51*

420 23 15
                                    

Koç Burcu: Koç'un gıcık olduğu 5 şey: Bekletilmek, Israr, Karşısındakinin sözünde durmaması, Yalan söylenmesi, Kıskanmak..

Boğa Burcu: Boğa'nın yaşam biçimini oluşturan 5 şey: kıskanmak, işenmek, saçmalamak, inat, aşka düşkün...

İkizler Burcu: İkizler'i delirten 5 şey: kıskanmak, telefonunun kurcalanması, ısrarda bulunulması, bekletilmek, yalan söylenmesi..

Yengeç Burcu: Yengeç'i tanımlayan 5 şey: duygusal, romantik, eğlenceli, 6 hisleri kuvvetli, sevdiklerine aşırı düikün...

Aslan Burcu: Aslan'ı tanımlayan 5 şey: aynı kişiye defalarca güvenmek, herkesi kendi gibi sanmak, hassas, duygusal ve kırılgan, küs kalamayan, sadık.. 

Başak Burcu: Başak'ın en sevmediği 4 şey: erken uyanmak, mesajlarına kasıtlı geç cevap verilmesi, önemli bişey anlatırken sözünün kesilmesi, ısrar..

Terazi Burcu: Terazi'yi çıldırtan 5 şey: sözünde durmayanlar, kararsızlık, oyalanmak, telefonunun kurcalanması, şarkı dinlerken rahatsız edilmek.. 

Akrep Burcu: Akrep'in nefret ettiği 5 şey: ısrar, inatlaşmak, arkasından konuşulması, sözünde durulmaması, bilerek kıskandırmaya çalışmak...

Yay Burcu: Yay'ın gıcık olduğu 5 şey: aşırı ısrar, fazla laubalik, bekletilmek, yalan söylenmesi /tüm mazeretler geçersizdir/, sözünde durmayanlar.. 

Oğlak Burcu:  Oğlak'ın hayat felsefesi: müzik, aşk, tembellik, üşenmek, hiç umulmadık şeyler yapıp herkesi şaşırtmak, kıskanmak...

Kova Burcu: Kova'nın 5 vazgeçilmezi: açık sözlü oluşu, arkadaşları, telefonu, özgürlüğü, yardım severliği...

Balık Burcu: Balık'ın 5 özelliği: çok iyimserdir, aşırı duygusal, çok sadıktır, hassas, aşırı tatlı... 

Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin