Bölüm 7

425 27 1
                                    


   Fatih Nazlı'nın sesi ile irkildi ,hemen elindeki günlüğü yatağın altına sakladı.

-gel Nazlı

Nazlı ,fiziksel olarak annesine benzese de ,boyunun uzunluğu,göz rengi ,uzun kirpikleri, karakteri ,yemek seçmesi ,dağınık,savurganlığı ,özellikle portakallı kurabiyeyi sevmesi tamamen babası idi .

Fatih Nazlı'ya göz kırptı

-bu saatte okulda olman gerekmiyor mu ?

Nazlı

-hafta sonu bu gün baba unuttun galiba

Fatih

-evet unutmuşum

Fatih bir an önce Nazlı'nın odadan çıkmasını,içinde yaşadıklarıyla başbaşa kalmak istiyordu

-söyle bakalım ne istiyorsun

Nazlı

-Hatice abla ,akşam için ne yemek yapayım diye soruyor

Fatih

-ben aç değilim anneme sorsun

Nazlı

-tamam ben ananeme sorarım ,ben gider ,akşama hastaneye gideceğim hazırlanmam lazım

Fatih ,Nazlı'ya gülümser' hadi bakalım doktor hanım'

Nazlı

-sen iyimisin ?çok durgun görünüyorsun

Fatih

-iyiyim ,yorgunluktandır,bu sıralar işler yoğun biraz

Nazlı

-Mehmet Rıza annesinin geldiğini öğrendimi?

Fatih

-hayır ,londra'ya geri gitmiş daha sonra tekrar gelecekmiş ,o gelene kadar da yavaş yavaş anlatmaya çalışırım ,Zehra gelsin bakarız.

Nazlı gülerek odadan çıkar .Fatih yine günlükle başbaşa kalmıştır,günlüğü açmamak için kendini zor tutuyordu .Açıp açmama karşısında çok tergindi ,ne yapacağını bilemiyordu .Günlüğü Nazlı'ya vermek için tekrar paketledi ayağa kalkıp kapıya yöneldi ,tekrar vazgeçip yerine oturdu .'evet evet okumamalıyım,ama hafifçe göz gezdirebilirim,hiç değilse Nazlı'yı üzecek bir şey gözüme ilişirse engel olmaya çalışırım'Fatih kendine göre bir bahane bulmuştu ,artık günlüğe bakmak için bir sebebi vardı.Fatih ,sakin bir vaziyette içi sırlarla dolu günlüğün kapağını kaldırdı,kapağın altındaki gördükleri ile buz gibi kesildi.

'diyecek gz'Դ

Siyah Gömlek (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin