-2.Bölüm-

407 59 23
                                    

İnişe geçeceğimiz sırada dayım beni uyandırmıştı.Buse , İrem ve Alaz'ı göreceğim için sabırsızlanıyordum . Çoğu yazı burda İzmir'de geçirdiğim için onlarla çok iyi birer arkadaş olmuştuk. Alazla dalga geçmek amaçlı kurduğumuz *Honeyy * adlı guruba geçip yazmaya başladım.

*Honey*

Ilgın: Şimdi uçaktan indim , 15 dakika sonra sitede olmuş olurum.

Buse: Siteye gelmene gerek yok, biz kapının önündeyiz seni almaya geldik .

Alaz: Dayına söyle ve gel artık ağaç olduk kızım burada.

Ilgın: Tamam bekleyin geliyorumm.

Telefonumu kapatıp cebime sıkıştırdıktan sonra dayıma dönüp "Bizimkiler gelmiş dışardalar, ben gitsem sorun olur mu?" diye sordum. Sayıma bakmaya devam ederken "Tamam git ama geç kalma anneannen seni bekliyor biliyorsun" dedi . Ona "Sen birtanesin" diyip yanından ayrıldım. Çıkışa geldigimde etrafımda kimseyii göremiyordum. Cebime koyduğum telefonumu çıkartıp tekrar guruba girdim.

*HONEY*

Ilgın: Nerdesiniz? Sizi göremiyorum çıkıştayım.

Buse: Arkana bak aptal.

Buse ' nin mesajı üzerine hızlıca arkama döndüğümde üçüyle karşılaşmam bir olmuştu.Onları görmenin mutluluğu ile hepsine birden sarıldım.Geri çekildiğimizde Buse koluma girmişti. Ona yalandan vurup "Sensin be aptal" dedim. "Acıdı" derken gülüyordu.İrem de öbür koluma girdiğinde ileriye doğru yürüyordük.Alaz arkada tek kalınca "Beni unuttunuz " diyip Buse ' nin koluna girdi. Ona gülerken "Ee bensiz neler yaptınız anlatın bakalım" dedim. Buse, İrem ,Alaz hep bir ağızdan konuşmaya başlayınca onları susturup teker tekeer anlatmalarını istedim.

Bir saat sonra gülmekten bayılacaktım resmen Alaz' ın çapkınlıkları , İrem ve Buse' nin anlattıkları epey birşey kaçırdığımı gösteriyordu.Sonunda gülemeyi kesip "Çoğu şeyi kaçırmışım demek , o değilde hala buradayız gitsek mi artık" dediğimde onlarda hala havaalanının önünde durduğumuzu fark ettiler. İrem " Kafeye gidelim.." dediğinde sözünü kesip "Olmaz anneannem beni bekliyor gitsem iyi olacak siteye geçelim" dediğimde hepsinden onaylayan sesler çıktığında taksiye doğru ilerledik.Taksiye ön koltuğa Alaz arka koltuğada İrem,Buse,ben olmak üzere yerleştik. Geldiğimizde Alaz taksimetredeki tutarı öderken biz siteye doğru ilerliyorduk . Alaz'da geldiginde onlara hoşçakal diyip eve doğru ilerledim. Kapıyı çaldığımda Anneannem hemen kapıyı açıp bana sarılmıştı. Anneanneme "Bende seni özledim,ama hasretimizi içerdemi gidersek?" dedim şakayla.Anneannem babamı pek sevmezdi , sanırım en çok sevinen anneannem olmuştu annemle,babamın ayrılmasına.Anneannem babamla ilgili şeyler söylerken mutfağa geçip birşeyler atıştırdım. Gerçekten çok acıkmıştım.Geri kalan saatlerimi anneannemle film izleyip,konuşarak geçirdim.
Akşam olduğunda anneanneme söyleyip odaya uyumaya geçtim.
Yatmadan önce annemle konuştum, gideceğim okulla ilgili bilgiler verdi "Büyük İzmir Koleji" ve "11-C" Bizimkilerle aynı sınıftayım.

Umarım güzel bir bölüm olmuştur.
İnstagram- dagilmis.ball

B A L (Düzeltiliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin