Prolog

2.7K 134 8
                                    

Autor :
Zayn se întorcea de la cursuri, sau ma rog, trebuia sa se întoarcă de la cursuri. Chiar daca a lipsit de la ultimele cinci din sase ore, teoretic se întorcea de la scoala. A intrat in Escala, complexul imobiliar ce găzduia peste o suta de oameni si douazeci de apartamente de lux. In tot acelux locuia Zayn, de unul singur. Odata cu moartea tatălui sau, ultimul sau părinte, toti banii i-a investit într-o afacere de succes, construindu-si propria firma, toate astea la nouăsprezece ani si cu ajutorul unchiului sau.

-Ce câcat...? Inainte sa intre in apartament, ceva l-a facut sa se impiedice si sa aterizeze pe podeaua din fata usii sale.
-Mami a spus ca nu avem voie sa vorbim urât! Baiatul se incruntă cand aude vocea de copil. Isi ridica capul de jos si da nas in nas cu o fetita de un metru si zece si o voce de mâță călcată pe coada. A ramas fascinant pe moment. Parul ei era brunet...asa de brunet...iar ochii ei erau asemenea cerului.
-Da, desigur. Iarta-ma. Baguie baiatul ridicandu-se in picioare. Abia ii ajungea la curea blugilor. –Eu sunt Zayn. Nu stia de ce face asta. Nu stia de ce se prezinta. Zayn era o fire rece si retrasa si chiar nu suporta copii, dar ochii lui ciocolatii erau obsedați de cei albastri ai fetitei.
–Eu sunt Rhea. Rhea...ce cauți tu aici Rhea? Se gândi baiatul curios cum ajunse aici un copil. Hainele ei erau curate si elegante, avea o uniforma cu o emblema specifica scolii primare a orasului. Rhea Walker, clasa IV.  Asta e tot ce scria pe emblema pusă in dreptul inimii.
-Ce faci aici Rhea? O intreba, fixandu-si pe umar ghiozdanul aproape gol.
-O astept pe mami. Spune ea. Contactul lor vizual a fost întrerupt de usa din spatele sau, pararel cu al lui. Din aparatamentul ce pana ieri a fost gol, a iesit o doamna destul de tânără, simpatica care i-a zâmbit dulce fetitei si lui Zayn.

-Tu trebuie sa fii vecinul nostru, așa-i? Eu sunt noua ta vecină. Sper ca nu ti-a facut mari probleme, poate fi o pacoste uneori. Lui Zayn nu ii venea sa creada, fetita din fata lui parea un ingeras. Femeia rase uitandu-se duios la ea, apoi din nou la el.
-Ma bucur sa va cunosc. Zayn Smith. Se prezinta dand mana cu mama fetitei.
-Eleonor. Ne vom mai vedea cu siguranta. Acum scuza-ma, risc sa fac fata sa întârzie la ore. Chicoteste ea. Cei trei isi iau la revedere. Liftul se deschide odata cu usa lui Zayn, ochii aurii ii mai întâlnesc odata pe cei albastri. Facand cu ochiul fetitei, Zayn intra in apartament.

RheaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum