Biasınla Türkiye'ye aileni ziyarete gelmişsinizdir. Evleneli henüz 1. ayınız bile dolmadan annen seni özlediğini bahane eder ve onun isteği üzerine balayınızı yarım bırakıp Türkiye'ye gelmek zorunda kalırsınız. Gece yarısı arabayla eve giderken orman tarzı bir yerde araba durur ve ormanda mahsur kalırsınız. Hava zifiri karanlıktır ve sen dolunayı da görünce korkup biasına neden benzin doldurmadı diye çıkışırsın.
*Aslında orman şehre az bişey uzakta bir ormandır. Yani şehir ışıkları bile olduğunuz yerden görünür ama sevgilin sana söylemez ve dağda kaldık bahanesi uydurur.*
Biasının tepkisi;
Namjoon:
"NERDEN BİLEBİLİRDİM (ADIN) HER SEFERİNDE BALAYIM BÖLÜNÜP ÜLKELER ARASI GEÇİŞ YAPMIYORUM ÜZGÜNÜM "
Senin çıkışına karşılık Namjoon'da çıkışır ve bütün gece öylece durursunuz. Bütün planın içine edersin.
Jin:
Sen duyduğun kurt sesleriyle korkar ve sinirini es geçip yan tarafında şoför koltuğunda oturan kocanın kucağına atlarsın. Kocan seni hemen kollarına alır ve sımsıkı sarar.
"Tamam bebeğim korkma ben burdayım"
...der veee manidar manidar sırıtır.
J-Hope:
Araba durunca yalan bi sinir ve şaşkınlıkla çıkışır.
"KAHRETSİN BENZİN BİTTİİ!! "
Kocan sinirlenince sen kendi sinirini unutup ona destek olurusun.
"Tamam sevgilim sakin ol. Yardım çağırırız"
"Hayır (adın) gece gece yardımı çağıramayız. Neyse sen anneni ara gelemiyeceğimizi söyle sonra gel arkaya . Sevi- pardon konuşmamız gereken bi konu var.
Suga:
"SEN, SEN CİDDİMİSİN YOONGİ !! DAĞ BAŞINDA MI KALDIK YANİ!!! "
Araba durunca senin itirazların dırdırların birbir dizilir ve Yoongi'nin sabrı sonunda tükenir. Seni aniden altına alır ve ellerini kafanın üstünde hapsederek bağırır.
"LAN BAŞLATMA ANNENDEN BENZİNDEN!! ULAN EVLENDİK BİR DEFA BİLE AĞIZ TADIYLA SEVİŞMEDEN EVE ÇAĞIRDI NEYİN ÖZLEMİ LAN BU!! "
Tae:
" BANA NEDEN BAĞIRIYORSUN Kİ ŞİMDİ BEN Mİ BİTİRDİM BENZİNİ!! SENİN ANNEN ÇAĞIRDI EVİNE! "
"HA SUÇ ŞİMDİ ANNEMİN OLDU HAAA AFERİN YA KENDİ SUÇUNU BENİN MELEK ANNEME AT"
"aman ne melek. Kadın nasıl hissettiyse artık yatakta bastı resmen "
"NE SÖYLÜYORSAN SESLİ SÖYLE KARNINDAN KONUŞMA "
"ANAN DİYORUM ANAN NE ZAMAN ARAYACAĞINI ÇOK İYİ BİLİYOR!!!! "
Jimin:
Araba durunca sana nispet yaparcasına ellerini havaya açar ve seslice dua eder.
"ALLAAH'IMMM YÜCE ALLAH'IM ÇOK ŞÜKÜR DOĞRU YOLU BULUP SENİN YOLUNU SEÇMİŞİM SEN NASILDA GÖRÜYOSUN ZOR ZAMANDA KULUNU!!!"
Ellerini yüzüne kapatıp defalarca amin *abii Mochi'yi öyle düşünemiyorumm deliricem><* der ve sana döner. Senin ona ifadesiz ifadesiz baktığını görünce hemen lafa atılır.
"Ne? Hâlâ anlamadın mı aşkım bak yarım kalan balayımızı tamamlamamızı Tanrı istedi hadi anneni boşver gel yarım kalan işimize bakalım"
Jungkook:
"(Adın) şuan benzin bitti mi?"
"Evet."
" Burda mahsurmuyuz?"
" Evet."
" Peki senin bana bağırman birşey değiştirir mi?"
" Hayır"
"O zaman enerjimizi boş işlerle tüketmeyelim gel şöyle. Enerjine ihtiyacım var. "
...Derrr ve seni kucağına çekerekkkk kardeş kardeş çocuk yapmacalık oynarsınız.
***
JİMİN İÇİN SESLİ BİR AMİN ALALIMMM🙌🙌💃💃💃💃
***
#
Obaaaaaaaaaa2.27 K olmuşuz beeeee
Ay yaa sizi çok seviyorummmmm. Hepinize çokkkk teşeke ama oy veren 277 kişiye öpücük. Diğer hayalet okurlar bok yesin.
Şaka şaka .
Neyse ki çok merhametliyim de kıyamıyorum. İyi ki varsınız hespinizi çok seviyorum.
Ama oy verenleri daha çok.
Valllaaa ben yazarken anırıyorum umarım sizde gülüyorsunuzdur. Napalım aq elimizden bu geliyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
De TodoBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃