-5.bölüm-

135 23 1
                                    

* 2 Gün sonra*
Annem gelene kadar okula gitmemeye karar vermiştim. İki gün içerisinde Arasla vakit geçirmiştim. Bugün annemlerin mahkemesi vardı. 3 gün sonrada buraya gelecekti. Dün sitede dolanırken birşeyler duymuştum, duyduklarım gerçek miydi. Deli gibi merak ediyordum. Alaz bir adama "Babammışsın gibi davranma, aramızda kan bağından başka birşey yok" diye bağırmıştı. Bu olanları daha sonra düşünürüm diyerek mutfağa geçtim.Masaya oturup yemek yerken telefonum çalmaya başladı.
" Buse yılmaz arıyor" Şimdi açmazsam buraya kadar geleceğini bildiğim için oyalanmadan açtım.
Buse "Alo Ilgın okula iki gündür gelmiyorsun" dedi. Buse'ye " Evet annem gelene kadarda gelmeyeceğim" dedim. Buse "Kızım saçmalama niye gelmiyorsun?" dedi. Derin bir nefes alıp "Uff gelmeyeceğim işte Buse" diyip telefonu kapattım. Kahvaltımı bitirdiğimde odama geçip kot şortumla rastgele bir tişört alıp hızlıca giyindim. Tepeye gidecektim. Anneanneme haber verip tepeye doğru ilerlemeye başladım. Kullaklığımı çıkartıp rastgele bir şarkı açtım ve yürümeye devam ettim. Tepenin ucuna geçip geriye doğru yaslandım.

___ ___ ___

Gözlerimi açtığımda üzerimde bir ceket vardı. Hava kararmıştı. Oturduğum yerde dikleşirken tepede olduğumu farkettim. Sabah buraya gelmiştim. Peki ama ne zamandır uyuyordum ben? Bu cekette kimindi? Başımı yana çevirdiğimde Umur'u gördüm yanımda uzanmıştı. Ne ara gelmişti bu buraya? Uyuyup uyumadığını kontrol etmek için eğildiğimde gözlerini açtı. Biran suç üstü yakalanmış gibi telaşlanıp geri çekildim. Umur da oturur pozisyona geldiğinde "Uyanmışsın" dedi. Ona başımı sallayıp "Ne zamandır buradasın" dedim. "Buraya doğru gelirken seni gördüm, uzanıyordun. Sanırım sende yeni gelmiştin. Yanına uzandım ama farketmedin. Uyurken titrediğini görüncede üstünü örttüm." diye uzun bir açıklama yaptı. "İyide neden uyandırmadın" dedim. "Çok güzel uyuyordun bölmek istemedim." dedi. Ona gülümseyip önüme döndüm. Bir kaç dakika sonra "Okula neden gelmedin" dedi. "Canım istemiyor bir süre gelmeyi düşünmüyorum" dedim. Bu sözümün üstüne Umur ne saçmalıyorsun sen bakışı atmıştı sonra "Yarın gelir alırım seni" diyince bu sefer bakışı ben atmıştım. "Gel-me-ye-ce-ğim" dedim heceliyerek. Bana "Yarın alırım seni dedim itiraz istemiyorum" dedi. Gözlerine baktığımda hiç pes edecek gibi değildi sonunda ben pes edip "Tamam" dedim bıkkın bir tonla. Telefonumun bildirim sesiyle elime alıp açtım. Mesaj annemdendi. Boşandıkları yazıyordu. Umur'a dönüp "ben gidiyorum" dedim. Canım sıkılmıştı. Ceketini ona uzatıp yürümeye devam ettim.  Arkamdan Umur gelip beni durdurdu . "Sorun ne Ilgın" dedi. Ona bıkkın bir şekilde bakıp "Sorun yok " dedim. Umur "Sen böyle davranmazdın" dedi. Ne bekliyordu Allah aşkına ona duygularımı açtıktan sonra üstüne üstlük İremle sevgili olduklarını öğrendikten sonra ne yapmamı bekliyordu. Sinirle "Sevgilin kızmıyormu sana " dedim. Bana gülüp "Ne sevgilisi ? Benim sevgilim varda benimmi haberim yok " dedi . Ona kaşlarımı çatıp bakarken "İrem benim sevgilim değil bahçede de birden öptü beni ben geri çekilirken sen geldin " dedi. Umur açıklama yaptıkça çatılan kaşlarım düzleşiyordu. "Öyle yani " diyince Umur gülümseyip "Öyle " dedi . Umur'un doğru söylediğine inaniyordum çünkü Buse ' de  buna benzer şeyler söylemişti. Eve ulaşmamız epey zaman almıştı. Sitenin önüne geldiğimizde Umur'a birşey demeden ilerledim. Karşı bankta İrem'i görünce yolunu değiştirecektim ki o beni görüp yanıma ilerlemeye başladı. İrem "Ilgın bak ben sen yokken de Umur'u seviyordum. Halada seviyorum. Şimdi sen çıkıp yakınlaştın diye ondan vazgeçecek değilim" dedi. Bu sözlerinin üzerine sinirli bir şekilde "Umur seni sevmiyor İrem" dedim. İrem ciddi bir tonla "Bu hiç sevmeyeceği anlamına gelmez, aklını karıştırma onun" dedi. Onu umursamadan  eve geçtim .
Anneannemin yanına geçerken dayımın da içerde olduğunu gördüm. Hemen yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondururken beni çekip yanağını sildi. Ona gülerken "Hoşgeldin" dedim. Koltuğa oturunca dayım "Film mi izlesek" dedi. " "Olur" diyince dayım televizyondan birşeyler açıp tekrar yanıma oturdu. Dayımla vakit geçirmeyi çok seviyordum. Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başlayınca dayımın omzuna yaslandım.

B A L (Düzeltiliyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin