok.
Szóval várok. Azzal nyugtatom magam, hogy még élek, és minden egyes lepergett másodperccel nagyobb a meggyőződésem abban, hogy meg fogom akadályozni ezt az egész ostobaságot. Értelmetlen.

Tényleg nem kellene ilyenekkel foglalkoznom, amikor Lindy néni emléke máris halványul a tudatomban. Elment, mielőtt beszélhettem volna vele a hangfelvételről, amit megmutatott Shawnnak, s amely az én énekemet őrzi. Elment, mielőtt megkérdezhettem volna, pontosan miért is csinálta; el sem mesélhette a dolgokat az ő szemszögéből.
Csak nemrég kapott új telefont. Az unokája tanította meg, hogyan használja.
A szívem. Igen, a szívem ez a törékeny dolog, ami darabokra repedt. Nem vágyom másra, csak arra, hogy beszélhessek valakivel, mert önző vagyok; csak azt akarom, hogy meghallgassák a panaszaimat.

Bad reputashawnDonde viven las historias. Descúbrelo ahora