~წვეულება~

3.3K 256 36
                                    

თეჰიონის პოვ:
ყველაფერი მზად იყო, უკვე შესანიშნავი წვეულებისათვის!
მისაღები ოთახი ხალხით იყო სავსე და მეც მზად ვიყავი.

თეჰიონის პოვ: ყველაფერი მზად იყო, უკვე შესანიშნავი წვეულებისათვის! მისაღები ოთახი ხალხით იყო სავსე და მეც მზად ვიყავი

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

ჩავუყევი კიბეს და ყველას ღიმილით შევეგებე და უეცრად კიბეებიდან ჩამოსულს ჯიმინს შევეჩეხე...
"თეჰიონ ,პატარა სიურპრიზი გაგიკეთე და დღეს ჩვენ განსაკუთრებული სტუმარი გვეყოლება"

"განსაკუთრებული? რას გულისხმობ?"

"მოითმინე მოვა და თავად ნახავ "
თქვა და ჩაიცინა.
საინტერესოა ვის გულისხმობს ჯიმინი ,იქნებ სანას ?
ჩემი შეყვარებული ალბათ?!
სხვა ვინ უნდა იყოს განსაკუთრებული?
ეს მართლაც სიუპრიზი იქნება ჩემთვის,სანა ხომ ძალიან მომენატრა .

მარიას პოვ:
"კარგი ,ყველაფერი კარგად იქნება ,უბრალოდ გააღე კარი და შედი, ნუ გეშინია!" გული ძაალიან სწრაფად ფეთქავდა, ასეთ ადგილებში სიარულს არ ვარ შეჩვეული !
მაგრამ მაინც,მოვიკრიბე ძალა და კარი შევაღე და ჯანდაბა!
უცბად ყველას მზერა ჩემსკენ აღმოჩნდა მიმართული ,განსაკუთრებით თეჰიონის ...ძაალიან უხერხულად ვიგრძენი თავი და იქვე დივანზე ვიღაც ბიჭის რომელიც მზერით მჭამდა გვერდით სასწრაფოდ ჩამოვჯექი.

თეჰიონის პოვ:
ეს მარიაა? აქ რა უნდა ?
მე არ დამიპატიჟებია!
ეს ზუსტად მახსოვს.
ვფიქრობდი ჩემთვის, როდესაც უეცრად ჯიმინი ღიმილით მომიდგა გვერდით და ჩამჩურჩულა!
"ესეც ჩვენი განსაკუთრებული სტუმარი!ლამაზია ხომ?
გავიგე რომ ბავშვობაში მეგობრობდით"
დამცინის?!
"უზრდელობაა თეჰიონ!
ნწნწ...ძველი მეგობარი არ დაპატიჟე? მაგრამ მე აქ რისთვის ვარ? "ჩაიცინა და მარიასკენ გაემართა.
მარიაა? ანუ მარიააა ის "სიურპრიზი"?
ანუ ის არის ჩემი განსაკუთრებული სტუმარი ?!
მე მეგონა ეს სანა იქნებოდა!
უეცრად ვიგრძენი, როგორ ამიჩქარდა გული...ძაალიან გავბრაზდი და იმედები გამიცრუვდა!
მე კი ასეთ მდგომარეობაში თავზე ხელაღებული ვხდები!
"და როდიდან არის ეს გოგო ჩემთვის განსაკუთრებული?!ამისი დედაც!"
ვთქვი განრისხებულმა და სასმელების მაგიდისკენ გავემართე .
ისეთ ხასიათზე ვიყავი მხოლოდ დალევა მინდოდა, მეც ვსვავდი და ვსვავდი !
საბოლოოდ კი მივხვდი, რომ ზედმეტი მომივიდა ,რადგან დავთვერი.
ბიჭები გაკვირვებულები სახეებით შემომყურებდნენ ,რამდენჯერმე ჯინმა მკითხა კარგად ვიყავი თუ არა. შუგამ კი ხელი წამომარტყა "რა გეტაკაო ..."
მე კი უბრალოდ არავის ვუსმენდი და სმას გავნაგრძობდი. სანა მენატრება,აქ რა მინდა საერთოდ?!
ჭკუიდან ვიშლებოდი!
მაგრამ რომ დავთვერი გრძნობებიც გაქრა რა თქმა უნდა,აი ესეც სასმელის პლიუსი,ცოტახანში ძალიან კარგი სიმღერაც ჩაირთო და მე რაღა მინდოდა? წამოვდექი ბარბაცით და ოთახის ცენტრში ცეკვა დავიწყე ...

ჩემი დესპოტი საქმრო 🎩კიმ თეჰიონი🎩Donde viven las historias. Descúbrelo ahora