Capitolul 12

1.1K 86 9
                                    

Rhea :

M-am trezit exact cum ma asteptam. El nu era langa mine. Oftez si ma ridic din pat, luand-o direct spre baie. Este in jurul orei trei dupa amiaza dar ma decid sa fac un dus.

Ceva timp mai tarziu, doar intr-un tricou de a lui Zayn si cu parul ud, defilez prin casa, pana la bucatarie.

—Ce dracu?

Injur imediat ce in fata mea apare de nicaieri o femeie de varsta a doua, ce seamana cu Jackie Chan, doar ca data cu foarte mult ruj si fata ei aratand ca o ciocolata cu arahide.

—Buna ziua domnisoara Rheanisa. Domnul Zayn m-a chemat pentru a va gati. Sper sa va placa specialitatile facute de mine.

Clipesc deseori si trec pe langa ea, speriata de faptul cum am fost bruscata.

—Da. Multumesc.

Mancarea de pe masa chiar arata bine iar stomacul meu face tumbe inauntru asa ca nu stau mult pe ganduri si ma risc sa gust.

In ciuda aspectului retro al femeii, gateste superb. Totul este asa de bun si suculent inca aproape plang.

—Este minunat. Vi s-au transferat banii pe cont sau vii dau eu cash?

Intrebarea mea o face sa chicoteasca.

—Am fost deja platita. Acum, daca nu va suparati, trebuia sa plec. O dupa amiaza placuta in continuare.

—Desigur. Multumesc inca o data.

Spun cu gura plina. Imediat dupa ce pleaca, il sun pe Zayn, acesta raspunzand aproape imediat

—Da iubito.

—Deci bucatareasa pe care mi-ai adus-o face o mancare pe cinste. A fost foarte bun. Multumesc frumos. Dar sa stii ca puteam si eu sa gatesc.

Zayn incepe a rade de mine si eu ma inrosesc.

—Ba nu, nu puteai. Ma bucur ca ti-a placut, sa-mi pastrezi si mie ceva.

—Daca nu vii acasa, s-ar putea sa nu ai ce face decat sa lingi farfuriile.

Incep a rade si inchid apelul. Oricum e prea multa mancare pentru mine, dar o sa vina mai repede acasa, atata timp cat sedinta aceea importanta a trecut.

Daca Zayn inca nu mi-a cerut sa fiu iubita lui, o sa ii cer eu sa fie iubitul meu. Acum, femeile si barbatii, au drepturi egale in comunitatea noastra. De ce nu as face si asta? Il iubesc prea mult pe a-l pierde, si daca ar agaga vreo fufa, nu as putea sa ii spun nimic pentru ca nu sunt iubita lui.

Orele treceau greu, facand ioga si uitandu-ma la seriale fara pic de amuzament sau originalitate. Asta se difuza, asta urmaream, sau ma rog, incercam.

Stiam deja cine a venit atunci cand usa s-a deschis. I-am sarit in brate cat de repede am putut. Dar atunci cand am cazut jos odata cu persoana pe care am sarit, nu mai eram asa de sigura.

—Mama?!

—Mă-ta.

Spune ea chicotind si Jeremiah ne ajuta sa ne ridicam. Ma inrosesc de tinuta mea sumara si privirea celor doi cade pe gatul meu, plin de semne colorate.

—Pot sa explic.

Bomban cu privirea in jos. Socul celor doi este mai mult decat poate fii exprimat in cuvinte.

—Du-te si schimba-te. Sper doar ca v-ati protejat. Nu e vreme de nepotei inca.

Vocea mamei e mai calda decat ma asteptam, iar mana lui Jeremiah este pe talia mamei mele.

—Buna ziua. 

Zayn intra atunci cand eu dau sa intreb ce se intampla intre cei doi.

—Este seara. Auzi, hai sa iti vedem si tie gatul, macar sa stim o treaba.

Rusinea pe care o simt cand observ ca Zayn se uita la mine dojenitor iar mama incepe sa rada, este inconfundabila. Trec pe langa toti si ii las in sufragerie, eu bagandu-ma direct in pat, fara sa mai spun nimic. Ard toata. Nu alta.

Aud chicoteli si banuiesc ca e de bine. La putin timp dupa aceea, aud si pasii apasati a lui Zayn ce se i dreapta spre camera mea. A lui. A noastra.

—Asta a fost intens. Totusi, mama ta a avut aceeasi nebunie, intrebandu-ma daca eu sau tu am cumparat prezervative. Stai linistita, le-am spus ca le-am cumparat eu.

Zayn, imbracat doar intr-o pereche de boxeri negrii, se tranteste in pat inca vorbind iar atunci cand imi vede consternarea de pe fata, incepe sa rada asa de tare incat se inroseste si ramane o bucata de timp fara aer.

—Glumesc tu nebuno. I-am spus doar ca ne-a luat putin valul de plictiseala dar nu ti-am facut nimic.

—Nu ca era vreo problema daca imi faceai. Dar mama mea este prea dusa cu pluta. Si asa era in culmea bucuriei,spunandu-mi sa ma protejez. Bunica tot asa a fost. Doamne Doamne.

Oftez incepand sa chicotesc cand buzele lui Zayn fac o singura linie si se uita la mine cu ochii intredeschisi.

—Eu cred ca e mai rau de la generatie la generatie.

Spune Zayn lasandu-ma in aer cu comentariile si isi freamata buzele de ale mele, bagandu-si mainile sub tricoul de pe mine, ei bine, de acolo nu a durat mult si am adormit amandoi, cuprinsi in bratele unui altuia.

RheaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum