Rhea :
Camera de hotel este exact cum mi-am imaginat si dupa cum m-am obisnuit. Striga in disperare "Lux si nobilime". Imi dau ochii peste cap si incerc sa gasesc un loc sa ma ascund pana vine inegalibilul Zayn cu un ranjet pervers dar cu atitudine profesionala pentru a-mi incuie capul cu cacaturi ca nu ar fi trebuit sa fac asta ,nu e posibil sa avem o relatie si alte chestii de genul.Imi pun valiza aproape imensa sub pat si expir tot aerul din piept intrand in baie. Dupa acea intamplare Zayn pur si simplu a disparut lasandu-ma cu buza umflata si mai rosie decat o tomata. Fac ce trebuie facut si ma spal pe maini inainte sa ies din baie. Mi-am schimbat hainele,acum fiind imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti albi si un maieu albastru. Imi prind parul intr-un coc strans. Caldura de afara e nimicitoare si nu am chef sa mi se lipeasca parul de fata, din aceasta cauza nici nu ma machiez ,ca sa nu arat ca un clovn cand razele soarelui decid sa imi atace pielea fetei.
-Unde pleci? Treceam pe langa pat dand sa ies afara cand Zayn apare in fata mea cu valiza lui in mana pe aceeasi usa pe care eu trebuia sa plec.
-Ma duc sa ma plimb. Nu am venit aici sa dorm. Ii raspund dandu-mi ochii peste cap.
-Hai nu ma innebuni! Si pe mine de ce nu m-ai asteptat?
-Pentru ca tu mergi de parca ai avea ceva in cur. Ai ajuns cu jumate de ora mai greu decat mine.
-Am dat indicatii pilotului sa stie cand aa vina sa ne duca inapoi. Ti-am mai zis odata dar tu esti pe alta lume. Se rasteste el la mine lasand jos valiza. –Asteapta zece minute sa ma schimb si vin cu tine. Nu am chef sa te caut toata tara ca te pierzi tu. Rabdarea e o chestie care in acest moment nu exista. Imi umezesc buzele si incerc sa nu il i-au la suturi. Acea voce ragusita,acel par dezordonat si acei ochi ciocolatii care m-au vrajit cand eram mica , acum imi vine sa ii rup amigdalele, sa ii iau fiecare par din cap si sa ii scot ochii. Sa vada cum se simte cand ma enervez eu iar el e asa de indiferent. Stie ca il iubesc si se comporta ca un bou. Aha. De aia stau acum pe marginea patului asteptand sa iasa.Doua ore mai tarziu ne prezentam la parter, in restaurantul hotelului, batandu-ne din priviri.
-Ce doriti sa comandati?
-Un pahar de vin alb, un pahar de suc natural, si doua portii de friptura de porc alaturi de doua portii de salata asortata.Stau ca o idioata si ma uit la barbatul din fata mea. Il bat.
-Te bat. Spun fara sa ma pot controla si el ridica o spranceana intrebator. –Voiam clatite. Continui pe un ton copilaresc si el chicoteste.
-Clatite alta data.
-Macar daca imi comandai un pahar de vin si mie...bombam nemultumita si isi muta privirea din telefon pe mine.
-Nu ca m-as plange dar stii ce minunat faci cand bei? Cu asta m-a inchis. Imi aprind telefonul accesand din nou Instagramul si dand pe boomerang.-Zambeste idiotule. Ii zic si el ridica confuz fata din telefon, ala fiind momentul in care il prind. –Ai o fata de milioane. Asa confuz... Incep sa chicotesc iar el ma mananca din priviri. Cine rade la urma rade mai bine. Adaug la povestea mea fara sa uit sa il etichetez si aud imediat notificarea de la telefonul sau.
-Asa jucam? Bine domnisoara Rheanisa, bine. Upss...am dat de belea? Mintea deja imi face scenarii pentru o a doua farsa dar atunci cand doi chelneri vin cu mancarea si bautura las deoparte prostiile pentru prost.Zayn :
-Nu-mi vine sa cred ca ai facut asta... Privirea ei consternata ma fixeaza si eu pot doar sa izbugnesc in ras. Ma jur ca ador conturile astea de socializare.
-Ei hai, ca nu arati asa de rau... Incerc sa o dreg eu dar nu functioneaza. Dupa ce am luat pranzul am iesit in parc. Rhea avea o inghetata in mana si cand un minunat biciclist a trecut pe langa ea, era plina de cacao pe fata. Bineînteles ca am facut un boomerang si l-am pus pe Instagram. Nu puteam pierde sansa sa ma razbun,nu?-O sa ti-o platesc. Tipa ea furioasa si ma bucur ca a rabufnit in camera de hotel. Merg spre ea si o iau in brate incercand sa imi abtin rasul. E adorabila cand e furioasa.
-Nu costa nimic. E gratis. O iau din nou in deradere si imi cobor capul in jos fara sa vreau. Nasurile noastre se lipesc unul de celalalt si privirile se intersecteaza. Mainile mele poposesc pe talia ei iar mainile ei trag de tricoul meu parca vrand sa ne lipeasca mai mult desi nu se poate.-Zayn...saruta-ma. Vocea ei este soptita. Observ cum inghite parca cu incetinitorul in sec si eu imi umezesc buzele. Trebuie sa fiu puternic.
-Nu. Nu e bine ce facem. Nu ma mai joc jocul asta. Spun mult mai impunator decat vreau. Ea tresare. Privirea ei isi pierde din intensitate si acum culoarea ei e una deschisa si stearsa. Dă drumul tricoului alb pe care il port si iese din bratele mele iesind val vartej pe usa care duce la balcon.Ii privesc de la patru metri silueta micuta si cum umerii ii tremura, urcand si coborand de fiecare data cand expira si inspira. Ma doare si pe mine dar mai tare o sa ne doare pe amandoi daca lucrurile vor decurge prost intr-o situatie amoroasa.
Nu sunt pregatit. Ea nu e pregatite desi pare sigura pe ea. Nu stie riscurile unei relatii. Poate daca nu o pazeam atat de strict atat de mult timp acum ar fi stiut ca baietii te pot rani , cum e intr-o relatie. Poate chiar ar fi fost intr-una. Dar nu pot sa mi-o imaginez in bratele altcuiva. Sunt egosit. Sunt atat de egoist incat ma scarbesc pe mine.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...