Ona baktigimi farketmis olacak ki kafasini gulerek bana cevirdi. Goz goze gelmemek icin hizla kafami cevirip sandvicime baktim. Yoktu?! Bitmisti sanirim. Farketmemisim. icimden bu halime guldum. Kuzey'e donerek;
"Mutfak ne tarafta?" Dedim elimdeki tepsiyi gostererek. Eliyle ust kata cikan merdivenlerin karsisindaki kapiyi gosterdi. "Orada." Dedi ve onune dondu. Tepsiyi alarak gosterdigi yone dogru ilerledim. Tepsiyi dizimin ustune koyup tek elimle tuttum ve kapiyi actim. Tepsiyi tezgahin ustune koyup, bir bardak su ictim. Iceri girip eski yerime tekrar oturdum. Kuzey elindeki CD'leri bana uzatip ;
"Sec birini."dedi. Elindeki CD'leri aldim ve incelemeye basladim. Hosuma giden birini sectim ve Kuzey'e uzattim. Yerinden kalkti ve CD' yi televiziyona takti. Bende filmi rahat izlemek icin televiziyonun karsisindaki 3'lu koltuga gectim.Kuzey, Film baslarken mutfaga gidip cipsi felan getirdi ve onumuzdeki masaya koydu. Ben filmi, Kuzey de beni izliyordu. Inatla ona bakmamayi tercih ediyordum. Sonunda dayanamadim ve beni izlememesinden rahatsiz oldugumu soyleyecektim.
Ona dondum ve soylemek uzere agzimi actigimda isaret parmagini dudagima bastirdi. Agzimi kapattigimda omuzlarimdan tutup koltuga yatirdiginda;
"Ne yapiyorsun ?" Dedim kaslarimi catarken. Gulumsedi ve ustume uzandi. "Gitmek istiyorum!" Dedim zar zor nefes alirken. Hayvan gibiydi eger biraz daha ustumde kalirsa altinda pestilim cikacakti. Kafasini boynuma gomup sarildi. Derin bir nefes aldim. Daha dogrusu almaya calistim. Amaci neydi acaba??! Boynumda gezen nefesi huylanmama neden oluyordu. Daha fazla dayanamayacagimi anladigimda agzimdan istemsizce "Hassiktir!" Kelimesi cikti. Omuzlarindan tutup ittirdim ve az bir sey rahat nefes aldim. Ama tekrar ustume dustugunde nefesim yarida kalmisti. Ofladim!!
*****
Yarim saatir ustumde yatan Kuzey'e seslendim.
"Kuzeyyy?!"
"Hııı?" Dedi mayismis bir sekilde.
"Artik ustumden kalksan hani?" Dedim.
"Hayir!" Dedi ve daha cok boynuma gomuldu. Derin bir ic cektim. Her derin ic cekisimde gogsum inip kalkiyordu.
"Ustumden kalkk!" Dedim.
Cevap yok...
Bacak aramda hissetigim sert baskiyla gozlerim fal tasi gibi acildi. Tum gucumle ayaga kalkmaya calistigimda Kuzey yere dusmus bana saskin saskin bakiyordu. Oda anladigimi anlamis olacakki gulerek ayaga kalkti ve merdivenlerden yukari cikti. Bu haline guldum. Tekli koltuga gecip ayaklarimi koltugun yanindan asagiya sarkittim. Kapsonumu kafama gecirip kafami geriye attim. Gozlerimi kapatip zamanin gecmesini bekledim.
/:/:/:/:/:/:/:/
Diz kapaklarim ve boynumun altindan gecen kollarin Kuzey'e ait oldugunu hissedebiliyordum. Uyku sersemiydim. Gozlerimi acamiyor sadece hissedebiliyordum. Sirtim yumusak bir yere degince rahatladim. Buyuk ihtimal yataktaydim suan. Boynum tutulmustu. Yanima bir agirlik coktu. Kuzey'in kollari belime dolandi...
Gunesin sicak isinlari gozumu delip gecercesine etrafi aydinlatirken yattigim yerden kalkmaya calistim. Ellerimle gozlerimi ovaladim. Kuzey'in kollarini belimden ittirerek oturur pozisyona gecip gerindim. Odadan cikip tum odalara baktim. En sonunda tuvaleti buldugumda elimi yuzumu yikayip rutin islerimi halletim. Asagiya inip mutfaga girdim su icip bardagi tezgahin ustune koydum. Kahvalti hazirlamak isterdim fakat ben kim kahvalti hazirlamak kim?. Dedim ve icerideki tekli koltuga yoneldim. Tekli koltuga gecip yan oturdum. Koltugun yan tarafindan ayaklarimi asagiya sarkitip kumandayi elime aldim. Televiziyonu actim ve hala masada duran acilmamis cipsi paketine baktim. Elime alip actim ve yemeye basladim. Nedense kendi evimmis gibi alismistim buraya ama dogrusu kendi evimde bile bu kadar rahat degildim...
Mert'in Agzindan____________________
Paketteki son sigarami aldim ve yaktim. Balkonun parmakliklarina dayandim ve gunesin dunyayi nasil aydinlattigini izledim. Dumani icime cektim ve gitmeyecegini bilsemde gunese dogru ufledim. Aklima gelmisken bizim basketciyi aradim.
Basketci pic Araniyor...
Telefonu tam kapatacakken acti. Sigarayi asagiya attim.
"Halletin mi lan?" Dedim merakla. Umarim basarmistir cunku bunu basarmak zorundaydi!
"Evet abi!" Demesiyle icime rahatlik ve huzur dolmustu."Ama...sey.."dedi ve derin.bir nefes aldi. Tamamen ona kulak kesilmistim.
"Geveleme soyle hadi!" Diye cikistigimda hemen;
"Yok bisey abi bos ver." Demisti. Gelde sinirlenme. Israr etmedim. Oyle huylarim yoktu benim.
"Ne zaman geleyim?"dedim sakin bir sesle.
"Ne zaman istersen abi." Deyince "Geliyorum!" Dedim ve telefonu kapattim. Altima pantolonumu ve ustumede tisortumu giydim. Kapidan cikarkende kapsonlumu alip ciktim. Arabaya dogru ilerlerken olmasini istedigim seyleri dusunuyordum. Olmaliydi. Olacaktida zaten. Arabaya binerken sessizce fisildadim ruzgara;
"Sen benimsin kucuk hanim!"
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin. Sizleri seviyorum. Bu bolum 629 kelimeden olusmustur. ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN HEP SENINLEYIM
Teen FictionKARANLIKTA GÖLGEN BILE SENI YALNIZ BIRAKIR... "Sende benimle değilsin!" "Ben hep seninleyim!" "Ben de seninleyim..." "Beni de unutma ^^" HIKAYE BANA AITTIR EGER BASKA BIR YERDE BENZERI VARSA KESINLIKLE BEN GORMEDIM.