Koç Burcu: sevdiği insanların ilgisizliğini hissettiği an; sessizliğe bürünür ve bunalıma girebilir.. Her şeyi kabullenebilir ama ilgisizliği asla..
Boğa Burcu: Boğa'nın umudu kalmadı kaptan gemiyi batırabilirsin...
İkizler Burcu: artık her türlü hayal kırıklığına alıştı, şaşırma duygusu falan kalmadı onda..
Yengeç Burcu: Yengeç'in bir öfke var içine kırgınlığına sarılmış nasıl çözülsün bu halleri...
Aslan Burcu: dünyada yalan söylenebilecek en son kişidir Aslan.. Bir insanın gözlerine baktığı zaman doğru mu yanlış mı anında anlar..
Başak Burcu: Başak'ın "böyle olmasaydı nasıl olurdu" yla başlayan düşüncelerinin sonu hep "neyse artık bi önemi yok" la bitiyor..
Terazi Burcu: beklemeye o kadar alışmış ki, neyi ve kimi beklediğini bilmeden bekliyor.. İyi şeyler olsun..
Akrep Burcu: Akrep' in biri var aklında, darmadağın özlediği..
Yay Burcu: bu ara sabrediyor, içine atıyor, konuşmuyor ama konuşursa tam konuşacak ve çok kişinin canı yanacak..
Oğlak Burcu: sanılanın aksine duygusuz değildir. Sadece duygularını çok iyi kamufle ettiklerinden siz anlayamazsınız...
Kova Burcu: mutlu değil, mutluymuş gibi yapıyor. Özlüyor, özlememiş gibi yapıyor. Unutamadı, unutmuş gibi yapıyor...
Balık Burcu: sevdiği insanları paylaşmaktan nefret eder, çok sever, sahiplenir. Yani bencildir bu konuda. Tek bencil tarafı da budur Balık burcunun...