Ne yapacağımı unutup sınıfa geri girdim . Umur sırada telefonla konuşuyordu . Sıraya oturduğumda tahtayla bakışıp oflamaya başladım . Bizimkilerin olduğu yere baktığımda kimsenin olmadığını gördüm . Vicdansızlar beni tek bırakıp gitmişler . İçeriye Denizin girdiğini görünce bakışlarımı tekrar tahtaya çevirdim . Ah ah şu tahtanın dili olsada dertleşsek . Değişik bana seslenince ona döndüm aynı hizada karşımda oturuyordu . "Sıkılıyorsun sanırım , tek oturuyorum istersen yanıma gel " dedi. Ne diyorsun değişik . Umur'da o sırada telefonla kimle konuşuyorsa "Ben seni sonra ararım " diyip kapattı . Ilgın kalk git Deniz'in yanına en azından somurtup durmuyor hiç çoçuk . Deniz'e " Kay bakalım değişik " dediğimde kahkaha atıp "Değişik ha sevdim" dedi . O sırada sınıfa biyolojici Hale girdi . Kendi kendime mırıldanıp "O dudakları daha ne kadar şişireceksin be hoca' dedim . Deniz duymuş olucakki güldü . Şurdaki kızlar " haftada 3 kez botoksa gittiklerini söyledi " diyince bu sefer ben güldüm . Daha sınıfa geleli yarım saat olmadı be Deniz .
2 derstir Denizle oturuyorum ve sanırım gülmekten çenem ağrıdı . Denizle bir çok ortak yanlarımız var resmen benim erkek versiyonum ama o benden de değişik biraz . Umur'un da arada bize olan bakışlarını yakalıyordum . Deniz " Akşama ne yapıyosun ?" diye sorduğunda " Yatıyorum " dedim . Bana ' sen salakmısın ' bakışını gönderdikten sonra "Kafeye gidelim" dedi . İçerlerden bir ses ' daha yeni tanıştın hemen şey etme' desede onu umarsamayıp "Olur" dedim . Bu değişikten zarar gelmezdi ki . Ona numaramı verip "Akşam haberleşiriz " dedim . Ve sonunda beklenen zil çaldığında kendimi dışarıya attım . Siteye geçmek üzereyken bir el tarafından durduruldum . Hadi ama eve gitmek istiyorum . Arkamı döndüğümde Umur'u görünce şaşırdım . Umur "Akşam yürüyelim " dediginde tam olur diyecekken aklıma değişik geldi ve durdum . "Arkadaşımla buluşacağım " dedim . Umur kaşlarını çatıp "Kimle" diye sorduğunda " Deniz " dedim . Umur'un çatılan kaşları daha da çatıldığında "Zamanım olursa akşam haber veririm sana görüşürüz " diyip yanından ayrıldım . Eve geçtigimde çantamı köşeye atıp kendimi koltuğa bıraktım . Anneannem yan koltuğa oturmuş 'Müge Anlı ' izliyordu . "Anneannnee" diye seslendiğimde "hıı" dedi bana . Anlaşılan anneannem iyice kaptırmış kendini . Anneannemin yanından ayrılıp mutfağa geçtim , birşeyler atıştırdıktan sonra odama geçip kendimi yatağıma attım . Az biraz gözlerimi dinlendirsem birşey olmazdı .
Uyandığımda saat 9' du . Telefondan Deniz'e mesaj atıp Cafe ' en Angel a gelmesini söyledim . İyi uyumuşum . Dolabımdan kot tulumumu alıp içinede beyaz tişörtümü aldım banyoya geçip elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü değiştirdim . Anneannem uyuduğu için direk evden çıktım . Sitenin önünden taksiler çok geçtiği için beklemeden taksiye bindim . Taksi durunca parayı verip ilerlemeye başladım . Kafenin içine geçtiğimde içerdeki soguk hava insanın içini ferahlatıcı cinstendi . Deniz' in daha gelmediğini görünce rast gele bir masaya oturdum . Çok geçmeden Deniz geldiğnde "Çok bekletmedim umarım " dedi . Ona düz birşekilde bakıp " Beklletin" dediğimde " İşin ne bekleyiver" dedi . Ona gülüp "Yeni geldim bende " dedim .
2 saat sonra Deniz'in yanından ayrıldım. Deniz 'le kitaplar, filimler, dizliler hakkında konuştuk ve gerçekten ikiz gibiyiz . Geçirdiğimiz saatlerde çokta güzel eğlendim . Deniz her arkadaş gurubunun olmazsa olmazlarından bence . Siteye geçtiğmde Umur'a mesaj attım.
-Sitedeyim Gel-
Saat 11 di ve hava iyice kararmıştı . Karşıdan gelen Umur'u görünce gülümseyip "Hızlısın" dedim . Oda bana çarpık bir gülümseme yollayıp "Öyleyimdir " dedi . Umur'a çardakları gösterip "Gel oturalım ayakta kaldık " dedim . Beraber çardaklara geçtiğimizde hem Umur'la konuşup gülüyor hemde telefonuma gelen mesajlara cevap veriyordum . Deniz sus be kardeşim artık . Umur "Kimle konuşuyorsun" dediğinde "Deniz" dedim. Umur bi hışımla kalktığında ne olduğunu anlamadan bende kalktım . Umuru durdurunca "Bana gerek yok zaten sen konuşuyorsun başkalarıyla" dedi . Ha sen onu diyorsun . Ellerimi iki yana açıp "tamam tamam bıraktım " dedim . Sakinleşmiş olacakki geri gelip oturdu . Umurla biraz daha konuştuğumuzda artık gözlerim kapanmak üzereydi . Hani uyursunda aslında tam uyumuyorsundur . Hissedersin etrafındakileri yanımdan birşeyin alındığını hissedince gözlerimi ağır ağır açtım . Umur telefonuyla ilgileniyordu . Bir dakikaa o telefon benim değilmiydi ? Harbi benimdi ne yapacağını anlamak için uyuma numarası yapmaya devam ettim . Yanımda duran Umur'un telefonunun ekranına basıp saate baktım . İkinci şok olduğum şeyde neydi biliyormusunuz ? Benim kilit ekranim gibi onun kilit ekranında da bizim fotoğrafımız vardı .
Umurla yan yana oturduğumuz için ne yaptığını görebiliyordum . Denizle mesajlarımıza girdikten sonra okumaya başladı . Bak bak bak . Ben birden gülmeye başlayınca Umur şaşkınca bana döndü. Umur'a " Söyleseydin ben gösterirdim " dediğimde "Iı şeyyy .. mesaj gelince merak ettim baktım işte " dedi . Onun bu haline gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp "Hı-hı tamam " dedim . Umur'a göz kırpıp " Bu ara ekran kilit fotoğrafın güzelmiş" dedim . Umur gülümseyip bana sarılınca dondum . Sonra Umur elini omzuma atınca "Uyuyacağım biraz bu arada o çoçukla konuşmanı istemiyorum şimdi keyfim yerinde yarın konuşacağız bunu " dedi . Ben hala şoktayım ne yapmıştı o az önce . "U-Umur " dediğimde Umur "Bişeyler söylemek zorunda değilsin" dedi .O sustu ben sustum . Rüzgar esti ve ben üşüdüm . Umur'u dürtüp "Umuur" dediğimde "Hıı" diye cevap verdi . Tekrar dürttüğümde "Ne var Ilgın " dedi . Sana ne var soğuktan öleyim ben burda . "Üşüdüm kalk gidelim" dediğimde bana tekrar sarılınca beni bir sıcak bastı . Ay . Umur uykulu bir sesle "Isınırsın birazdan " dedi . Sahilde biraz dolaştıktan sonra okula gelmiştik doğru .
Kantinde tek başına oturan Deniz'i görünce Umur daha anlamadan onu çekiştirip Deniz'in masasına oturduk . Umur bana tek kaşını kaldırmış bakarken ona gülümsedim . Kulağıma eğilip "Bunu sonra konuşacağız" diyip geri çekildi . O sırada Deniz bana "Günaydın" dediğinde aynı şekilde karşılık verdim sanırım bu tanışma işi pekte eğlenceli olmayacaktı . Deniz Umur'a döndüğünde Umur telefonuyla uğraşıyordu . "Ben Deniz " derken elini Umur'a doğru uzattı . Umur telefonundan başını kaldırıp Deniz'e baktıktan sonra telefonuna geri döndü . Ah ne sanmıştım kişi . Umur zor insandı . Bir süre sonra Denizle bir konu hakkında konuşmaya başladık . Ben Deniz'e gülerken oda yanağımı sıktı . Omuzlarımın üstünde bir el hissedince Umur'a döndüm . Yoksa bu çoçuk beni kıskanıyormuydu .Düne kadar böyle hareketler yapmazdı. Bunu sormayı aklına kazıdıktan sonra tekrar Deniz'e döndüm . Kaşları hayretle yukarı kalıktı ama bir süre sonra bu tavrı yerine alaycı gülümsemesi ön plana geri geldi . Boşuna değişik demiyorum ben buna . Ders zilini duyduğumuzda Deniz bana göz kırparak ayrıldı yanımızdan . İşte şimdi Umur'a sormanın tam sırasıydı . Umur'a dönüp şirince gülümsedim . "Umur birşey soracağım" dediğimde Umur yerinde dikleşip "Evet" dedi . Nefesimi dışarı üfleyip "Sen beni Deniz'den mi kıskandın " diye sorduğumda merakla yüzüne baktım Umur'un . Umur sırıtıp "Yok öyle birşey" dediğinde ona inanmayarak "Hı-hı" dedim .Biraz daha güldüp eğlendikten sonra derse çıktık .(Yazardan)
Ilgın herzaman ki gibi kafasını sıraya koymuş dersin bitmesini bekliyordu . O sırada Deniz telefonuyla eski sevgilisiyle konuşuyordu . Kız tam bir manyak diyebilirdik . Deniz ona kaç defa peşini bırakmasını söylemesine rağmen bırakmıyordu . Şimdi de okula geleceğini söylüyordu Deniz'e . Deniz bir küfür savurup telefonu cebine attı . Acilen bu kızdan kurtulmalıydı . Öğle arası olduğunda Ilgın'a bahçeye inmesini gerektiğine dair mesaj atıp kendini bahçedeki banklardan birine attı . Ilgın mesajı gördüğünde bahçeye indi ama bilmiyor du ki Umurda onun arkasından geliyordu . Umur bankda oturan Deniz'i görünce yavaşladı . Onun ne işi vardı burda diye düşünürken Ilgın Deniz'in yanına gelmişti bile . Deniz Ilgına "Kurtarıcım da gelmiş " dediğinde Ilgın " Ne diyorsun değişik " dedi gülerek . Deniz'in suratı birden ciddileşerek "Geliyor " dedi . Ilgın hala ona anlamamış bir şekilde bakarken Deniz Ilgın'ın kulağına eğilip "Eski sevgilim yaklaşıyor lütfen kurtar beni " dediğinde Ilgın "Neden yapayım " dediğinde Deniz "Söz istediğin şeyleri yapacağım" dedi . İşte şimdi Ilgının keyfi yerine gelmişti . Sarışın bir kız tam Deniz' in önünde durmuş Ilgın'a bakıyordu . Ilgında dikkatlice kızı süzüp burun kıvırmıştı . Sarışın kız Ilgın'ın bu tavrını görünce sinirle "Sende kimsin" dedi . İşte şimdi ne yapmalıyım diye düşünürken aklına gelen fikirle Deniz'in elini tutup "Deniz'in kız arkadaşıyım asıl sende kimsin" dedi . Ilgın o sırada arkalarında olan Umur'u fark etti . Umur ona hayal kırıklığıyla bakıp çekip gitmişti . Ilgın da onun peşinden gitmeyi şuan ölesiye istiyordu lakin Deniz'i yüz üstü bırakamazdı artık . Çaresizce önüne dönüp sahte bir gülümseme koydu dudaklarına . Kızda şok olmuş bir şekilde Deniz'e bakarken Ilgın "Sanırım konuşmayacak haydi gidelim biz sevgilim" diyip Deniz'le birlikte oradan ayrıldılar . Köşeyi döner dönmez Ilgın Deniz'in elini bırakmış Deniz'in teşekkür etmesine bile izin vermeden , işi olduğunu söyleyip ordan ayrılmıştı .
❤