Koç Burcu: kimin ne olduğunu bir görüşte anlayabilir mi insan. O insan "Koç" ise kesinlikle anlar. Kalp gözünü seveyim senin..
Boğa Burcu: sevdiklerinle para harcamayı seviyorsun. Sakin bir gün geçirdin, ilginç. Ha bu arada senin bu ses tonunun güzelliğini n'apcaz...
İkizler Burcu: bazen acayip derecede üzerine gelip, seni daraltıyorlar. Gereksiz insanların gereksiz soruları da cabası. Bunlar çıldırmış..
Yengeç Burcu: ilgisizlik yüzünden kafayı yemiş durumdasın. Sigara, alkole aşırı abanmamalısın kötü sonuçlarını görürsün dikkat et...
Aslan Burcu: inanlar üzerindeki hakimiyetin her gün artıyor. Her gün daha çok seviliyor, her gün daha çok arkasından iş çevirilen oluyorsun..
Başak Burcu: artık tartışmalar, güvensizlikler, gereksiz tripler çekmek istemiyorsun. Ama bazıları bunları bunları hiç anlamıyorlar..
Terazi Burcu: güvenini kırmış olmalılar ki, çevrene bu günlerde hiç güvenmiyorsun. Tepenin tasını attırmasınlar, bir yumruğunla alayını devirirsin..
Akrep Burcu: zaman zaman bunalımlar yaşıyorsun. Sebebi tabi ki bir sevgilinin olmayışı. Beğendiremiyoruz ki sana. Yoksa sana sevgili çok..
Yay Burcu: ben ölsem herkes rahat edecekmiş gibi geliyor. Bu yüzden ölmüyorum. Sürünün sürtükleri..
Oğlak Burcu: sezgilerinin acayip yüksek olduğu haftadasın kesinlikle sezgilerini dinlemelisin. Canını sıkan bazı olaylar olsa da, mutlusun...
Kova Burcu: bazen sevdiğin kişilerin aptalca tavırları canını çok sıkıyor. Kafa göz girişesin geliyor ama olmuyor işte kıyamıyorsun...
Balık Burcu: sen ki her türlü zorluklara göğüs geren, kendini bu aralar çok bitkin hissediyorsun. Tatile gönderelim seni...