GEÇMİŞİN KIRINTILARI(BÖLÜM 1)
Kafamda çalan yüksek sesli şarkıyla yeri öptüm. Ah her zamanki gibi Koray açmıştır şu lanet alarmın sesini. Bi hışımla yataktan yani yerden katlım. Tabi her zamanki gibi yatagı toplıyıp odadan çıktım. Burnuma güzel kokular geldi. Tabi yaa Koray aşağıda kahvaltı hazırlıyodur. Evde genelde yemek işlerine Koray bakar. Elimden gelmediğinden değil sadece ben kahvaltı pek hazırlamam. Aşağı indiğimde Koray domates kesiyordu. Sandalyeyi çekip oturdum.
“ Günaydın güzellik.” Bana hep böyle hitap ederdi. Ve ben böyle hitap etmesinden pek hoşlanmazdım. Ama dinleyen kim. Ona baygın bakışlarımı attım.
“ Günaydın Koray, eee bugün ki planımız ne?” Koray bunu diyince gözlerini pörtleterek baktı.
“ yuh artık yarın okula gideceğiz ve alışveriş yapmamız gerekiyor unuttun mu?” dedi. Bende gözlerimi devirdim. Nasıl unutmak mümkünmü. Şu okuladan gerçekten nefret ediyorum. Aslında okulda popiyizdir herkes bizi tanır ve her istediğimizi yaparlar. Ama ben hep sıkıcı bulmuşumdur okulu.
“ unutmak mümkün olsa keşke” Koray bu sözüme karşı kısa çaplı bir kahka attı. Bende ona gözlerimi devirdim.
“ ahhh birileri okulu hiç seğmiyor galiba “ dedi. Bende onu hiç umursamayarak kalfaltı yapmaya başladım. Bu çocuk gercekten iyi menemen yapıyor. Ben menemeni çok severim. Aslında eve hizmetçi almayı teklif ettim ama Koray kabul etmedi. neymiş evde yabancı olmasınmış.
“ tamam ben yukarı çıkıyım ve hazırlanıyım. Sen de buraları topla çıkalım.” Dedim. Kafasını onaylarcasına salladı. Merdivenlerden yukarı çıktım. Dolabımın kapısını açtım ve içinden kısa bir dizimiz üstüne gelen siyah eteği aldım. Üstüne beyaz sportif bir gömlek aldım. Ve saçlarımı tarayıp biraz şekil verdikten sonra rimel ve parlatıcı sürüp ayakkabılarımı giydim. Aynaya baktım evet hazırım. Kapıdan dışarı adımımı attım ki Koray resmen gürledi bana.
“ Ela bu ne hal” ona anlamayan gözlerle baktım o da bana ateş püsküren gözlerle baktı.
“ ne var yaa ne bağrıyorsun” dedim. Sabah sabah yine beni sinirlendirmişti. Anlamıyorum bu çocuğu beni nasıl bu kadar çabuk sinirlendirebiliyor.
“ Ela o eteğin boyunu görmedin galiba.” Ayy yuh artık. Yine mi aynı konu. Off Koray senden çekiceğim var benim.
“Koray yine başlama istersen. Eteğin boyu gayet iyi kısa değil.” Dedim. O hala ateş püsküren gözlerle bakıyordu. Ve bende artık sinirlenmiştim.
“ Ela kaan asla izin vermezdi bunu giymene” diye bağırdı. Ve kalbimde parçalar kopmaya başladı. Onu hatırladım. Onun yüzünü. Kokusunu. Tenini. Her şeyini. Ve artık ayaklarım beni taşımaz oldu. Ve sırtımı duvara yaslayıp yere oturdum. Koray ne dediğini anlamış olacak ki hemen beni elimden tutup kaldırdı. Ve ben yüzüne bakmadım. O da elleriyle kafamı kaldırıp ona bakmamı sağladı.
“ güzellik özür dilerim ben öyle demek istememiştim. Bir an bir an…” devam etmesine izin vermedim. Çünkü bi suçu yoktu.
“ Koray tamam. Özür dileme gerek yok. Ya ben yorgunum. Alışverişi sen yapsan? ” dedim. Evet yorgundum. Geçmişi hatırlamaktan, eski güzel hayatımı hatırlamaktan yoruldum artık.
“ tamam ben hallederim. 2 saate kadar biter işim. Sonra biraz sahile inip yürürüz olur mu? “ dedi. Bende onaylarcasına başımı salladım. Oda ceketini alıp aşağı indi. Ve kapı sesi geldi. Bende odamın kapısını açıp yatağı uzandım. Kaan’ı hatırlamak beni yoruyordu. Gözümü halının desenine dikip öylece boş boş bakmaya başladım.
__KORAY__
Ben az önce ne dedim Allahım yaa. Kanı ona hatırlattım ben bir eşeğim yaa. Kaan benim manevi kardeşim arkadaşım her şeyim. En önemlisi de Ela’nın sevgilisi… Ela eski Ela değil Kann öldükten sonra çok değişti eski Ela gülen,yaşama sevinci olan kişi gitti. Yerine mutlu görünmeye çalışan soğuk ve hissiz kişi geldi. Ve bu beni çok üzüyor. Kaan kardeşim 2 sene oluyor koskaca 2 sene o öleli… ilk ay nasıl geçti bilmiyorum. Ben ilk ay toparlanamadım. Biliyorum Ela’ya yardım etmem lazım. Ama yapamıyordum. Ela hayatta en çok değer verdiyim kişi. Kaan ve ondan başka hiç kimse yok hayatım da. Ailem var ama onlar da yurt dışındalar. Sonra kendime bir söz verdim kardeşimin emaneti olan Ela, benim yaşama sevincim, kardeşi, dostum her şeyim olan kişi, onu hayatta tutucağım. Onu eski Ela yapıcağım. Biliyorum Kaan’ı geri getiremem ama onun tekrar aşık olucağına inanıyorum. Ela çok güçlü ve güzel bir kız.onun güzelliği karşısında durabilen bir erkek tanımıyorum. Zaten okulda bu yüzden çok kişi döğmüşlüğüm var. Ela onlara pek yüz vermez hatta sert kız olarak tanılınır. Ama bu sertliğin artlında yumuşak biri var bunu biliyorum. Çünkü ben Ela’yı Kaan’dan bile iyi tanırım.
İlk hikayem umarım beğenirsiniz. :))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin kırıntıları
ChickLitGEÇMİŞİ YÜZÜNDEN AŞKA İNANMAYAN VE KİMSEYE GÜVENMEYEN BİR KIZ, GEÇMİŞİ YÜZÜNDEN AŞKTAN KORKAN VE KİMSEYE GÜVENMEYEN BİR ERKEK, GEÇMİŞLERİ BİRBİRİNE BU KADAR BENZERKEN ESKİSİ GİBİ AŞKA İNANACAKLAR MI YOKSA KADER ONLARA YENİ BİR OYUN MU OYNAYACAK?????