Biasınla saçma bir konu üzerine inatlaşıp 2 yıllık ilişkinizi sonlandırırsınız. Ama hâlâ okul da birbizinizi gizli gizli kesmeler veya kıskandırmak amaçlı başkalarıyla samimi olmak gibi ergenlikler yaparsınız. En son biasınla aynı arkadaş ortamındayken bir kızla fazla samimi olduğunu görürsün. Bu senin intikam damarını kabartır ve sevgilinin sahne aldığı bara kuzeninle -biasın kuzen olduğunuzu bilmiyor- gidersin. Sizi fazla samimi gören,
Biasının tepkisi;
Namjoon;
Şarkısını söylerken bakışları seni ve sana sarılan kuzenini görür. Sizi sarmaş dolaş görünce unuttuğu rapinin cümlelerini geveler ve sonunda dayanamayıp sahneyi terkeder.
Jin;
Sahne karanlıkken birden aydınlanır ve sahnede elinde mikrofonla oturmuş Jin'i görürsün . O da sizi görünce sinirden kıpkırmızı olur ve gözleri dolar. Seni anlık bi pişmanlık kaplasa da onun başka kızlarla olan samimiyetini hatırlayıp kendini teselli eder ve kuzenine(?) sarılırsın.
Sahne de yazan 'özür dilerim sevgilim' yazısını da o sahneyi çoktan terk ettiğinde farkedersin.J-Hope;
Hoseok rapine henüz başlayacaktır ki sen sahneyi birden boşaldığını görürsün . Kafanı yana çevirmekle yerde burnunu tutmuş kıvranan kuzenin ve attığı yumruğun şiddetiyle elini sallayıp tüküren eski(!) sevgilini görürsün.
"YAPMASAYDIM İÇİM DE KALIRDI HADİ KALK ŞİMDİ SARIL PİÇ KURUSU!!"
Suga;
Yoongi'yi de kuzeninin yüzüne yumruk atarken bulursun. Sonunda Yoongi'yi kuzeninin üstünden kaldırınca bağırmaya başlarsın.
"NAPIYOSUN SEN BE!! "
"SANANE!! DAVETSİZ MİSAFİR ALMIYORUM ÇIK DIŞARI!!! "
Tae;
Tae seni görünce ses çıkarmaz ve birkaç saniye süren göz temasının ardından şarkısını söyler ve noktalar. Sahnesi bittikten sonra masana bir tabak gelir. Üstünde bi kağıt bulur ve okursun.
'Kuzen ha? İyi taktikmiş. Ama keşke onu, bizi tanıştırmadan önce yapsaydın. ;)'
Jimin;
Jimin kuzeninin yumruğuyla yere atıp üstüne çıkar ve yakasını tutarak bağırır.
"UTANMIYORMUSUN LAN SEN SEVGİLİME YAVŞAMAYA PİÇ!! "
Jimin'in gözleri dönünce araya girmek zorunda kalırsın. Zira kuzeninin tek yumukluk işi kalmıştır.
"JİMİN YAPMA O BENİM KUZENİM! "
Senin yüksek çıkan sesinle kendine gelir ve mırıldanır.
"Kuzenin mi...? "
"UTANMIYORMUSUN LAN SEN KUZENİNE YAVŞAMAYA İT!! "
Jungkook;
Jungkook sahnedeyken sizi görünce yanına bir adam çağırır ve kulağına fısıldar. Bir kaç dakika sonra iki güvenlik seni ve kuzenini bardan atar.
***
Jin bebekim ve sevgilim Jungkook beni etkiliyor. Bu hafta Jungkook tarafım kabarmıştı. Hissediyorum haftaya Namjoon beylere yürüycim.
Lanet olsun çok yavşağım. -.-
8.2 K OLMUŞUZ YAA SİZİ TEEEK TEEEEK TEK ÖPMEK İSTİYORUM AY ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOOOREEEE♡
SİZ KENDİ KENDİNİZİ BENİM İÇİN ŞEY YAPIN
ÖPÜN İŞTE (っ˘̩╭╮˘̩)っ(ಥ_ಥ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
RandomBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃