~ Bella~
- Har ni sätt den nya alphan på markerna? Frågade jag Vivi och Sabine.
- Vilken ny alpha? frågade dem.
- Ni vet han som leder Dark Star flocken? Han är här för att hämta mig!
- Menar du allvar?! Frågade de i mun.
- Ja jag såg han på Jace kontor. Jag tror han kommer utmana Alexia om Alpha rollen! Vet ni vilken förnedring det är att hon är Alpha, lixom en kvinnlig Alpha?
- Ursäkta mig vem pratar ni om? Jag tittade bak och såg Alpha black. Jag tappade helt tal-förmågan, den hetaste alphan stod bakom mig.
- Ursäkta mig? vem pratade ni om.
- Alexia?
- Ja vem är hon? han verkade helt förvirrad, just ja ingen vet om hennes riktiga namn, jag kollade mot tjejerna och det bad med ögonen att jag inte skulle säga nått men varför vara tyst?
- Alexia är vår Alpha, hänger ihop med beta Jace.~ Alexia~
Jag hörde precis bella avsluta sin mening när jag kom utanför min dörr.
- Bella Wiktoria Swordhill! Röt jag starkt med en del av Alpha rösten. Hon kollade mot mig och jag såg hennes rädsla i hennes ögon, jag kolla snabbt bakom henne och såg min mate. Fan! Hur jag än hoppas lär han inte glömma detta!
- Kom med mig NU! röt jag och hon skyndade fort mot mig.
- Du vet mycket väl vilken lag du brutit mot själv! Att berätta för en utomstående om vem Alphan är ett grovt regelbrott det vet du lika väl som jag och dina vänner! Ge mig en anledning att ännu en gång låta dig gå fri!
- Jag lovar inte göra om det!
- Bella det har jag hört förr. Lukas! Jag ropade på honom och inte långt efter kom han.
- Vad Alexia?
- Ta henne till sällarna, Jag måste lösa hennes misstag. Jag nickade mot Black och hennes två minioner. Han kollade innan han nicka och gick iväg med Bella. Jag gick mot Alpha black och flickorna.
- Ni två, gå och träna eller gå dit ni brukar vara och glöm detta! Du, jag pekade mot min mate.
- Följer med mig! Han sa inget utan följde mig villigt till mitt kontor.Direkt när vi kom in på kontoret kände jag honom ställa sig bakom mig och la sina armar om min midja.
- Så du var en alpha? han gosade in sig i min nacke vilket gav mig rysningar.
- Vad gör du? Jag försökte ta mig loss men han höll mig fast.
- Lugn lilla mate jag ska inte skada dig, han skrattade lugnt och jag kände hans andetag mot min nacke. Jag lyckades ta mig loss och skyndade bort till andra sidan rummet innan jag kollade på honom. Jag såg hans sårade blick. Gå till mate! Han behöver oss! ropade Kia. Kia jag kan inte, vi kan inte dra in honom i allt! röt jag tillbaka. jag kände plötsligt hur Kia försökte ta kontroll. KIA vi vet hur det gick förra gången du fick kontroll, backa undan! röt jag men hon lyssnade inte, hon tog kontroll men inte helt jag hade fortfarande chans styra kroppen om jag kämpar.
- Hej mate. Hörde jag Kia säga.
- Vem är du?
- Florencia, Lexis inre varg. Jag såg hur Ethans ögon ändrade färg och blev Orange/gula Jag gissar hans varg tog över.
- Är det sant ni är alpha över flocken? Min kära? hörde jag hans varg säga.
- Ja vi är ledare över denna flocken, Alexia tog över den via tidig ålder men ingen visste nått tills vi klättrat i rang och vi var tvungna ändra oss för allmänheten. Vad är ditt namn mate?
- Mitt namn, min vackra är Mikael. Medan jag kände Kia var fokuserad på annat tog jag kontrollen igen.
- Ge Alpha black kontrollen igen, Sa jag lugnt och några sekunder senare ändrades hans ögon tillbaka.
- Jag Alexia White av.... mer han jag inte innan han tog handen för min mun.
-Snälla nej..------------------------------------------Där slutar detta kapitlet? Hur tror ni det fortsätter? Vill ni ha detta i hans perspektiv också?
YOU ARE READING
The mystik behind the eyes ( Paus)
ParanormalAlexia en vanlig kvinnlig varulv med blont hår och blåa ögon och fina former, synen kan förbluffa vilken manlig varulv som helst. Men är hon bara en vanlig varulv eller är något konstigt bakom där ögonen inte kan se, Mer än att hon är alpha över den...