Rhea:
-Daca nu esti gata in trei minute plec dracului fara tine si te las acasa cu receptionera. Spune raspicat, mai in gluma si mai in serios, nimeni altcineva decat Zayn.
-Sunt gata, sunt gata. Strig trăgând dupa mine doua valize de marimi mari. Barbatul vine si imi smulge valizele din mana, luandu-le odata pe ale lui si lasandu-ma pe mine sa incui apartamentele.Jos este Jason, soferul personal de cam cinci ani încoace a lui Zayn si desi e un tanar foarte de treaba si chipeș tot nu suport ideea de sofer personal. Ne preia valizele din mana si le pune in portbagaj. Zayn imi deschide portiera si urc înăuntru dupa ce ii arunc o privire cercetătoare. Pare abătut.
-Nu imi vine sa cred ca am acceptat prostia asta. Vorbele sale ma rănesc insa imi dau ca asa este el tot timpul. Batut de vină din orice rahat pe care il considera greseala.
-Daca vrei ne intoarcem inapoi. Spun vrand sa par indiferenta desi am o jale pe suflet nemaiîtalnita pana acum.Probabil isi da seama ca sunt langa el, si isi intoarce privirea negand rapid.
-Imi pare rau. Sunt doar...stresat. Nu vreau sa ma gandesc la toate daunele pe care le pot plati si la cat rau ai putea sa iti faci pentru ca tu nu stii sa stai in loc. Zambesc in sinea mea stiind ca isi face griji pentru mine si ma apropii de el asigurandu-ma ca paravanul lui Jason e tras si are castile in urechi. E destul ca il simt in mașina.
-Promit ca o sa fiu cuminte Zayn. Tonul meu mieros il face sa surada, si il incalec bagandu-mi capul in scobitura gatului sau. Ii inspir mirosul camasii parfumate cu bucurie. Vestimentația lui e total diferită de a mea. El e imbracat într-un costum cachi cu o camasa neagra si eu sunt într-o pereche de blugi si un tricou simplu alb.-Amandoi stim ca nu o sa fii. Spune el mai vesel si eu aprob. Mainile lui se plimba pe coapsele mele si ochii noștri tipa unul la altul de tensiune. Imi apropii capul de a lui, stiind ca e riscant ce fac, si pentru o secunda am o speranță ca o sa ma lase sa il sărut.
-Nu, nu, nu, nu. Gata cu jocurile. Gaseste-ti băieți de varsta ta. Plescaie suparat si eu chicotesc.
-Nu m-ai lăsat optesprezece ani si ma lasi acum? Rad eu si el isi da ochii peste cap, dar zambeste negand la randul sau.
-Toti baietii sunt neseriosi si o sa te raneasca. Spune el si eu ridic o spranceana.
-Tu esti fată? Continui cu gluma si el isi da ochii peste cap, având o expresie serioasa pe fata.
-Nu, sunt un bărbat. Imi aminteste si eu imi țugui buzele strambandu-ma putin ofensata de aceasta propoziția.-Un bărbat are nevoie de o femeie. Curand o sa ai treizeci de ani. Cand o sa te casatorești? Desi nu imi place acest subiect trebuie sa il dezbatem, Zayn. Spun eu pe un ton apasat si serios. Ma asez mai comod in bratele sale, fiind fixată de privirea lui.
-Am mai vorbit despre asta. Nu vreau nici o parasuta in jurul meu. Imi place ce am acum. Joshua, Eleonor si tu. Toate se vor mărita cu mine doar pentru bani. Maraie Zayn nervos si eu imi trantesc fruntea exasperată de umărul lui.
-Eu nu ma voi mărita cu tine pentru bani. Spun pe un ton dulce si corpul lui se relaxeaza devenind moale. Cand da sa spuna ceva dar inchide gura la loc, o alts idee imi vine in minte. –Pot sa semnez contract prenuptial daca nu ma crezi. Ma ofer si el se incrunta. Eu la optsprezece ani sunt mai mult decat pregătită sa ma mărit lui, sa fiu a lui in fata tuturor. Il iubesc prea mult sa il as sa scape printre degete.
-Nici nu vreau sa aud de porcaria asta. Eleonor te-ar strange de gat daca ar auzi. Cum sa nu am incredere in tine printeso? Te știu de o viață. Zice el si ma strange in brate.-Deci o sa te însori cu mine? Inghit in sec si imi umezesc buzele cu limba in asteptarea unui raspuns
-Esti mult prea tânără pentru maritiș, tu gandeste-te la facultate. Ma mustreaza Zayn si eu plescai zgomotos. Într-un fel are dreptate. Ajungem la destinație si ne dam jos din masina, in aceeasi manieră in care am urcat. Cu el abătut.
-Mulțumesc Jason. Strig inainte sa urc in avion si el doar imi face cu mana zambindu-mi. Urc si eu, in urma mea fiind Zayn, si ma asez pe prima canapea pe care o vad. Asta este una dintre părțile bune a bogatanilor aroganți ca Zayn, are mai mult decat e nevoie. Parca stiind ca vorbesc de el, iese din camera pilotului in care a intrat pe nevăzute si se aseaza la picioarele mele. Profit de acest lucru si imi pun picioarele pe genunchii lui, acesta tresarind.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...