,,Já...Já taky ne,"řekl jsem rozpačitě a zalezl jsem radši celý pod deku.
,,Klid prde. Takžee...neviděls Princeznu? Normálně za mnou chodí, když spím,'' rozhlédl jsem se a pokrčil rameny
,,Ne neviděl. Asi bude v obýváku nebo v kuchyni."řekl jsem, když jsem z pod deky vylezl.
Šel jsem se po ní podívat a našel ji pod gaučem.,,Prozradil tě ocas, bejbyy,'' řekl jsem s úšklebkem a tu potvoru vytáhl.
Po chvíli jsem se i já dostal z postele a šel jsem rovnou do kuchyně, abych nám udělal snídani.
Mazlil jsem se se svou jedinou láskou a pak ucítil vůni. Pomalu jsem ji položil na zem a šel se podívat do kuchyně.
Rozhodl jsem se udělat palačinky s jahodovou marmeládou a nutelou, a tak jsem si udělal těsto, nahřál si pánev a začal jednu po druhé dělat.
,,Tooo...docela voní,'' zamumlal jsem, když jsem vešel do dveří. Zastavil jsem se mezi futry a opřel se o ně loktem.
,,Doufám, že to bude chutnat stejně dobře."zasmál jsem se po dokončení snad třetí palačinky.,,Můžeš je začít mazat a rolovat jestli chceš."požádal jsem ho o pomoc.
,,Uhm...fajn,'' souhlasil jsem. Ale já mám vskutku erotické ruce. Na co sáhnu, to pojebu. Tak snad palačinky nebudou tak těžký úkol.
Rei si stoupl vedle mě a začal palačinky mazat, zatímco já mu přidělával další práci. Asi zbude i na večeři.
Udělal jsem tak osmou palačinku a šlo to fajn.,,Nejsem takový idiot,'' zasmál jsem se a vtom mi na zem spadl nůž od marmelády.,,Jsem zbytečný kus hovna.''
,,Nejsi to se stává."řekl jsem a usmál jsem se na něj. Nelíbí se mi, jak se furt kritizuje.
Zvedl jsem nůž ze země a došel ho opláchnout, než jsem se opět pustil do toho díla. Chutného...teplého...díla...Plně marmelády. Ach neee
,,Tak hotovo."řekl jsem, když jsem dodělal poslední palačinku a vypnul varnou desku.
,,Už mi skoro upadly ruce,'' uchechtl jsem se tiše a položil nůž do dřezu. Venku je dneska docela hezky, když nebude sněžit, projdu se.
,,Nono."zasmál jsem se a vzal jsem další dva menší talíře ke stolu a čekal jsem, než příjde Rei s talířem palačinek.
Přisedl jsem si k němu a podíval se na něj skrze vlasy.,,Díky.''
,,Za nic."pousmál jsem se a vzal jsem si první palačinku. Jo, povedly se. Zaradoval jsem se v duchu.
,,Je to moc dobrý,'' zamumlal jsem s plnou pusou. Z jedné palačinky mi na triko upadl kousek marmelády, kterou jsem nabral na prst a olíznul.
,,To je."řekl jsem a zasmál jsem se tomu, jak se ušpinil. ,,Potřebuješ jít vlastně nakoupit, že?"zeptal jsem se ho.
,,Hm?'' zvedl jsem k němu oči a zamlaskal.,,Musim?''
,,Právě sis zašpinil své jediné triko."řekl jsem
,,Tak...jo. Půjdeš se mnou?'' Bylo by fajn, kdyby mi někdo pomohl s výběrem.
,,Jasně."pousmál jsem se na něj a odnesl svůj talíř, protože jsem byl najedený.
Když jsem dojedl zbytek svých palačinek, odnesl jsem taliř a zasunul za sebou židli. Musím se přeci jen trochu chovat jako člověk. Otočil jsem se na něj, posmál se a odhrnul vlasy z tváře.
Vzal jsem od něj talíř a rovnou jsem všechno nádobí začal umývat. Měl by se usmívat častěji. Sluší mu to.
,,N-nechceš pomoct?'' kouknul jsem mu pod ruce a odkašlal. Přeci jen, bylo toho trochu víc. Asi dlouho neumýval.
,,Nene v klidu si můžeš jít třeba pustit televizi nebo cokoliv."pousmál jsem se na něj.
,,No...tak dobře,'' kývnul jsem a odešel do obýváku, kde Princezna chrupkala na gauči.,,Ach, zlatíčko,'' zašeptal jsem a pohladil ji mezi ušima, což ji donutilo zvednout ke mně hlavu
Umýval jsem nádobí a do toho jsem si začal pobrukovat svou oblíbenou písničku a díky tomu mi to šlo pěkně od ruky.
Vzpomněl jsem si, jak to s televizí funguje. Jsem zvyklý na starý bedny z doby zwei, ale přišel jsem na to. Zrovna dávaly zprávy. O mém shořelém domově.
Domyl jsem nádobí a vydal jsem se za Reiem, který sledoval v televizi zprávy a při tom si hladil svou kočičku.
Zaslechl jsem kroky, tak jsem pootočil hlavu.,,Hele, oheň...'' řekl jsem potichu a ukázal směrem k televizi.
ČTEŠ
Zakázané Kouzlo | YAOI
Фэнтези,,Jsem zrůda...'' ,,Tak moc vás všechny nenávidím...'' Rei je jeden z mála temných mágů na tomto světě. Nesmí však svou magii použít, neboť je přísně zakázána a hrozí za ni trest smrti. Lidé a ostatní mágové to mají oproti němu jednodušší, také prot...