Koç Burcu: karşısındaki insanın da kendisi gibi olmasını ister. Yeri geldiğinde eğlenceli, espirili; yeri geldiğinde ağırbaşlı..
Boğa Burcu: sıradan zannettiğini basit birşey mutlulukta tavan yapmasını sağlayabilir...
İkizler Burcu: güçlü durar, ne sağlam duruyor ya dersiniz hayret ederek. Oysa içinde ürkek bir çocuk olabilir o anda..
Yengeç Burcu: trip yapıyorsa canı şımartılmak istiyordur, şımartınız bir zahmet...
Aslan Burcu: aşırı rahat, vurdumduymaz ve ilgisini belli etmeyen kişilerle asla yapamaz..
Başak Burcu: memnuniyet derecesi ölçülmeyendir. Neyi sevip, neyi sevmeyeceğini kestirmeniz sizin için güç olabilir..
Terazi Burcu: hoşlanmadığı bir insanla iyi geçinmesi olanaksızdır. İlk izlenim onun için önemlidir..
Akrep Burcu: zordur, güzeldir, kıskançtır her zaman istenilen ve vazgeçilmeyen olmaya adaydır...
Yay Burcu: inatları için dünyanın öbür ucuna güdüp haklı olduklarını size göstermek üzere oralardan kart atabilirler..
Oğlak Burcu: birşeyi yapmak istemiyorsa yaptırmak çok zordur ama içinden gelerek yaptığı şeyi de fevkalade yapar...
Kova Burcu: sevdiği kişiye çok bağlanır, fedakarlıklar yapar, bazen kıskançlığını kontrol edemez. Bu onun nasıl bağlandığının göstergesidir...
Balık Burcu: iddiası sadeliğindendir, abartıyı sevmez. Suskun bile dursa girdiği ortamda dikkat çeker...