_3_

195 21 10
                                    

Shaldow geçip yerine oturmuştu.
O anda kapı çalmaya başladı.
Öğretmen sesini düzelterek gel dedi.
İçeri bir kız girdi ve yeni bir öğrenciydi.
Öğretmen naif bir tatlılıkla öğrencinin adını sordu. Yeni gelen öğrenci ismim Sally dedi öğretmen ise ona kendini tanıtması gerektiğini söyledi.
Sally sesini düzelterek  benim adım Sally çok zenginim babam başbakan Annem ise okulun müdürü yani kısacası arkadaşım olan çok şanslı dedi. Shaldow  ise umursamıyarak sally'e baktı.
O an aklından şunlar geçti. Okulda hep gereksiz insanların olduğunu düşündü
Sally yerine geçmek için öğretmenden izin istedi öğretmen ona tatlım istersen bir yer seç ve oraya otur dedi. Sally bu fırsatı kullanarak şu mavi kirpinin yanına oturmak istiyorum öğretmen tails' ı tam kaldıracaken Sally fikrini değiştirdi ve şuradaki kızın yerine oturmak istiyorum dedi Amy'i göstererek öğretmen ise Amy'i yerinden kaldırıp Sally' i otturdu. Sally' nin  o anki ifadesi dünya savaşını kazanmış gibiydi sanırım Amy'e  çok gıcık olmuştu. Amy kaldırdı ama boş yer yoktu öğretmen parmağıyla işaret ederek Shaldow'u gösterdi.Amy ise mecburen oraya oturmak zorunda kalmıştı. Shaldow ise Amy görünce umursamaz tavırları ile yer verdi Amy ilk kez bu kadar gerildiğini hissetmişti. Shaldow'u rahatsız etmemeye çalışıyordu.  Zil çaldı o an zil sanki Amy'nin yardımına koşmuş gibiydi. Herkes dağıldı Tabiki Shaldow hariç. Shaldow umursamaz bir şekilde telefona bakıyordu yanına bir öğrenci geldi ve elini uzattı "merhaba ben silver senin adın nedir dedi" Shaldow ise umursamaz bir şekilde cevap verdi.
Duymadınmı yoksa duymakta güçlükmü çekiyorsun ismim Shaldow ve bundan sanane kendi işine git . Dedi
   Evet oldukça serti ve zavallı öğrencimize bu ok gibi sözler bıçak gibi batıyordu.
  Ama Silver pessetmeyen biriydi o yüzden şöyle cevap verdi. "Sanırım seninle çok iyi anlaşıcaz o yüzden şimdi seni rahat bırakıyorum görüşürüz dedi.
  Shaldow ise kafasını kaldırıp anlamsız bir şekilde bakıp "çattık salak birine" deyip döndü son olarak ise cidden okul çok tuhaf bir yere benziyor bütün aptallar burda dedi.
 


ShadamyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin