A M O N
___________________Eljött a hétvége, a héten kerültem Lucast, Catie viselkedése pedig egyre különösebb. A hét folyamán akár hányszor egy kisebb lánycsoport odajött, ő próbált kirángatni onnan.
Gondolataim menetét egy hangos telefonpittyegés szakította meg.
A kis teniszlabda, amit eddig dobalgattam ijedtemben a földön végezte és begurult az ágyam alá.
A telefont felkaptam, megnéztem az értesítést, ami az iskola Halloweeni báljának menetéről értesített.______________________________________
Kedves Tanulók!A Roadwall Simpson Gimnázium ebben az évben is megrendezi a Diákok körében népszerű RoadHalloweeni bált!
Beöltözni szabad, sőt ajánlott, hiszen a jelmezverseny megtartandó!
A bál időpontja 2017. Október 27.
Ezen a héten különböző kisebb események visznek még több árnyalatot a már ígyis színes hétköznapokba!• Hétfő-Péntek:
- a büfében különféle rémfinomságok lesznek kaphatóak
- Az aulában jelmezárusaink, Mr. és Mrs. Stevensen ebben az évben is segítséget nyújt a beöltözés érdekében.
- A szavazó dobozok is, mint minden évben megtalálhatóak a portával szemben. Válasszátok meg az idei Halloweenbáli rémkirályt és királynőt!
- Végül, de nem utolsó sorban a tombolát a 11.A és 11.B osztályoknál vehetitek meg, hisz hagyomány, hogy a tizenegyedikesek árusítják!A bál délután 15:00-tól kezdetét veszi, egészen 20:00-ig!
Örömteli és élvezetes bált és halloween-hetet kívánok nektek!
Tisztelettel:
Clarkson-Smith Iris
Igazgatónő
_____________________________________Előre tudom, hogy Mrs. Huston engem kér meg elsőnek arra, hogy részt vegyek a tombola árulásában. Nem baj, ha már szenvedek, akkor Catie is velem fog szenvedni!
Emlegetett szamár!- Szia Catie! - szóltam bele az előbb felvett telefonba.
- Amon, láttad? - kérdezte, majd mielőtt válaszolhattam volna, már folytatta is - Először is majd jelmezt kell szerezni, másodszor úgy gondolom a szavazást sem hagyhatjuk ki! Harmadszor pedig....
- Hé, hé Catlyn, lassíts - próbáltam nyugtatni. - Kezdjük ott, hogy ebben az évben sem terveztem részt venni rajta, mint az előző és az az előttiben sem voltam. Ráadásul én meg úgy gondolom, az egész szavazás és jelmezbe öltözés hülyeség! - jelentettem ki, talán kicsit túl határozottan is.
- De.. el kell jönnöd...- hallatszott a vonal másik végéről, kissé elhűlt hangon, majd hirtelen csend lett. Nyeltem egy nagyot, próbáltam legyűrni az akadályt a torkomba - Velem - fejezte be hallkan.
- Tessék? - nyeltem mégegyet, elkerekedett szemmel néztem magam elé.
- Szeretném, hogy elgyere velem, de nem úgy, mint egy egyszerű barát...- felelte, mostmár határozottabba, drámai csenddel - Hanem úgy.. úgy, mint a randipartnerem - harapta el a végét, mégis értettem.
Randipartner?
Soha nem gondoltam Catiere másként, mint a testvéremre. Nem tudtam, mit léne mondanom.
Talán ez még változhat...
Kínos csend támadt. Valami tiltakozott, hogy igent mondjak, de nem bírnám ki, ha megbántanám vagy elveszíteném.
Mit kéne tennem?
YOU ARE READING
Ritmus
RomanceAmon egyszerű srác. A lányok körül nyüzsgik, valahogy mégsem foglalja le igazán egyikük sem. A zenélés a mindene és a gitárja Sally. Ha nem a hangszerén játszik, akkor dobhártya-szaggató hangerővel hallgatja a zenét. Változást hoz, mikor a lemezbolt...