Okul hala devam ediyordu sadece bir kaç ders geçmişti shadow ise zaman geçirmeye çalışıyordu öğretmen ne zaman bir soru sorsa hepsini Silver bilirdi kimse cevap veremezdi sorulara çünkü Silver çalışkan bir öğrenci idi. Öğretmen kimsenin kalmadığını bildiği için derse en ilgisiz öğrenciyi kaldırmayı düşündü. Sonra Shadow 'un fazla derse katılmadığını görünce seslenerek Shadow canım herkes derse ne kadar ilgisiz olabildiğini görebiliyor bu soruyu sen yap dedi sonrada nede olsa yapamayacaksın ama dedi Shadow bu söze sinirlenmişti öğretmene nereden biliyorsunuz bu soruyu yapamayacağımı. Öğretmen Shadow'un sözünü keserek öyle görünüyor bu soruyu yapamayacağın Shadow ise sert ve soğuk cümlelerle
Ne güzel denklemişler böylesi ahmak bir sınıfa ahmak bir öğretmeni koymayı cidden. Öğretmen donmuş bir şekilde shadow'a bakıyordu beklemediği bir şekilde cevap almıştı bütün sınıf Shadow'a bakıyordu Shadow ise herkesi şaşırtmaya devam ediyordu öğretmen bir kaç dakika sesiz kaldı sonra sınıfı terk etti Shadow'u müdüre demeye gittmişti sınıf sessizlik içinde idi. Zil çaldı herkes dağılmıştı öğlen arasıydı ve Shadow'un yapacak hiçbir şeyi yoktu Silver geldi tekrar yanına ve Shadow'a dediki dostum neden bukadar sert laflar vurmak zorundasın öğretmen nerdeyse komaya girecekti biraz yumuşak olsan olmaz mı ? Dedi Shadow ise hakketmişti dedi. Silver ozaman Sana birşey diyeceğim biz arkadaşız değilmi. Shadow Silver'a tip tip baktıktan sonra ben yalnız takılırım ama evet sanırım arkadaşım oldun dedi. Silver buna sevinmişti genellikle Silver'la kimse arkadaşlık yapmiyordu.
Amy arkadaşlarının yanına gidiyordu derste olanlar aklına gelmişti sınıfta shadow fırtınası esiyordu. Aklına onca soru takılmıştı ve birden Blaze rastladı. Blaze Amy'e. hey söyle bakalım neden bu kadar dalgınsın ha yoksa seninlemi uğraştılar neredeler söyle hadi göster onları hadi ağızlarının payını vereyim dedi. Blaze herzaman Amy çok sevmisti en sevdiği arkadaşı Blaze ve cream dı Blaze gurubu koruyan kişi idi cream ise herzaman akıl verirdi birbirlerini çok iyi idare ediyorlardı ilkokuldan beri arkadaşlardı.
Amy ise Blaze hayır Blaze bişey olmadı sadece sınıfta olanları düşünüyordum bu arada cream nerde dedi. Blaze ise hafifçe parmağını kaldırarak Cream'ı gösterdi ve sonra cream kantinde çok acıkmış birşeyler alıyor dedi. Amy ise herzamanki cream dedi güldüler.
Neyse zaman ve dersler geçti son saateydiler herkes zilin çalmasını bekliyordu ve yağmurda başlamıştı sert yağıyordu biraz Zil çaldı ve herkes dışarı çıktı . Amy yanına şemsiyesini almamıştı ne yazık ki yağmurun dinmesini beklemek zorundaydı. Herkes birer birer gidiyordu okulda kimse kalmamaya başlamıştı. Shadow ise Amy ' nin bu durumunu anlamıştı. Şemsiyesini ona verecekti ama minnettarlık gibi söylemelere katlanamıyordu aklına daha iyi bir fikir gelmişti. Kapşonunun şapkasını kafasına geçirdi ve Amy ' nin yanından geçerken şemsiyesini yere attı yavaşça ve hızlıca gitti. Amy ise yerdeki şemsiyeyi Shadow gittikten sonra görmüştü şemsiyeyi yerden aldı ve üstündeki tozları çırptı sonra şemsiyeyi önce bir yere koyacaktı ama yağmur dahada şiddetlendiği için almak zorunda kalmıştı şemsiyeyi açtı. Şemsiyenin rengi siyahtı düşündü acaba kimin olabilir diye ama hiçbir fikri yoktu okuldan herhangi birinin olabilirdi bu şemsiye ona göre. Şemsiyenin sahibini çok merak ediyordu.
..............
Devamı gelecek canlar ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadamy
RomanceHiç beklemediği bir anda aşka tutulan Shadow'un hikayesini anlatıyor.Daha önce bu duyguyla karşılaşmamış birinin hikayesini.Tamamen sert katı biri olan Shaldow bu akıma karşı koyabilcekmi. _ Sanki yeniden doğuyordu ruhu...