Část 11

115 13 0
                                    

  Hello lidstvo! Hádejte co! Yes, je tu nová kapitola. Mysleli jste si, že  jsem zemřela, že? To by bylo a moc snadné. Takže! Chci poděkovat  Archýskovi, díky kterému má tenhle příběh smysl xd Miluju tě bru <3 Takže, koukejte si to užít, protože dneska dostanete extra nálož.



,,Nechceš toho víc?"zeptal jsem se ho přes závěs kabinky. 

  ,Uvidim, jen potřebuju, abys mi skočil pro větší velikost,'' roztáhl jsem závěs a s odhaleným svrškem mu podal triko, které mi bylo úzké. 

 Chvilku jsem na něj jen civěl. Je tak krásný. ,,J-jo.."vydal jsem ze sebe po chvíli a odběhl jsem pro větší velikost.

  To byl divnej pohled. Zatřepal jsem hlavou a za chvíli si od něj vzal triko, které už mi perfektně padlo. Pak jsem si vyzkoušel nějaké černé kalhoty, mikinu a docela slušivou bundu 

 ,,Sluší ti."zašeptal jsem po chvíli a pousmál jsem se.

  ,,Díky, čistý věci jsem neměl, ani nepamatuju,'' uchechtl jsem se a šel k pokladně. 

 Došli jsme k pokladně a když chtěl zaplatit rychle jsem to zaplatil kreditkou a táhnul ho z obchodu.

  ,,Proč?'' zeptal jsem se nechápavě a otočil se zpátky. ,,Tak na,'' prsknul jsem a sahal po peněžence  

  ,,Ne nechci peníze."řekl jsem mile a odstrčil jsem jeho ruku. 

 ,,Jak chceš...'' zamumlal jsem a schoval ji.,,Díky ti.''

  ,,Za nic."pousmál jsem se a kráčeli jsme si to domů. Chtěl bych, aby byl hodný. Slušelo by mu to. 

 Když jsme došli domů, hned jsem se převlékl.,,Snad ti nevadí, že tě takhle pohoršuju,'' kouknul jsem na na něj, než jsem si vzal triko

  ,,Čím bys mě pohoršoval?"zeptal jsem se ho nechápavě. 

 ,,Že se tady před tebou tak obnažuju,'' uchechtl jsem se tiše a sedl si na gauč

 ,,To mi...nevadí."zašeptal jsem. Nemohl jsem mu říct, že se mi to líbí. Beztak je na holky.

  ,,Dělám si srandu, a to nedělám často,'' pousmál jsem se a konečně mě přišla přivítat Princezna  

  Nad tím jsem se musel jen pousmát. Přesunul jsem se do kuchyně a začal jsem chystat jídlo. 

 ,,Kdybys chtěl pomoct, tak řekni,'' houknul jsem na něj a mazlil se se svou jedinou láskou.

  ,,V pořádku."odpověděl jsem mu a strčil jsem hranolky do trouby. 

 Nějak se mi podařilo na chvíli usnout. Všiml jsem si, že když je mi zima, tak jsem strašně unavený. Tak jsem to na tom gauči zařízl

Dodělal jsem jídlo a odnesl ho na jídelní stůl. ,,Jídlo!"zavolal jsem do bytu.

Cuknul jsem sebou a promnul si oko. ,,Co?'' zavolal jsem zpět

,,No udělal jsem jídlo. Víš co to je, ne?" Zeptal jsem se a zasmál se.

,,To jsou fóry,'' pousmál jsem se a zvedl se. Došel jsem ke stolu a posadil se.,,Vypadá to dobře.''

,,Díky," pousmál jsem se a zasedl jsem ke stolu naproti němu.

Pustil jsem se do jídla a aby řeč nestála, zeptal jsem se,,Jaký holky se ti vlastně líbí?''

,,Holky? To jídlo se mi fakt povedlo, že?" Pokusil jsem se téma rychle odvést někam jinam


,,Jo, je to výborný. A teď ty holky,'' vrátil jsem se k tématu a podíval se na něj, když jsem do úst vložil další sousto

,,Holky... To je složité..." Stále jsem se to snažil nějak ututlat.

,,Měl jsi nějakou...víš jak...v posteli,'' optal jsem se jedním loktem se opřel o stůl

,,No..." Vydal jsem jen ze sebe a začervenal jsem se. ,,Neměl.." zašeptal jsem tiše.

,,Fakt? Jakto?'' zajímal jsem se a ukrojil další kousek

,,Holky mě nelákají." Odpověděl jsem stručně.

,,Ah, takže asexuál. To já zase neberu holky. Měl jsem dvě a ještě jsem si je musel zaplatit. Smutný, co?'' uchechtl jsem se nad tím a dojídal své jídlo

,,Jak zaplatit?" Zeptal jsem se nechápavě. Jsem rád, že si myslí, že jsem asexuál.

,,Kurvy, normální by o mě ani nezavadila pohledem. Dobře, zavadila...a pak by hodně rychle utekla.''

,,Ale prosím tě. Vždyť. Jsi celkem pěkný." Zašeptal jsem a zčervenal.

,,Pěkně strašidelný. Víš, nikdy jsem neměl kamaráda, se kterým bych mohl tyhle věci řešit. A ty...ty jsi můj kamarád. Proto jsem chtěl vědět, jestli třeba jednou budu strejda tvého budoucího syna. Bylo by to fajn,'' zasmál jsem se.

,,Strejda asi nebudeš no, ale jsem taky rád, že mám takového drsného kamaráda," uchechtl jsem se.
,,Můžu ti dělat děsivou gorilu,'' vydechl jsem a poplácal se po nacpaném břichu. ,,Dal bych si pivo.''

,,Pivo nemám. Alkohol u mě v bytě nenajdeš."

,,Takže jsi až takový slušný kluk. Někdo by tě měl trochu zkazit,'' olízl jsem si ret a mrknul na něj

,,To záleží na tom, v čem by mě kdo chtěl zkazit. Pousmál jsem se."

,,Úplně ve všem, hochu. Skočím do města. Kousek do večerky.'' Postavil jsem se a ujistil se, že mám peněženku

,,No když po tom tak toužíš ," uchechtl jsem se nervózně.

,,Hele, nic úchylného,'' uchechtl jsem se a šel do chodby, kde jsem si vzal bundu.,,Za chvíli jsem zpátky.''

,,Dobře," přitakal jsem a pustil jsem se do úklidu kuchyně.

Vyšel jsem do ulice, zmrzlý hned po prvních vteřinách. Ulice byly úplně prázdné, což je něco, co neskutečně zbožňuju

Naskládal jsem všechno nádobí do myčky, tu jsem zavřel a zapnul. Hned jsem z kuchyně vylezl a začal jsem vysávat, abych tady mezitím něco dělal.


Vešel jsem do večerky a namířil si to k regálu s pitím. Omylem jsem při tom shodil krabici se sušenkami ke kterým jsem se okamžitě sehnul.,,Počkej, pomůžu ti,'' zaslechl jsem dívčí hlas









Zakázané Kouzlo | YAOIKde žijí příběhy. Začni objevovat