29...

566 27 11
                                    

Koç Burcu: Sen isteyince olucak o iş başka yolu yok, gereksiz tripleri sindirecek halin yok, alman gereken kararlar var, ama sakin ol..

Boğa Burcu: Boşver, asaletin yeter, her seviyorum diyen sevseydi.. Vefa bilmez bunlar, senin duruşun tek başına aşk filmi, kıskanan çok...

İkizler Burcu: Neyi sesevdiğini, neyi özlediğini öğrenmek için, bir ömür tüketebilirsiniz.. Kimseyle yarışı yok, zaten kraldı bunun babası, olay o..

Yengeç Burcu: Gevşek olmayacaksın, Yengeç'i gereksiz yere kıskandırmaya çalışmayacaksın, çabuk kırılır ve izi kalır, aşırı vefakardır...

Aslan Burcu: Seni sabahtan akşama kadar şımartacaklar, doğuştan havalısın, teksin, tavrın bakışın, seni aldatmak akıl karı değil..

Başak Burcu: Hayatta her şeyin bir bedeli var, senin farkın ortada, bırak konuşsunlar, sana ulaşmayanlar kıvranıyor şu an, aman kim takar onları..

Terazi Burcu: Tam bir kararsız gibi görünsede, aklına ve kalbine aynı anda hükmedildiğinde tam bir deli aşık olabiliyor..

Akrep Burcu: Sokar affetmez, rahat duracaksın, akıllı olacaksın, sadıkkalacaksın, yalan olmayacak, valla verir zehri sonra pişman olursun...

Yay Burcu: Sen bi dur bi yalnız kal düşün, artık ciddi bi ilişki yaşamanız şart, biri seni kemdine getirsin artık..

Oğlak Burcu: Ağırsın sen böyle.. Herkese mesafeki, sakince baktığında hatalarında var, haketmeyen insanlara değer verme bence artık, başkasın sen...

Kova Burcu: Saf güzellik burada, sen fazla seçicisin, en iyisi, en güzeli hep senin olmalı, kısacası herkesle olmaz, çok havalısın...

Balık Burcu: Sabır taşına döndün.. Salla şu kalpsiz insanları, senin değerini bilebilecek çok insan yok, dünya içinde dünyan var, cennet...


Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin