133.. kişiliğini oluşturan öğeler

235 8 5
                                    

Koç Burcu: kişilik; kendine güvenir, aktif, özgür, kısa sürede başarılı, hükmedici, kararsız, hırslı, kısa vadede kinci, uzun vadede affedici, akıllı ve küskün..

Boğa Burcu: kişilik; sevgili, sanat ve eğlence yerleri ile ilgisi olan insanlar, genel sosyal yaşam, ortaklar, özel ilişki içindeki insanlar...

İkizler Burcu: kişilik; popülarite, sosyalizasyon, gururlu, yaşam dolu, öğrenme meraklısı, yazma yeteneği, öğretici, yolculuk sever, otoriteye karşı, değişken, hızlı düşünme ve konuşma ustası, güzel, toplumdışı, karamsar, zaman zaman içe dönük..

Yengeç Burcu: kişilik; duygusal, sorumlu, hayalperest, politik, evcil, kompleksli, utangaç, sakin, hoşgörüsüz, sürekli savunmada, çocuksu, kariyer meraklısı...

Aslan Burcu: kişilik; yaşama isteği, yaşam sevinci, güç arzusu, hedef takip etme hırsı, organizasyon, karar verebilme, bonkörlük, cesaret..

Başak Burcu: kişilik; zor çalışmalara uygun, hatalara ve suçlara karşı, eleştirici, metodik ve düzenli, hastalık hastası, döneklik, bilgiç, titiz ve dikkatli..

Terazi Burcu: kişilik; sanat ve eğlence yerleri ile ilgisi olan insanlar, genel sosyal yaşam, ortaklar, özel ilişki içindeki insanlar, sezinleme..

Akrep Burcu:  kişilik; yüksek güç, yüksek enerji, görünmeyen güç, noktalama /sonuçlandırma

Yay Burcu: kişilik; yayılma arzusu, genişleme isteği, sahiplik, tatmin karlık, anlayışlı, iyimserlik, sosyal hisler, geleneksel ve dinsel yaklaşımlar, insaf, bonkörlük, yapıcı tutum..

Oğlak Burcu: kişilik; bilinçlilik, duyarlı ve çabuk algılayıcı, yasaları kullanıcı, sıkı çalışabilen, dikkatli, kontrollü...

Kova Burcu: kişilik; farklı, orjinal, sınırsız, bağımsız, sempatik, sevimli, iyi organizatör, idealist, yalnızlığı seven, hümanist, çözümleyici, dik kafalı, bazen tembel, bazen yalancı..

Balık Burcu: kişilik; duygusal, gururlu, alıngan, yaratıcı, pratik olmama, içe dönük, hayalperest, mistik, zevk düşkünü, inatçı ve aksi, imtiyaz seven, ayrıcalıklı...

Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin