Koç Burcu: baktı olmuyor, yerin altını üstüne getirir yine de oldurur.. Koç bu, kafaya bişey taktımı ya olacak, ya da olacak..
Boğa Burcu: Boğa'lar doğası gereği kimseye güvenmez...
İkizler Burcu: de acı çeker, ağlar ve güçsüz duruma düşebilir. Ama onlar asaletini asla kaybetmezler. Çünkü onun diğer adı güçlü olmak..
Yengeç Burcu: çok duygusal olsa da soğuk bir maske kullanır...
Aslan Burcu: her şeyin farkında olsa da, çoğu zaman tek kelime bile etmez..
Başak Burcu: dibine kadar sever bir Başak ve dibine nefret eder..
Terazi Burcu: herkesle iyi geçinmek ister ama önem verdiği kişiler sadece bir iki tanedir diğerleri kendi dünyasının dışındaki renkler olarak görür..
Akrep Burcu: burçlar kuşağının en ciddi, en gergin ve en çok sır tutan burçtur...
Yay Burcu: Yay'lar, haksızlığa gelemezler, hemen öfkelenip patlarlar. Hatta bağırıp, çağırırlar. Yapısı böyle Yay'ların..
Oğlak Burcu: Oğlak'ın sevgi göstergeleri;
- gıcık etmek
- delirtmek
- sarılmak
- didişmek
- ısırmak
- saçlarını okşamak
- ve tekrar sarılmak
Kova Burcu: sabırlıdır. Ama sabrı taştığı zaman bir volkana dönüşür. Patlamanın ardından o, buz gibi bir taşa dönüşür...
Balık Burcu: sempatik, böyle gözleriyle aşka düşürür, kolay güvenmez, biraz uğraştırır ama yaşattığı hissi kimseden bulamazsın...