23*

661 29 13
                                    

Koç Burcu: Bazen Koç bir insanın hiç beklemediği anda kalbine giren en farklı duyfular..

Boğa Burcu: Bir Boğa canı isterse karşısındakini sinirden çatlatma yeteneğine sahiptir..! Onu bu gizli silahını kullanmak zorunda bırakmayın ulen...

İkizler Burcu: "Tatlı Bela" kelimesi İkizlerde anlamını bulur... Hem tatlıdır İkizler hem de bela..

Yengeç Burcu: Yengeç'ler yalanı affetmez.. "Seviyorum" dediği insan ne söylerse söylesin onu yalan söylediğini öğrendiği anki kadar incitmez..

Aslan Burcu: Bir Aslan'ın aşktan anladığı: iki insan ortak olmasıdır tüm acılara ve mutluluklara..

Başak Burcu: Doğrunun ne olduğunun pek önemi yok..! Bir Başağın kendi doğruları vardır ve onun dışında kalan her şey yanlıştır..

Terazi Burcu: Mutluluk dengesini bozan insanın, tüm dengesini bozar bir Terazi.! Onun canını sıkıp öyle hiçbir şey olmamış gibi gezemezsin..

Akrep Burcu: Bazı şeylerin Akrep olmadan tadı yoktur.. Bazı tatların Akrep olmadan anlamı yoktur...

Yay Burcu: Bazı şeyler direk tepki vermez bir Yay.. Zaman içinde anlatır karşısındakine eşekliğini..

Oğlak Burcu: Bir Oğlağa yalan söyleyebilirsin..! Ama yalan söylediğini anlayan bir Oğlağı kendine yeniden zor inandırırsın...

Kova Burcu: "Seni Özledim" diyen bir Kova'yı "Sen" siz bırakma.. Bil ki o an en çok sana ihtiyacı var...

Balık Burcu: Sudaki Balık'lar çabuk unutur.. Karada yaşayan Balık'lar nah unutur.! Yeri geldi mi çok pis laf çarpar.. Yaptığından utanır insan...

Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin