~ tepki 46 ~

4.9K 138 30
                                    

Biasının meyveli kek sevdiğini öğrenirsin *yine salladım* ve onun için ilk defa mutfağa girersin. İlk defa kek yaparsın ve beklediğin sonuç daha da beter çıkar. Biasın da sonucu bilir ve yememek için seni kırmayacak bahaneyi arar. Zavallı ,

Biasının tepkisi;

Namjoon;

"H-hayatım şimdi nerden çıktı kek falan. Yormasaydın kendini"

Kekin tadını az çok tahmin eder ve yememek için kıvırır.

Jin;

"Ben b-biliyorum aşkım çok güzeldir kesin ama b-ben az önce 3 tane dürüm yedim tokum yani yiyemem aşkım "

*sen ne zaman tok oldun Jin yeme beni -.-*

J-Hope;

"Kızım kobayınmıyım ben senin her yaptığın şeyi üstümde deniyorsun. Dna'mla oynadın aq hormonlarım bozuldu. Girme şu mutfağa!!"

Suga;

"Hatırlat annem bize geldiğin de dışardan birşeyler alalım. Yoksa bu gidişle seni bana almaz kalırsın evde. Uğraşamam sonra seninle ."

Tae;

"Aşkım ben sana söylemedim miii ! Benim üzüme alerjim var. Yiyemem. Yersem ölürüm sonra"

Jimin;

"Tamam aşkım senin elinden zehir olsa yerim ama kek verme. Lütfen sen kek yapma. Günaha gidiyoruz nimete yazık"

Güler ve seninle alay eder.

Jungkook;

"Aşkım çok düşüncelisin ama kendin bile yemediğin keki bana yedirmen hiç romantik değil çek şunu "

***

İlham meleklerim is dead.

Sürünüyorummmmmm. 10 dakika da 2 bölüm attım. İki bölüm de saçmalama sınırımı aştı. Hiç içime sinmedi çünkü tepkileri not aldığım defterimi sınıfta unutmuşum. Şuan düşünmeden yazıyorum. Yarın adam gibi yazıp telafi ediciym söz.

MUCK MUCK MUCK MUCK MUCCCKKK (~💋~)

Bts İle Tapılası Tepkiler 👽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin