Biasınla aynı lisedesiniz ve sen mükemmel geçtiğini düşündüğün ingilizce sınavının 57 geldiğini öğrenirsin. *kesssinlikle şuan mood* İngilizce en sevdiğin ve en başarılı olduğun derstir ama bu sene yeterince odakanmamış ve düşük almışsındır. Dersten moralin fazlasıyla bozuk ayrılır ve biasının yanına gidersin. Seni üzgün gören ve biraz korkan...
Biasının tepkisi;
Namjoon;
Sevgilin kaloriferlere yaslanmış seni beklerken seni görür ve endişeyle senin yanına gelip ellerini tutar.
"(Adın) iyi misin bitanem? Noldu ne bu surat? "
Sevgilinin ellerini bırakıp boynuna sarılırsın.
"İyi değilim Namjoon. Çok kötü lanet olsun çok kötü "
"NOLDU? "
"Aşkımmmm İngilizce notum...57 düştü "
Derrr ve ağlamaya başlarsın. Namjoon göz devirir ve mecburiyetten seni sarar.
Jin;
İngilizce notunun 57 düştüğünü öğrenince sana sarılır beraber ağlamarsınız.
*UFJEHSYDUS ALLAHIN BEN BU ÇOCUĞU YERİMMMJ-Hope;
Ağlaya ağlaya içini ona dökersin o da seni ses çıkarmadan dinler. Tabi sen de sen bir ilgi veya teselli beklersin. Sevgilin seni kendinden ayırır ve pekte teselli sayılamayacak cümleyi kurar.
"Boşver aşkım ya bende İngilizceden kaldım zaten"
Suga;
Başlarda ağlayıp Yoongi'nin alay konusu olmak istemezsin ama sonunda kendini salarsın. Anlayışlı sevgilin de desteğini eksik etmez . Yalandan ağlayarak kurduğu cümle ise seni deli etmeye yeter.
"ÜHÜHÜÜHHHÜHÜ ben de 93 aldım yaa hoca 7 puan vermedi "
Seni saran kolları sertçe iteler ve daha şiddetli ağlarsın.
Tae;
Tae, notunun düşük gelmesine sinirlenir çünkü İngilizce onun hassas noktasıdır. *deliricewmmdms Ama sana kıyamaz ve sarılıp teselli eder.
"Pffff tamam tamam ağlama. Ben sana İngilizce çalıştırırım."
Sen sevgilinin teklifine 'sen ciddimiyim?' bakışı atar ve çıkışırsın.
"NAT NAT! NO!! "
*YEMİN EDERİM YA ABİ DRSBWBWJWUWHWHWUKWJimin;
Senin ağlamana ve notuna sinirlenir. Ve sinirini saklama gereksinimi duymaz.
"BEN SANA O KADAR ÖZEL DERS VERDİM OYNAŞACAĞINA ADAM GİBİ DİNLESEYDİN ŞİMDİ NOTUN HALİ BU DEĞİLDİ!! "
Jimin'e, kurduğu cümleden sonra koluna hatrı sayılır bi şiddette yumruk geçirirsin . Çünkü ders esnasında rahat durmayan kendisidir. Açıklamaya gerek yok. Görüyorsun.
Jungkook;
"Cidden sana anlattığım onca şeyi nasıl unutursun kiii??? "
"KUSURA BAKMA JUNGKOOK SINAV DA FUCK'IN KELİME ANLAMINI SORMUYORLAR"
Kısa ve öz. Lafı sokup ortamı terk edersin.
***
O YEEE BED GÖRLLLL
JUNGKOOK CİDDEN HAYALLERİMİN ERKEĞİ ALLAHIM LÜTFEN AMİN.
VEEE TAE Yİİ ANIRA ANIRA YAZDIM CİDDİ ANLAMDA ÇILDIRIYORUM ABİ ADAM GİBİ YZAMADQM GÜLMEĞKTWN FHWIJDFBBCNFDKDI OROSPU ÇOCUUU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
OverigBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃