Rhea :
După noaptea de ieri amandoi am fost pusi pe sotii de dimineata. Ne-am trezit amandoi bine dispusi. Am luat micul dejun si acum am iesit din hotel plimbandu-ne de mână pe strazile Italiei.
—Vreau la Roma.
Glumesc eu cand vad ca nu mai zice nimic. Isi intoarce rapid privirea spre mine ridicandu-si sprancenele.
—Stai sa sun pilotul și in cateva ore o sa fim ac...
Nu l-am lasat sa continue si i-am pus mâna peste gură.
—Glumeam măi.
Spun pe un ton ridicat. Chicotim amandoi. Nebunul chiar ar fii in stare sa ne mute la Roma cat ai zice "pește".
—Vreau să mă săruți. Îi șoptesc la ureche si el ranjeste intr-un colt al gurii.
Pot presimtii urmatoarea replica
—Ca doi prieteni?
Ne-am oprit dupa două blocuri in stil european, cu modele frumoase si aurii pe culoarea alba a varului.
—Ca doi cei mai bun prieteni.
Își lipește buzele de ale mele, aplecandu-se putin si zambind amandoi în sărut. Ne sarutam incet si suav, dezvoltand sarutul intr-unul pasional pe care eu una il simt pana in maduva oaselor.
Mainile sale coboara incet pe spatele meu ajungand la fesele mele pe care le freamătă in mâini făcându-mă să scot gemete mici de placere.
—O să ne vadă oamenii Zayn ...
Spun printre suspine. Gura ocupandu-se acum de gâtul meu, daca doar de la atâta lucru mă incing nu vreau să știu cât de excitant ar fii sa fim singuri in camera cu pornirile astea ale lui.
—Știu
Se oprește și isi pune mainile inapoi pe talia mea sarutandu-ma scurt dar pasional inainte sa ma traga de mana de dupa blocuri, inapoi pe strada. Sper ca nimeni nu ne-a vazut. De fapt, nu cred ca cineva ne cunoaște.
—Îți suna telefonul
Vocea lui Zayn ma scoate din ganduri si imi scot telefonul care chiar suna. Pe ecran se afiseaza un numar necunoscut.
—Da?
—Hei Rhea, sunt Chase, barbatul la facultate de la petrecerea la care ai venit cu Zayn.
—Ah, buna Chase. Te pot ajuta cu ceva? —barbatul de langa mine este incredibil de incruntat , îmi face semn să inchid telefonul si neg activ pupându-l pe obraz—
—Mă gândeam daca nu vrei sa iesim la o cafea... —bineînteles ca aude toata discutia Zayn—
—In acest moment sunt in Italia si sigur stii si cu cine. Dar ma voi gandii si iti voi spune când ajung înapoi. —Zayn isi ridica o spranceana si cred ca e gata sa ma loveasca—
—Bine, distractie placuta.
—Multumesc.—Nu mergi nicaieri!
Zayn nici nu m-a lasat sa inchid bine telefonul ca deja ma ataca.
—Chase e chipeș, de treabă si sunt sigură ca nu mă va ține ca o prietenă.
El chicoteste
—Că eu tare te țin ca o prietena in ultimul timp, si sa nu uităm că ăla –mâinile sale imi mangaie soldurile– Nu o sa știe niciodată ce vrei tu cu adevarat.
Imi sopteste la ureche toate aceste cuvinte si eu imi musc buza de jos incercand sa imi controlez toate starile ce m-au napadit dintr-o data.
—Zayn , hai sa ne pierdim prin Italia, haide sa luăm un taxi si sa ne duca de o suta de dolari in orice loc ne-ar duce, sa descoperim locuri noi si sa lasam luxul de la hotel , sa dormim o seara la o pensiune cu haine luate la nimereala.
Zayn :
Glasul ei este cat se poate de hotarat si ideea nu este deloc rea. Ii zâmbesc larg si imi incrucisez degetele cu ale ei. Ne suim in primul taxi exact cum a spus ea.
—Du-ne unde vezi cu ochii de o suta de dolari. Surprinde-ne.
Ii spun eu si omul ramane socat dar aprobă.
—Stăpânesti bine italiana.
Mana mea o mangaie pe cea a lui Rhea incontinuu. Dupa cinci minute de drum Rhea si-a pus ochii pe geam, pupilele ei sclipind si eu uitandu-ma fascinat la zambetul ei larg venind din senin. E fascinata. Fericita.
—O sa dureze ceva drumul. Va puteti pune si la somn.
—Vrem la o pensiune, undeva departe.
—Oh, luna de miere, faceti numai nebunii. Atunci va las sa va bucurati. Stiu cum e.
Soferul râde in fata si ne trage separeul de plastic, punandu-si castile in urechi. Cine stie ce este si in capul său.
—Ti-am zis eu , luna de miere inainte de nuntă.
Rhea se intoarce brusc pe mine si-mi vorbeste in engleza, eu stiind ca ea a inteles ce s-a vorbit intre mine si sofer.
—Taci mucoaso.
Ii spun jucaus si ea se intinde pe banchetă, ajungand cu capul in poala mea. Imi aproprii buzele de ale ei si le prind intr-un sarut ușor si pasional, avand rabdare cu modul ei stangaci dar dulce de a-mi raspunde imediat miscarilor.
Telefonul ii suna iar si injur in surdina lasand-o sa raspunda.
— Da?/—Hei mamă, si mie imi e dor de tine/Zayn e bine, e langa mine. Barbatul din partea cealalta cum e?/ Ma bucur sa aud asta/ Va salutam si noi, o sa mai vorbim, nu iti fa griji. Pa mamă, te iubesc.
—Nu stiu cum dar atunci cand merge totul bine, suna telefonul.
Spun eu si e randul ei sa-si dea ochii peste cap plescaind usor. Cred ca a devenit un tic. Isi aseaza corpul pe lateral , avand fata spre corpul meu si buzele si nasul si ochii si intreaga ei fata este foarte aproape de semierectia mea.
Să-mi trag palme, ăsta o sa fie un drum lung. Prea lung.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...