-1.bölüm-

598 85 43
                                    

Mesaj sesiyle gözlerimi açtığımda kim bu saatte diye düşünüyordum.Gelen mesajın Buse'den olduğunu görünce açtım."Bugünmü geliyorsunuz" yazıyordu.Buse'ye hemen cevap verip yatağımdan kalktım. Bugün bu evdeki son günümdü , bu odayı kesinlikle özleyecektim.Annem aşağıdan 'Ilgın' diye seslenince  elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Annem 'Herşeyin hazır değilmi sonradan iş çıkarma bana' diye söylenirken sözünü kesip "Babam nerde" diye sordum.Annem dalga geçer gibi gülümseyip "Herzamanki gibi işinde nerde olacaktı. Kızını yolcu etmeye bile gelmedi." dedi.Dediği şey üzerine suratım asıldı evet babam değişik bir adamdı ama babamdı işte .Acaba İzmir'e gidince beni hiç arayacakmıydı?. Kahvaltı masasına otururken "Kaç saatim var daha ?" diye sordum anneme.Annem saate bakıp "Bir buçuk saat var daha dayında birazdan burada olur.Biliyorsun ki bende boşanma işlemlerini halleder halletmez geleceğim." dedi.Neden bu kadar erken gidiyordum ki ben! Anneme göre okul herzaman herşeyden önemliydi orda okuyacağım okulada istesem annem gelene kadar gitmeyebilirdim.

Odama çıkıp  kot şort tulumumu alıp giyindim.Sırt çantamıda alıp annemin yanına doğru ilerlemeye başladım."Babamın yanına gidiyorum çok kalmam "diyip spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Apartmandan çıktığımda telefonum ve kulaklığımı çıkartıp rastgele bir müzik açtım.Babamın iş yeri buraya çok yakın olduğundan taksiyle gitmeme gerek yoktu.Çok geçmeden İş yerine ulaştığımda deniz kokusu burnuma gelmeye başlamıştı .Dalga sesleri benim orda biraz daha durmamı sağlamıştı.Bu ses bana huzur veriyordu.Babamın iş yeri denize sıfır bir yerdeydi. Bu yüzden buraya çok sık gelirdim. Artık içeriye geçme zamanımın geldiğini anlayınca kapıya doğru yöneldim . İçeriye geçtikten sonra babamın odasına geçerken babamın çalışanı olan Banu Abla "Haber verseydim" dedi. Ona gerek yok diyip içeriye girdigimde babam koltukta oturuyor birşeylerle uğraşıyordu.Beni görünce ayaklanıp yanıma geldi.Ona sarıldığımda oda ellerini bana doladı.Oturduğumuzda babam "Birşey içer misin " diye sorunca "Hayır , seni görmeye geldim sadece biliyorsun bugün İzmir'e gidiyorum." dedim.Babam "Ah bugün mü gidiyordun kusura bakma tatlım unutmuşum." dedi. Artık böyle şeylere şaşırmıyordum."Önemli değil. Hoşça kal demeye geldim ben de sen gelmeyince" dedim. Babam başını anlamış gibi iki yana sallayıp eğilip bir çekmeceden kredi kartı ve bir miktar para çıkardı . "Seni özleyeceğim tatlım al bunlar senin her ayda düzenli olarak göndereceğim."derken uzattığı para ve kredi kartını alıp sırt çantama koydum. Ben babamın gitme demesini beklerken o bana para uzatıyordu.Daha fazla burada durmak istemediğimi anlayınca "Artık gitsem iyi olacak "diyip ayaklandım.Babama sarılıp iş yerinden ayrıldım.Eve tam geçecekken karşıdan gelen Aras'ı görünce durdum.Aras'tan ayrılacağım için üzülüyordum.Aras benim abim gibiydi, beni korur kollardı.Aras yanıma geldiğinde "Güzel haberlerim var fıstık" dedi.Ona gülüp " Neymiş o "dedim.Aras "Babamın şirketi çalışanlarını farklı şubelere dağıtıyor.Tahmin et bakalım bizi nereye gönderiyorlar?" diyince heycanla "İzmir'e mii?"diye sordum.Aras başını olumlu anlamda sallayınca dayanamayıp sarıldım.Geri çekilirken "Ne zaman geliyorsunuz siz ? " diye sordum. Aras "yarın "diyince "Bende bugün "diyip somurttum. Aklıma uçak gelince Aras'a "Uçağı kaçıracağım gitmem gerek hoşçakal İzmir'de görüşürüz."diyip koşarak eve çıktım.Annem kapının önüne valizleri çıkardığını görünce hemen ona yardım ettim.Anneme "Dayım nerede?" diye sorduğumda dayımı kapının önünde görmem bir oldu. Annem "İyi insaan.." derken sözünü kesip "Aman ne iyi insan "diyerek dayıma takıldım.Dayım kaşlarını yukarı kaldırıp "Bak seen" diyip beni kolunun altına alınca ikimizde gülmeye başladık.

Annem "Hadi geç kalacaksınız" diyince annemin yanına gidip sarıldım.Geri çekilirken "Anneannen seni bekliyor şimdilik orda kal ben gelince bir ev ayarlarız tamam mı?" dedi annem.Anneme başımı tamam anlamında salladıktan sonra dayımla birlikte taksiye bindik.Başımı cama yaslayıp havaalanına gelene kadar gözlerimi kapattım... Taksi durduğunda gözlerimi açtım.Dayım taksimetredeki tutarı ödeyince taksiden indik.Dayımla bavvulları aldığımızda içeriye doğru ilerledik.Gerekli işlemleri yaptıktan sonra artık uçaktaydık.Dayımın verdiği uyku hapını alıp gözlerimi kappatım.Uçak beni tuttuğu için her uçağa bindigimde uyku hapı alırdım.

Karakter tanıtımı için
İnstagram- dagilmis.ball

B A L (Düzeltiliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin