120;

250 7 5
                                    

Koç Burcu: Koç'un duygusal yönü ağırdır ama saklıdır, göstermezler. Koç çok sever ama kimse anlamaz. Bazen bu yüzden sevgisiz olmakla suçlanır..

Boğa Burcu: Boğa'da kaçan kovalanmaz. Gelen ağırlanır, giden uğurlanır...

İkizler Burcu: en zor gününde tek başına kahkaha atmayı başarabildiğini fark ettiğinden beri hiçbir insanın varlığı da umurunda değil..

Yengeç Burcu: psikolojik delidir...

Aslan Burcu: Aslan'ın birine güvenmesi mi..? Ahahahahahah..

Başak Burcu: Başak'a mutluluk lazım abi..

Terazi Burcu: Terazi'nin her şeye şüpheli yaklaşmasının sebebi kuşkucu biri olmasından değil, zamanında her şeyiyle güvendiği insanların attığı kazıktır..

Akrep Burcu: kendisi paramparçayken başkalarını toparlamaya çalışır bir Akrep, Bu konuda oldukça başarılıdır. Daima güçlü bir duruşu vardır...

Yay Burcu: hiç kafaya takmaz gibi görünür Yay'lar. Çünkü onlar olayları kafaya değil kalbine takarlar ve her şeyi içinde yaşarlar..

Oğlak Burcu: bir Oğlak takıntılı olduğundan, canını yakan bir sözü affettiğini söylese de zihninin arkasında tutmaya devam edecektir...

Kova Burcu: şu hayatta çok darbe yedi be. Artık mutlu ve huzurlu bir hayata ihtiyacı var..

Balık Burcu: bir Balık, sevdiğini hissettiği an avuç içi kadar kalbinde kocaman masum bir mutluluk taşır...

Burçlar 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin