43}

470 25 17
                                    

Koç Burcu: Naber? Hala ulaşılmazları mı oynuyorsun sen? Tamam çok güzelsin ama yalnız öleceksin bu gidişle be..

Boğa Burcu: Bir insan seni nasıl sevmez ya.. Aslında o kadar tatlısın ki, ihityacın yok kimseye...

İkizler Burcu: Değer verdiğin sefiller canını acıtıyor di mi? Yapacak birşey yok bebeğim yüz vermişin bir kere kurtul onlardan..

Yengeç Burcu: Herkesi insan yerine koyup değer verme dikkatli ol.. Yoksa üzülen yine sen olacaksın..

Aslan Burcu: Bu öküzler neden seni üzüyor anlamıyorum.. İnsan yerine koyuyosun sonra üzülüyorsun; üzülme, Sen Kralsın gerekeni yap..

Başak Burcu: Bu insanlar neden hayran sana? Ama haklılar be, bu kadar tatlı olma.. Bu aralar aşk yok kafana göre takıl..

Terazi Burcu: Aradığın aşkı bulacaksın diye yanlış insanlarla birlikte oluyorsun dikkat et..

Akrep Burcu: Sabret, şükret ama affetme insanları, çünkü seni çok yordular...

Yay Burcu: Bu aralar kafanı dinlemelisin kendini zora verme sakın; bi kendini topla ondan sonra herşeyi yoluna sokarsın sen..

Oğlak Burcu: Gülmek sana çok yakışıyo.. Seni üzen aptalları hayatından defet artık ya üzülmeyi değil mutluluğu hakediyorsun...

Kova Burcu: Bir insan sana yaklaşırken 2 kere düşünmeli, çok tehlikelisin.. Kalbinle değil mantığınla hareket edersin...

Balık Burcu: Bu ara pek duygusal, pek depresifsin çık şu halden artık.. Sana gülmek, mutlu lmak yakışıyor...


Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin