~ tepki 47 ~

4.9K 221 51
                                    

Bu bölümü 2 defa yazmıştım ve birisinde Hobi yoktu ben de yanlış olanı paylaşmışım yeni farkettim çok ama çokkk srry. Hoşikimi de ekledim tekrar özür dilerim bb.
~

Biasın haftasonu tatilini evinde geçirir. Sen de arkadaşlarının yanındasındır ama birden telefonun çalar ve biasın seni yanına eve çağırır. Ama sen gelemeyeceğini, arkadaşlarınla takılacağını söylersin. Sen tarafından ekilen,

Biasının tepkisi;

Namjoon;

Sen ona gelemeyeceğini söyleyince telefona bıkkınlıkla nefes verir ve ekler.

"Rahatsız ettiğim için kusura bakma. Anlayışsızlık ettim. BİR DAHA OLMAZ! "

Jin;

Sesini inceltip cırlar. Söylediği şeyle seni köşeye sıkıştırır.

"Aşkım sana inanamıyorum! Ben mi daha önemliyim o kızlar mı!!! "

J-Hope;

"Demek beni o sümüklü arkadaşlarına tercih ediyorsun iyi tamam gelme. Ama sonra da gelme hiç gelme artık bir daha arama da rahatsız ettiğim için özür de bekleme sen beni daha çok ararsın hadi eyw"

Suga;

Sen Yoongi'nin seni eve davet etmesine ve sana ihtiyacı olduğunu söylemesine heyecanlanır mutlu olursun.

"Yaaaaaa Yooongiiiiii sen beni mi özlediiiiiinnn~"

Yoongi'nin bıkkınlıkla bıraktığı nefesini duyunca telefonu kapatmasından korkarsın ama kapatmaz sözünü şöyle noktalar.

"Bana bak! Geliyor musun gelmiyor musun?  İşim gücüm var benim. Uyuycam daha"

Tae;

"Sen yine (en yakın arkadaşının ismi)'le mi takılıyorsun. O kızla takılma demedim mi ben sana. O kız bizi kıskanıyo engel koyuyo bak aramıza. Gel ben bekliyorum seni. Kırmiycaksın değil mi sevgilini~"

Jimin;

"Ha sen kızlarla takılıyorsuuuun! Neyse madem sen gelemiyorsun ben gelirim."

Jimin'in imalı sesini duyunca hızla masadan kalkar, ilk bulduğun taksiyle sevgilinin yanına gidersin.

Jungkook;

"Ha tamam sen kızlarlasın öyle mi. Tamam ya. Takıl sen onlarla. Sonra onlar öpsün seni onlar sarılsın sana "

...der ve cevap vermeni beklemeden telefonu kapatır.

***

Ders matematik. Hoca soru çözüyor ve ben yeni bölüm yazıyorum. Aq sonra gelde puan iste. Valla ben olsam bende vermem.  Sürüniym aq ben.

Sizde oy vermeyin sakın yok bak ALLAH ADI VERDİM GÖZÜNÜZÜ SEVİYM ELİNİZİ YORUP ŞU KÖŞEDEKİ YILDIZA DOKUNMAYIN. BAK ALLAH ADI VERDİM.

Bts İle Tapılası Tepkiler 👽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin