—Pensiunea asta nu are nici 3 stele.
Zayn se plange cand intram o camera, m-am prefacut tot drumul că nu i-am vazut erecția imensă dar am chicotit pe sub mustăți.
—Ai un pat? E curatenie? Ai haine? Ai de mancare? Ce mai vrei?
El iși da ochii peste cap la cuvintele mele dar amandoi stim ca e adevarat.
—Nici nu zici că ai trăit la Escala.
Vorbele lui ma fac să râd. Nu am trait ca el, de cand m-am nascut acolo, dar totusi am trait intr-un mediu aproximativ. Pur si simplu nu imi place sa arat cati bani am. Vreau doar un trai simplu, fara prea multe complicatii.
Îmi dau jos tricoul si sutienul, luandu-mi bluza larga si subtire pe mine, impreuna cu o pereche de pantaloni scurti.
Zayn ma urmareste absorbit ce ma face din nou sa chicotesc.
—Vrei sa te schimb eu?
Vocea mi-a sunat mai pitigaiat decat am vrut. El se stramba si rade, de cand eram mica a fost antipatic cu vocea mea.
—Mâță calcată pe coadă. Aud ca bombane.
Se schimba intr.o pereche de pantaloni de pijama si bineînțeles ca doarme la bustul gol, fiind o adevarata ispita pentru o adolescenta in calduri ca mine.
—Daca sar pe tine nu e vina mea.
Soptesc mai mult pentru mine si se pare ca el nu a auzit. Zambesc timid si imi ingrop capul in pieptul sau, incercand sa adorm, seara lasandu-se incet afara.
—E devreme. Nu dormii.
Desi se intelege ca vrea sa ma trezesc, Zayn imi sopteste aceste cuvinte pe un ton bland. Mana lui se plimbă in parul meu si daca as fi pisica, cu siguranta as toarce.
—Ce altceva sa fac?
Imi ridic capul si buzele noastre sunt la cativa centimetrii departare. Ne lipim gurile si formam un sarut pasional. Gem in gura lui cand imi prinde talia si ma lipeste de el intr-o secunda.
Mainile sale patrund sub bluza mea si imi saruta gâtul, eu privind cu adoratie cum face sa devina orice lucru marunt asa pasional si excitant.
Imi da bluza jos si imi saruta sanii pe rand, eu gemand din nou si din nou. Miscarile lui sunt foarte tandre, asa de tandre incat nu pot sa nu protestez din priviri cand se opreste si se ridica de pe mine.
—Te omor.
Spun printre dinti dar se pare ca asta nu il afecteaza cu nimic.
—Mă omori in fiecare zi.
Incruntatura de pe fata imi dispare cand imi prinde bata pantalonilor si mii da si pe ei jos lasandu-ma doar in chiloti. Am un soc atunci cand isi da jos pantalonii si ramane in boxeri. Nu imi zii ca o sa mi-o tragă Doamne, ca nu te cred!
—Aseaza-te peste mine.
—O sa faci sex cu mine?
Nu trebuie sa am parte de un raspuns dupa cate se pare. Ma ia pe sys la propriu si ma pune peste el. Intimitatile noastre atingandu-se intr-un mod placut.
—Intr-un fel.
Se ridica pana la urechea mea si imi sopteste. Imi cuprinde soldurile in mainile sale mari si mă impinge fata spate, uneori in miscari circulare, asta simtinduse a naibii de bine pentru amandoi. Gem exact in urechea sa, el scotand diferite gemete, mai mult in tacere.
Imi mangaie spatele si imi sopteste sa ma elibez, el trebuind sa vina. Nu am inteles sensul cuvintelor pana ce tot corpul mi sa contractat si imediat dupa accea o stare de zbor m-a cuprind, lenjeria noastra intima fiind acum murdară.
—Ti-a placut?
Nu mai am mult pana sa gafai. Sunt in stare doar sa aprob si ma trantesc in pat langa el, simtindu-i chicotul. Am de gand sa dorm asa, sunt extenuată, corpul meu cu siguranta nu se astepta la asa ceva, mintea mea nici nu mai zic.
— Vino aici. Ma lipeste de el, si ma saruta pe frunte.
Zambesc scurt si adorm simtindu-i mireasma dulce prin toti porii mei.
Skip time
— Trezirea Rhea, trebuie sa ajungem si inapoi la hotel.
Sunt zgaltaita incontinuu de Zayn dar ochii mei nu se despart.
— Te fut pana nu mai poti sa mergi daca nu iti deschizi ochii.
Mă inrosesc, intorcandu-ma pe cealalta parte pentru a zambii. Nebunul. Imi rupe lenjeria de pe mine, si deja stiu ca l-am enervat, deoarece sunt fata in fata cu el iar ochii sai au o culoare neagra, adanca.
—Sus iubito pana nu ma tin de promisiune.
Spre surprinderea mea vocea ii suna blând.
—Promisiunea e promisiune.
Clar nu prea am minte in cap. Tropăie hormonii in mine. Dar privirea asta...excitata si excitanta, ma omoară pas cu pas, psihic si fizic.
Isi aproprie capul de al meu si ne sarutăm incet, parca avand tot timpul din lume, el uitand complet de hotel si de grabă.
Mana lui imi strange sanul in palma dar coboara foarte incet, mangaind portiune atinse, spre zeita mea intima.
Imi prinde tot locul in palma si gem zgomotos de nu stiu cate ori cand face miscari circulare cu degetul pe clitorisul meu. Doamne ce bine se simte. Imi incordez picioarele si mi le intind inimaginabil de mult incercand sa nu ma tavalesc pe pat de placere.
Cand totul mergea minunat, cineva trebuia sa intrerupa totul.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...