Shaldow yoluna devam ediyordu 2.kata çıktı ve sola döndü müdürün odası oradaydı müdürün odasına girdi.
İçeri girdiğinde müdür ona sert bir şekilde bakıp size ben kaç kere diyeceğimi bilemiyorum kapıyı çalmadan içeri girmeyin diye. dedi
Shaldow ona sert ve katı bir şekilde ben yeni öğrenciyim dedi. Müdür ona bakarak kusura bakma yani genellikle. Kapı çalmadan giriyorlar o yüzden kızdım daha doğrusu seni onlardan biri sandım yani birşey farketmedi ama artık onlardan birisin. Shaldow müdürün konuşmasından oldukça sıkılmıştı.
Ve sinirlenmiş ti bunu gören müdür sesini ciddileştirerek neyse konuya dönelim evet yeni sınıfını soracaksın heralde daha doğrusu benimkinde sorumu tabiki yeni öğrenci olduğun için tabiki ya onu soracaksın.
Shaldow oldukça sinirlenerek artık yeter şu sınıfı dermisiniz dedi.
Müdür hemen bilgisayardan bakıp. a e evet sınıfın 11 A dedi .
Shaldow tam gidecektiki müdür peki sınıfların nerede olduğunu biliyorsun a buda sorumu tabiki bilmiyorsun.
Müdür lafı uzatacaktı ama shaldow'un sinirli bakışlarını görünce yanında bir görevli öğrenci gelsin dedi. Öğrenci geldi ve Shaldow'a benimle gelin dedi. Ve Shaldow'a yeni sınıfını gösterdi işte burası dedi.
Zaten Shaldow sınıfına girerken zil çaldığı için teneffüste bir tane arka sıra bulup oturdu Shaldow arkalarda biyerde oturmayı cidden seviyordu çünkü sessizdi kimse karışmıyordu ve en önemlisi de yalnızdı. Ders zili çaldı zilin sesini pek sevmememişti. Herkes içeri girmeye ve sıralara oturmaya başladı. Herkesin gözü Shaldow'da idi
Shaldow telefonuna bakarken yanına biri geldi. Hafifçe o kişiye baktı. Saçları kobalt mavisiydi ve gözleri yeşildi. Shaldow'a yenimisin galiba burda yenisin dedi. Shaldow bundan sanane dedi. Sert bir ses tonuyla tabi bu sonic'in hoşuna gitmemişti. Sonic geri yerine geçip oturdu. Shaldow hiç umursamıştı. Sınıftaki kişilere bile hiç bakmadı. Çünkü merak bile etmiyordu. Öğretmen geldi. Ve herkes ayağa kalktı Shaldow ayağa kalkmadı.
Öğretmen Shaldow'a sert sert bakarken ön sıradan bir ses hocam o yeni öğrenci dedi.Öğretmen ise nazikçe ve naif bir dil kullanarak ismin nedir diye sordu.Shaldow dedi shaldow. Bütün sınıfın gözleri Shaldow'da idi hoca tahtaya gel ve kendini sınıf arkadaşlarına tanıt ve onlarla tanış dedi. Shaldow tahtaya çıktı adım Shaldow dedi. Ve başka hiçbir şey söylemedi öğretmen peki başka diyecek birşeyin yokmu dedi.
Shaldow ise hayır yok dedi. Öğretmen hadi sınıf arkadaşlarınla tanış dedi. Shaldow sadece merhaba dedi. Ve yerine geçiyorduki o çarptığı kızı gördü. Oda bu sınıftaidi o kız yanına gelerek merhaba tanıştığıma memnun oldum ben Amy Rose dedi. Sesi okadar çok tatlı ve yumaşaktıki Shaldow birara seslenemedi ama sonra oda elini uzatarak el sıkıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shadamy
RomanceHiç beklemediği bir anda aşka tutulan Shadow'un hikayesini anlatıyor.Daha önce bu duyguyla karşılaşmamış birinin hikayesini.Tamamen sert katı biri olan Shaldow bu akıma karşı koyabilcekmi. _ Sanki yeniden doğuyordu ruhu...