Rhea :
Nu m-am despartit de el ca s-a despărțit el de mine. Inca de la ora 21:00 stau singura, acum fiind un pic peste 22. Stiu doar ca am ajuns aici, a stat de vorba cu o parasuta blondă si a plecat. Nu il judec, macar el sa se distreze.
-Hai sa jucam adevar sau provocare. Spune Chase, un barbat in ultimul an la facultatea de economie ce a fost târât aici de prietenii lui. Este o companie destul de plăcuta desi este cam insistent cu flirtatul. Ăștia care mai judeca putin, douăzeci si cinci la numar, suntem adunați într-un cerc, restul fiind in curtea din spate cu muzica data la maxim si probabil făcând parte dintr-o orgie sexuală.-Scuze ca te-am lăsat singura. Exact înainte sa incepem isi face si el prezenta. Aerul lui duhneste a sex si zambetul cald pe care mi-l acorda imi indica ca este relaxat. Se aseaza pe jos cu picioarele depărtate si sprijinit de canapea. Ma emotionez si ma pun intre picioarele lui, cu spatele lipit de pieptul sau. Dupa reactia sa s-a prins ca urmam sa fac asta. Isi înconjoară bratele in jurul meu, majoritatea privindu-ne socați. Blonda pe care a futut-o Zayn pare schimonosita de durere si se uita la mine parca cu teama.
-Ce s-a intamplat cu ea? Soptesc intorcandu-ma parțial. Jocul a inceput, cel care da provocările fiind chiar Chase.
-Era virgina si eu nu am avut răbdare. I-am zis clar ca nu stau dupa ea. Si dupa ce am futut-o, speriată ca o găină, cred ca a ramas traumatizata. Am auzit de multe ori de felul brutal cu care face sex Zayn, insa cu mine tot timpul e asa de bland încât imi venea greu sa cred pana azi.
-Trebuie sa fii mai bland. Ii spun făcând contact vizual cu el.
-Nu ma învața tu pe mine cum sa ma fut. Niciodata nu am stat dupa o femeie oricum ar fi ea, ori o fut cum vreau eu ori nu o fac.
-Șiii ce alege frumoasa brunetă? Intreaba Chase si ma intorc
-Adevar. Spun deoarece sunt scarbita de provocarile pe care le-au facut ceilalți.
-E adevărat ca nu ai facut sex anal? Icnesc de surprindere si chicotesc rosie in obraji, auzindu-l pe cel din spatele meu pufaind.
-Da. Spun fara reținere si ma intorc inapoi spre Zayn care refuza sa joace. –Daca as fi fost eu in locul ei? Întrebarea mea l-a pus pe ganduri si l-a surprins in acelasi timp. Ma trage si mai strans la pieptul sau, eu fiind confuza. Cine stie ce si-a închipuit.
-Cu tine nu am sa pot sa fac sex niciodata. Nu esti făcută pentru asa ceva. Spune el melancolic si eu ma fac stacojie la față. E prima oara cand nu regret prostiile pe care le scot pe gura.
-Adica? Intreb pe un ton vlaguit.
-Cu tine se poate face doar dragoste. Spune el schitand un zambet si eu măresc ochii. Cred ca bautura isi face efectul pentru amandoi. Ne uitam unul la altul fara sa zicem nimic. El ma priveste bland si eu il privesc neputincioasa.
-Haide sa ne plimbăm puțin. Vrei? El aproba si ne ridicam amandoi, iesind din cerc, indreptandu-ne spre ușă. Iesim si ne indepartam de agitație, inconstient indreptandu-ne spre masina.-Te-ai gândit vreodată la noi doi mai mult decat la cei mai buni prieteni? Intreb dintr-o data. Gustul de Jack este inca in gura si combinat cu acele cocktail-uri am prins un curaj nebun pe care o sa il regret cat de curand dupa cum se pare.
-Ca la frați? Nu, sincer nu. Spune el făcând pe-a prostul. Amandoi suntem trezi si contienti de ce facem, si amandoi stim asta deci nu o sa putem sa dam vina pe bautura.
-Nu iti bate joc. Te-ai gândit la noi ca...iubit si iubită? Dupa toate prin cate am trecut, dupa toate noptile petrecute impreuna distrandu-ne, dupa toate parasutele lui si dupa atația ani am reușit sa il intreb asta. El sta putin pe ganduri si ma trage inspre el sarutandu-ma pe frunte. –Nu ai putea sa ma săruți si pe buze? Spun aparent trista, nu bag mana in foc ca sunt asa treaza dupa cum se pare, el doar surade. Intensitatea cu care ma priveste, in loc sa ma intimideze imi da mai mult curaj. Ma ridic pe varfuri, il trag in jos dar nu apuc sa imi lipesc buzele de ale sale.-Daca imi ceri asta maine sau in oricare alta zi, cand nu esti băută, promit ca te sărut. Vorbele sale ma fac sa rânjesc si aprob timid.
-Stiai ca te iubesc? Trebuie sa tac insa gura mea ma contrazice. Acesta aproba razand si un nod mi se pune brutal de adânc in stomac.
-Stiu asta de cand aveai noua ani. Spune el pe un ton categoric si eu imi strang ochii intrând in masina.
-Tu nu ma iubești? Taci la naiba Rhea, maine o sa regreți, nu distruge ce aveți. Rațiunea tipa in mine dar decid sa o ignoe. Zayn ofteaza si se aseaza pe locul soferului pornind masina.
-Nu pot sa spun nu Rhea. O relație intre noi doi nu ar fi posibila. Iți spun asta pentru ca maine nu o sa iti amintești nimic.
-De ce? Intreb revoltata punandu-mi mainile in sân.-Unu: Diferenta de varsta. Spune el hotărât si eu ridic o sprânceană.
-Mie nu imi pasa. Tie nu iti pasa. Iar mama si Joshua ar fi incantați.
-Doi: Chiar daca eu am sa te astept, o data si o data o sa ti-o trag si chiar nu vreau sa te rănesc cum am facut in seara asta cu blonda. Îngrijorarea si profesionalismul cu care care vorbește ma face sa ii zambesc cald. Ii cuprind mana cu a mea, el indreptandu-si privirea spre mine.
-Am incredere in tine. Nu o sa ma ranesti. Spun sigura de mine cautandu-i ochii cu disperare.
-Trei: Daca relatia nu va merge nu o sa mai vrei sa fim prieteni iar asta...Lasa propoziția in aer si isi trage mana din a mea inclestand-o pe volan.
-Nu o sa te rănesc....doar spune-mi, chiar nu ai niciun sentiment pentru mine? Asta e ultima intrebare care i-o pun. Motivele sale sunt clasice si destul de solide insa eu sunt mai incapatanata si solida decat motivele sale.
-Normal ca am. Am stat unsprezece ani cu tine, ai crescut sub ochii mei, normal ca am sentimente pentru tine dar sentimentele astea nu duc nicaieri. Prefer sa tac, pentru prima oara prefer sa tac. Imi îndrept privirea spre geam si suspin. Nu o sa ma dsu batuta. Deja m-am bagat in asta si nici unul dintre noi nu o sa uite desi el crede asta. Daca o sa trebuiasca sa ma tin scai de el si sa ma comport ca o usuratica sa il am, asa o sa fac.
************
Ochii imi sunt usor umezi, nimeni nu a spus nimic pe parcursul drumului. Ajunsi in holul dintre apartamentele noastre, ne uitam unul la altul asteptand ca cineva ori sa sară la bataie ori sa isi ia la revedere.
-Asta a fost o seara ciudata. Incep eu razand scurt si fals. El aproba tacut si se sprijină de perete uitandu-se lung la mine. Te rog nu imi zi ca te-ai suparat. Il rog simtindu-mi lacrimile cum sunt pe care sa curga. Isi întinde bratele in fata si imi zambeste strâmb. Ma strecor printre ele incercand sa nu plâng. Bautura ma face asa slabă...
-Nu stiu cum o sa trebuiasca sa ma comport cu tine de acum inainte. Spune el depasit de situatie. Imi ridic capul făcând contact vizual cu el.
-Ca si pana acum. Nu trebuie sa te comporti cumva Zayn. Nu vreau sa se schimbe nimic intre noi. Spun smiorcăindu-ma si el ma saruta pe crestet.
-De ar fi asa usor...Vorbeste el. Nu o sa ma comport diferit cu tine. Nu iti fa griji pentru asta. Ma asigura si eu zambesc tragandu-mi nasul.-Ok...Mulțumesc. Nu stiu sigur pentru ce dar ii mulțumesc. Sunt treaza. Si e trecut de doișpe. Continui. Saruta-ma. Ii spun. Zayn tot timpul se tine de promisiune, asta ar trebui sa faca si acum.
-Inca ai bautura in sistem deci esti băută asa ca nu ma tragi pe sfoara. Fugi la culcare, vorbim maine. Nu vreau sa vina ziua de maine, imi e frica de cum se va comporta cu mine. Ii urez noapte buna si intru in apartament dand nas in nas cu mama si Joshua care se uita duios la mine. Normal ca au auzit tot. Curiozitatea ma roade dar inainte sa intreb ce cauta el la ora asta aici, in pijamale, mi-a luat-o înainte.
-Oh scumpa mea. O sa am o discuție serioasa cu cretinul de Zayn. Spune bland bărbatul inalt din fata mea. Mama se uita cand la el cand la mine nestiind ce ar putea sa zica.
-Nu! Nu vreau sa se bage nimeni...in seara asta poate am dat-o in bară dar de dimineata o sa fiu pe capul lui si o sa il conving ca sunt deajuns de buna pentru el. Spun sigura pe sine desi lacrimi imi curg pe fata. Mama ma imbratiseaza strans cu parare de rau ca fiica ei plange prima data pentru un baiat care e de fapt barbat.
-Nu e ca nu esti îndeajuns de buna. Esti prea buna si inocenta pentru el. Spune Joshua cuprizandu-ne pe amandoua in brate dintr-o data. Ies din marea îmbrățișare si le urez noapte buna mergand spre camera mea. Prea inocentă... Atunci o sa imi schimb caracterul asa de inocent.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...