Bugün yepyeni bir gündü çünkü lise başlıyordu bile. Shadow 'un yeni okuluydu yeni bir başlangıç yapacaktı ama hiç heycanlanmıyordu çünkü diğer okullardada arkadaşı hiç olmamıştı.
Herkese karşı oldukça soğuktu kimseyle bir bağı olmamıştı hiç.
Çantasını alıp evden çıktı yeni okulun adresini bulmaya çalışıyordu yarım saat okulu aramıştı ve bulmuştuda oldukça sinirliydi.Okulun kapısından içeri girdi ve ilerlemeye başladı.Herkes onun yeni biri olduğunu anlamıştı o yüzden ona bakıyorlardı.Shaldow sınıfının neresi olduğunu bulmaya çalışıyordu kimseden yardım almak istemiyordu. Çünkü o gerçekten gururlu biriydi sinirliydi.
Sağa sola bakınıyordu okul gerçekten büyük bir okuldu birçok sınıf vardı kafası oldukça karışmıştı. Hızlandı derse geç kalıcaktı işte o an olan oldu. Biriyle çarpışmıştı ve oldukça sinirlenmişti. Hemen başını kaldırdı karşısındaki bir kızdı ve güzel bir kızdı. O an biran duraksadı ve o kıza baktı. Kızın o tatlı yüzü onun kızmasını bile engelemişti oldukça masum bakıyordu.
Kızın ona doğru baktığını görünce bakışlarını değiştirdi. Ve yine o sinirli haline döndü ve kıza bakarak dikkatli olsana dedi kızararak arkasını dönüp giderken kızın ona seslendiğini duydu kız ona ;
Amy r.: hey bakarmısın galiba burda yenisin yardım ettmemi istermisin dedi.
Shadow nediyeceğini bilememişti bir an sesizlik kapladı . Sonra shaldow sert ve katı bir şekilde ;
Shaldow: gerek yok kendi yolumu kendim bulabilirim dedi.Kendi işine bak dedi
Amy R. : nediyeceğini bilememişti.
Shadow gidiyordu amy yine seslendi bu sefer shaldow dönüp sert bir şekilde cevap verdi yine ne istiyorsun dedi .
Amy ise : kitaplarımdan biri senin kitaplarına karışmış dedi ve bir kitabı alıp diğerini verdi.Ve ordan hızlıca ayrıldı. Shaldow kitaplarını düzenlerken kitabın üstünde bir not gördü bu nota şu yazıyordu; özürdilerim sana carptığım için bu arada müdürün odası 2. Kata koridorun solunda yazıyordu.
Shaldow biyan sevinir gibi oldu ama asla duygularını beli etmezdi.Arkadaşlar like ve yorum atarmısınız hikâye nasıl olmuş acaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadamy
RomanceHiç beklemediği bir anda aşka tutulan Shadow'un hikayesini anlatıyor.Daha önce bu duyguyla karşılaşmamış birinin hikayesini.Tamamen sert katı biri olan Shaldow bu akıma karşı koyabilcekmi. _ Sanki yeniden doğuyordu ruhu...