7.BÖLÜM

7 3 0
                                    

El yordamiyla duvarlara surtunerek gidiyordum. "Kimse yok mu?"dedim
Sesim icerde yankilandi. Isiklarin bir kismi acilinca artik daha rahat goruyordum.  Koluma biri dokununca arkami dondum. Kuzey?  Bir kac adim geriledim ve "Neden cagirdin?" Dedim.  Duvara yaslanip alaycil bir siritisla "Hic oylesine." Dedi. Ne kadar da komik.(!)  Bodrumdan cikmak icin merdivenlere yonelirken, "Mert ve Emir'lemi takiliyorsun?" Dedi. Durdum ve ona dondum. "Hayir." Dedim.

"Ama senin etrafinda goruyorum.?"

Beni mi izliyordu bu? "Etrafimda olmalari onlarla takildigim anlamina gelmez!" Dedim.  Tek kasini kaldirdi, bana dogru yururken topu yerde sektiriyordu. Topun sesi icerde yankilandi.  Aramizda bir insanin gecebilecegi bir mesafe birakip topu eline aldi. "Okul cikisi arkadaki potada mac yapalim?!" Dedi. Maç mı? Ben mi? Hemde basketbol? Ustelik basketbol takim kaptaniyla? Olumsuz anlaminda basimi salladim.

"5-0 onde baslarsin, kuralsiz oynarsin..." topu bana verdi ve "top senden baslar, 10 yapan kazanir?" Dedi. "Sonra?" Dedim.

"Kazanirsan istedigini yaparim. Kaybedersen sen benim istedigimi yaparsin ?" Dedi tek kasini kaldirmis bana bakarken.  5 top sokmak ne kadar zor olabilirdi ki.  "Tamam!" Dedim ve topunu ona attim. Merdivenlere vardigimda Emir hala oradaydi.  "Basketbol maci demek?" Dedi dusunuyormus gibi yaparak.  Gulumsedim. "Kuzeyin sesi mi o?" Dedi. Tam cevap verecekken arkadan kuzey geldi "Evet benim sesim." Dedi ve ikiser ikiser basamaklari cikmaya basladi giderken  bana goz kirpti ve gitti.  Bende yavas yavas merdivenlerden ciktigimda derse gec kaldigimi anladim. Emir hala yanimdaydi. Kolumu tutup beni durdurdu. "Arka potaya gec sen!, ben geliyorum." Dedi. Ve hizlica uzaklasti. Bende dedigini yaptim.  Onlara karsi gercek ben olamiyordum. Onlara karsi ben farkliydim., bilmiyorum...

¤~¤~¤~¤~¤~¤

Yarim saatir Emir'in getirdigi basketbol topunu potaya sokmaya calisiyordum. Kollarimi hissetmez olmustum. Emir girmeyen topu yakalayip yine bana atti. "Daha guclu atmalisinn!" Dedi. Hoca olmustu buda basima. Oflayarak topu daha guclu attim. Bu sefer girmisti.  Oh be ! Sonunda...

Son ders zili caldiginda hizlica cantami siniftan aldim. Arkami dondugumde dibimdeki Mert'le karsilastim.  Aniden cikmasi korkmama neden olmustu. Arkamda sira oldugu icin ondan uzaklasamiyordum.  Yuzume dogru egildi ve nefesini yine agzima dogru veriyordu.  Kafami yana cevirdim.  "Bana bak!" Dedi. O boyle diyince hic bakamiyordum.
Sıkıntılı bir sekilde ic cekti ve bedenimden uzaklasti. Ellerini saclarinin arasindan gecirip kapidan cikti. Ne yapmaya calisiyordu ?

Asagiya inip arkadaki potaya baktim.
Kuzey potanin altinda oturuyordu. Beni gorunce ayaga kalkti.
"Gelmeyecegini dusunmeye baslamistim." Dedi. Cevap vermeden cantami potanin altina attim ve ellerimi cebime soktum. Ona baktigimda "Hadi baslayalim!" Dedi. Onaylarcasina kafami salladim. Ve kollarimi sivadim. Gulumseyerek topu bana atti. "5-0" dedi. Gulumsedim ve topu yerde sektirdim. Bana dogru hic bir hamle yapmadan ellerini beline koyup bana bakmaya basladi. Topu potaya attim.

6-0

Potanin altina dusen topu yakaladi, bi kac kere sektirip  sicrayarak potaya atti.

6-1

Maci hic ciddiye almiyor gibiydi. Ama kazanirsam hic acimayacaktim! Kaybedersem de gururum icin ne derse yapmaya hazirdim. Sonucu ne olursa olsun kabul etmistim sonucta.!

6-2... 6-3... 6-4...6-5... 7-5... 7-6... 7-7... 8-7... 9-7...

Kazanmam icin 1 top daha potaya sokmaliydim. Cok yorulmus ve kan ter icinde kalmistim. Kuzey elindeki topu potaya soktu. 9-8 Potanin altina dusen topu yakaladim ve potaya atmak icin pozisyon aldigimda kuzey topu elimden alip potaya firlatti. 9-9 sanirim en basindan beri bana avans veriyordu. Gozlerimi devirip topu tekrar yakaladim. Bus efer hizlica potaya attim girmek uzereyken kuzey topu havada tutup potaya soktu. Kuzey siritiyorken, huzursuzca cantami aldim. Gozlerimi devirerek kollarimi birbirine bagladim.

Gulumseyerek oda kollarini birbirine bagladi.

"Ne istiyorsun?" Dedim. Elini cenesine koyup dusunmeye basladi.

"Bugun cuma degil mi?" Dedi. Evet anlaminda basimi salladim.  "Ve yarin hafta sonu? " dedi gulumsemesi suratina yayilirken.

"Hadi!" Dedim kabaca.

"Hafta sonunu benimle gecireceksin!" Dedi. Gozlerim saskinlikla acilirken

"N..ne? Olmaz!" Dedim. Dudaklarini buzusturerek ;

"Ama kaybettin."dedi.  Oflayarak ;

"Saat 22:00'da seni sahilde beklerim!." Dedim. Ve tepkisine bakmadan omzuna carparak yurudum.

########

Eve geldigimde yorgunluktan oluyordum. Serin bir dusa girdim ve siyah pantolonumu giydim. Ustumede siyah yarim kollu sade bir tisort giydim.

Saat : 21.48

Artik evden ciksam iyi olacakti. Oturma odasina inip anneme baktim. O televiziyonun basindan hic kalkmiyordu. Bu haline goz devirdim. "Odamdan cikmayacagim!" Dedim ve odama geri dondum. Odamin kapisini kilitleyip pencereye yoneldim. Ceketimi giyip kapsonumu orttum ve pencereden asagiya atladim. Bunu genelde hep yapiyordum. Evde olmadigimi farketmeyeceklerdi.

Sahile vardigimda Kuzey bankta oturuyordu. Kumral saclari ruzgarin hafif esintisiyle dalgalaniyordu. Yavasca gidip yanina oturdum. "Hosgeldin." Dedi gulumseyerek. Bir sey demeden denize baktim. Ayaga kalkip bilegimden tuttu ve cekistirmeye basladi. "Hadi artik gidelim!." Dedi. Oturdugum yerden kalkip pesinden yurumeye basladim. Bilegimi tutan eline baktim. Gayet sert durmasina ragmen cok yumusak bir eli vardi. Ayrica sicakti. Elimi cekip cebime koydum. Duraksadi ve bir sey demek icin agzini araladi. Fakat demeden yurumeye devam etti.

Arabasina geldigimizde, arabaya bindik. Bir iddia kaybedip birinde kalmak ne kadar sacma olsada olmustu iste. Geri donmek, evime gitmek istiyordum. Eve geldigimizde hic bir isik yanmiyordu. Arabadan inerken "Annen ve baban nerede?" Dedim. Kapiyi acarken bana dondu ve gulumsedi. " Bu ara sira kaldigim bir ev." Dedi. Anladim anlaminda basimi salladim.

Icerisi cok buyuktu. Hersey ozenle yerlestirilmisti.  Zengin olmak guzel bir sey olsa gerek!.  Tekli koltuga gecip oturdum. Kuzey iceri gidip elinde tepsiyle 5 dakka sonra geldi.  Tepside bir sandvic ve kola vardi. Onumdeki masaya tepsiyi koyup yan taraftaki tekli koltuga oturdu. "Ac oldugunu dusundum" dedi. "Tesekur ederim." Dedim ve tepsideki sandvici aldim. Naz yapmaya gerek yoktu, actim.

Kuzey 3'lu koltuga gecip televiziyonu acti. Hem sandvicimi yiyor hemde Kuzey'i inceliyordum. Boyu cok uzun oldugu icin ayaklari koltugun disina cikiyordu. O farketmesede kenari kivrilan tisortunun altindan karin kaslari belli oluyordu. Yuzundeki cekicilik ve uyum mukemmeldi.  Saclari uzun ve ona yakisacak en iyi sekildeydi...

Zaman ayirdiginiz icin tesekkurler.^^ yorum yapmayi ve oylamayi unutmayin... bu bolum 916 kelimeden olusmustur. Seviliyorsunuz♥

BEN HEP SENINLEYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin