Medya: karakterlerimiz.Naber canlar?
Herkes buraya bölümü okuduğu saati yazabilir mi lütfen?
Yazım hataları için kusura bakmayın😘
Okula ulaştığımda hala lanet otobüsçüye saydırıyordum. En fazla 30 kişi alabilen bir otobüse nasıl 60 kişi aldıkları da yıllardır araştırdığım bir şeydi. Otobüsçüler dünyanın en zeki insanları olmalılar. Ha birde uyanık olduklarını unutmamak gerek. Önümüzde bir polis araba geçtiğinde herkesin eğilmelerini istemek de ayrı bir şeytanlık.
Neden yaşlı ve hamilelere yer veriliyordu da öğrencilere verilmiyordu. Öğrencilerin günahı neydi?
"Mısra." Bakışlarımı dakikalar boyunca benimle gelmesi için sürüklediğim şişeden ayırıp bana bağırıp elini sallayan Kayara'ya çevirdim. Giydiği kısacık eteğinin altına çorap giymemesi bacaklarını çok güzel gösteriyordu. Okul lakosunun üzerine giydiği yeşil kazak onu çekici gösteriyordu.
Hangi ara bu kadar seksi olmuştu bu kız?Kayra'nın yanına geldiğimde hızla kollarını boynuma doladı.
"Günaydın aşkım."
"Günaydın."dedim gülerek. Kolkola girerek okula yürümeye başladık.Sınıfın kapısının önüne geldiğimizde Kayra elimi bırakıp koşarak sınıfa girdi.
"Günaydın millet." Kayra'nın ince sesi sınıfta yankılanırken bakışlarımı sınıfa çevirdim. Bazıları Kayra'ya gülümseyerek karşılık verirken arkadaki beşli grup çözdükleri test kitabından başını kaldırıp Kayra'ya yüzünü buruşturdu.Kayra en arkadaki boş masaya otururken bende onun önüne oturdum ve Kayraya döndüm.
"Efe'yle Deniz çıkıyormuş."
"Hangi Deniz?"diye sordum. Gözlerini büyülterek bana baktı.
"Poposu büyük göğsü küçük olan Deniz." Bu sefer şaşırma sırası bendeydi.
Biz bir tane bile sevgili yapamamışken kız okulun tüm erkeklerini elinden geçirmişti.
"Bir insanın poposu bu kadar büyük olurken göğüsleri nasıl bu kadar küçük olur ki?"diye söylendi Kayra.
Haklıydı.
Kızın on metre uzaktan bile dikkat çekecek büyüklükte bir poposu varken göğüsleri hemen hemen yok denecek kadar azdı."Bu kız şey yapmış olmasın." Kafamı ne anlamında iki yana salladım.
"Bu kız göğüslerini aldırıp poposuna ekletmiş olmasın. Sonuçta popo önemli bir organ. Hangi erkek poposuz bir kızla sevgili olur ki? Ama göğüs de önemli." Kayra'ya gülerek baktım.
"Saçmalama Kayra kız neden böyle bir şey yapsın ki?"
"Ne bileyim canım? Ben ondan her şeyi beklerim.""Hem öyle bir şey olsa poposunu bu kadar büyültmez onun yerine ikisini de dengelerdi?"
"Kim poposunu büyültmüş." Bakışlarımı yeni gelen emreye çevirdim. Özenle taradığı saçları adeta ben buradayım diye bağırıyordu.
"Kim olacak Deniz salağı."diye mırıldanıdı Kayra ardından poposunu kaydırarak Emre'nin oturması için yer açtı."Yok artık." Emre Kayranın yanına oturup saçlarını eliyle düzeltti.
"Abi saçmalamayın yok öyle bir şey sadece Kayra saçmalıyor."diye cevap verdim.
"Ne saçmalaması canım adım gibi eminim."
"Bence de Kayra haklı. Hem ben anlamıştım o kızda bir şey olduğunu. Hem o ne öyle Kim kardashian poposu gibi. Hiç sevmem." Emre'ye şaşkınlıkla baktım.
"Dünya kadının poposuna hasta sen beğenmesen kaç yazar?"diye atıldı Kayra.
Haklıydı.
Kim kardashian'ın poposunu beğenmeyen var mıydı?"Fazla büyük."diye cevap verdi Emre.
"Olsun ama ondaki şekil kimse de yok."
"Tövbe tövbe."diye bağırdım. "Sabah sabah konuştuğunuz konuya bakın."
"Ne olacak canım herkeste var."dedi Emre. Gülerek kafamı iki yana salladım .
Bu çocuk gerçekten garipti."Günaydın millet." Bakışlarımı gözleri uykusuzluktan çökmüş olan Beste'ye çevirdim.
"Günaydın."diye cevap verip yana kaydın. Beste benim yanıma oturduktan sonra kafasını sıraya koyup uyumaya başladı.
"Günü aymamış."deyip sırıttı Kayra.