~დაბრუნება~

3K 228 20
                                    

თეჰიონის pov:
"ამმ...მე...მაპატიე.."უკან გაიწია უეცრად და თვალი ამარიდა,საშინლად მატკინა მისმა ამ საქციელმა გული...
"რატომ იხდი ბოდიშს?"ხოდა არ დავაყოვნე და პირდაპირ ეს ვკითხე,რაზეც ღრმად ჩაისუნთქა და თვალი გამისწორა უკვე"რადგან ვიცი ...რომ...."და გაჩუმდა ,ვერ იძახის თუ რა ჯანდაბა?
"დაასრულე რას იძახი"ვუთხარი უემოციო ხმით"რადგან ...შენ ...თეჰიონ შენ ვერ შეძლებ ჩემს გვერდით ბედნიერად ყოფნას.."დაასრულა და ისევ თვალი ამარიდა,რაზეც პირდაპირ ეს ვკითხე"რატომ?"

"დაასრულა და ისევ თვალი ამარიდა,რაზეც პირდაპირ ეს ვკითხე"რატომ?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ჩვენ უბრალოდ ძაალიან განვსხვავდებით ერთმანეთისგან..შენ თავისუფლების მოყვარული ხარ,შენ ვერ იქნები ვინმეს ერთგული,შენ სხვანაირ ცხოვრებას ხარ მიჩვეული და მე სხვანაირად,ამიტომ ჩვენი ურთიერთობა უბრალოდ ვერ გამოვა.."დაასრულა და თავი ჩახარა,ცოტახანს უხერხული სიჩუმე ჩამოვარდა "აჰა ანუ ასე თვლი და მორჩა? მე არ მეკითხები?გასაგებია,გასაგებია როგორც ჩანს შევცდი რომ ვიფიქრე რომ უკვე გამიცანი და მიხვდი როგორიც ვარ ახლა.."ვთქვი მშვიდი და ცოტა გაღიზიანებული ტონით და სკამს მივეყუდე ხელიხელ გადაჯვარედინებული,ისიც ჩუმად იყო და არაფერს არ იძახდა...
"სჯობს წავიდეთ..გვიანია უკვე"
ბოლოს ეს ვთქვი უკვე მობეზრებულმა ამ უხერხული სიჩუმით და ფეხზე წამოვდექი.

და აი სწორედ იმ დღის შემდეგ რაც მე და მარიამ ერთმანეთს ვაკოცეთ, ყველაფერი ჩვეულებრივად იყო ,ანუ ისე როგორც ადრე.
ფაქტობრივად სულ სახლში ვიჯექით და ტელევიზორს ვუყურებდით ან ჩვენ -ჩვენ საქმეს ვაკეთებდით,მარია აღარსად აღარ მომყვებოდა ,არც მელაპარაკებოდა დიდად ,ძალიან დისტანციური იყო ჩემს მიმართ, არ ვიცოდი რა სჭირდა და რატომ ფიქრობდა ჩემზე ასე ,მაგრამ მე ჩემი ვცადე!  დარწმუნებული ვიყავი ყველაფერი იმ კოცნის ბრალი იყო,ბევრჯერ ვცადე მასთან ამ თემაზე საუბარი ,ვკითხე რატომ ფიქრობდა ჩემზე ასე,რატომ ვერ მენდობოდა,იმის შემდეგ რაც ჩემი ახლანდელი სახე ბევრჯერ დავანახე,ჩემი საქციელით!
მაგრამ რამდენჯერაც ვცადე იმდენჯერ თავი აარიდა ამ საუბარს ..მისი ეს საქციელი გულს ძალიან მტკენდა ..დღეს ჩვენი აქ ყოფნის ბოლო დღე იყო და მინდოდა მასთან დღეს მაინც ყველაფერი გამერკვია..უფრო ზუსტად კი გამეგო გრძნობდა თუ არა ჩემს მიმართ რამეს.

ჩემი დესპოტი საქმრო 🎩კიმ თეჰიონი🎩Where stories live. Discover now