Sınav haftan yaklaşıyordur ve biasın matematik konusunda iyidir. Sana matematik çalıştırırken 3. soruda 9×8'yi sorar ve sen cevap için parmaklarını kullanırsın.
Biasının tepkisi;
Namjoon;
Şaşkın bakışlarını sana ve parmaklarına yollar ve inanamayarak söylenir.
"Ne? Sen napıyosun? "
Jin;
Sen parmaklarını kullanınca derin bi iç çeker ve burun kemerini tutarak başını iki yana sallar.
"72 (adın), 72"
J-Hope;
Cevap gecikince sana bakar ve parmaklarını saydığını görür.
"72 tane parmağın yok hayatım , boşa uğraşma salak gibi görünüyorsun "
Suga;
Seni parmaklarını görünce umutsuz vaka olduğunu hissettiren bakışlarını yollar ve sinirle kalemi kitaba bırakır.
"Üfff daha çarpın tablosunu bilmiyosun , bide bana üniversite sınavı diyor bi yürü git"
Tae;
"Ohooo aşkım sen bırak kitabı git kendine 1.sınıf defterlerinden al onların arkasında çarpım tablosu var 2-3 bilemedin 5 seneye girersin üniversite sınavına"
Jimin;
Senin çarpım tablosu olayın ona da bahane olur ve sinirle mırıldanır.
"ÜFFF (ADIN) TAMAM MOLA VERİYORUZ !! GEL ODAYA SANA ÖZEL DERS VERİCEM ÇARPIM TABLOSUNU EZBERLETMEM LAZIM "
Der ve sende gülerek peşinden odaya çıkarsın. İlk defa bi derse bu kadar heveslisindir.
Jungkook;
Şaşkın şaşkın sana ve saydığın parmaklarına bakar.
"(Adın) sen napıyorsun?"
"P-parmak hesabı aşkım "
"Aferin bebeğim sınavda da parmak hesabı yap bak bakalım bi bok yapabiliyor musun! "
***
Öncelikle medyadaki resim için sevgili sevgilim (sorry vhope) Jung Hoseok'a çok teşekkür ederim*
****
Allah'ımmmm Hoşikkkkk yerim seni amık evladı
MİXTAPE GELDİİİİİĞ
ALLAH'IM DAYDREAM DİYE DİYE GEZİNDİM BÜTÜN GÜN
DELİRİCEM BEBEĞİM ÇOKKK MÜKEMMELDİİİİİİ
ÜSTELİK 1 SAAT 45 DAKİKA İÇİNDE 1M LİKE ALARAK MİC DROP'IN 4 SAATTE KIRDIĞI REKORU KIRDI SEVGİLİMMMMMMMM 😍😍💞💞💞💞
KLİBİNEEEE ŞARKIYAA ALLAHIM ! HOSEOK SEN NASIL Bİ VARLIKSINNNNN ♡♡♡
ŞU SAHNE DE GÖZLERİMİ SİKTİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
عشوائيBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃