Capitolul 11

1.1K 100 6
                                    

Rhea :

Vacanta a trecut rapid, cu tot felul de jocuri dulci si perverse, call time cu mama, poze si cumparaturi. Acum sunt proaspat ajunsa in apartamentul meu si ma trantesc plictisita pe canapea, lasandu-l pe Zayn sa puna jos bagajele.

---Hai in Grecia.

Zayn scapa bagelele din mana si se uita urat la mine, negand lent din cap.

—Mergem in cur. Gata. Azi am servici. Habar nu ai cate afaceri am pierdut.

—Habar nu ai cati bani am pierdut eu in vacanta noastra. Mai am cateva sute de dolari pe card.

El se uita la mine dandu-si peste cap ochii.

—De parca aici ar fii si o mare problema cu banii. Si eu ce sa iti fac? Tu faci cumparaturi ca proasta.

Isi da tricoul jos si ma ia in stilul miresei, ducandu-ma direct in camera mea. Ma lasa pe pat si ma saruta lent, si, de parca stiind cum sa ma excite, imi mangaie sfarcurile cu degetele mari. Isi muta gura pe gatul meu, unde am semne intr-o veselie, avand si el acelasi lucru, poate mai multe.

La inceput mi-l alinta cu saruturi umede, apoi coboara, ajungand putin mai sus de sanul stang, unde isi infinge dintii, sugand bucata de piele pana se face mov.

I-am spus ca are ceva cu semnele. Iar el a spus ca e ciudat. Doar mie imi face. Sa vada lumea ca nu sunt disponibila. Dar amandoi stim ca oficial, nici luata nu-s.

—Am o intalnire de afaceri asa importanta azi Rhea, dar ti-as trage-o atat de tare...

Cuvintele lui imi fac zeita intima sa danseze. In mainile lui sunt ca o marioneta.

—E abia noua dimineata, sedinta e la douasprezece. Ai timp sa...

Ma opresc la acel "sa" din pura inocenta de copil ce mai am in mine.   Nu imi place termenul "sa mi-o tragi" iar Zayn cand imi vede obrajii semi inrositi si privirea inhibata, imi saruta bland fruntea, mangandu-mi sanii. Apoi, sarutandu-ma pe mine lent...

—Nu as putea nici macar in trei ore. Esti virgina. O sa trebuiasca sa am grija la tine, sa fiu bland, apoi sa stau toata ziua aici, sa te alint din nou si din nou si din nou.

Chicotesc dulce si imi bag capul in scobitura gatului sau, el cuprinzandu-ma intr-o imbratisare de urs. Ador acest sentiment...ador sa simt pielea lui calda peste pielea mea mai mult decat fierbinte.

Ne incrucisam picioarele si ma afund si mai tare in corpul sau masiv, cautand adapost in bratele sale. Gasesc ceea ce caut rapid si inchid ochii find rupta de somn de pe avion.

—Dormi micuta Rhea...sunt aici.

Imi saruta fruntea si parul de nenumarate ori, manganindu-ma bland. Simt cum aseaza plapuma peste noi doi si adorm aproape imediat.

Zayn :

Ochisorii Rheei sunt mari si pufosi in timpul somnului, trupul ei micut se camufleaza in al meu, si o primesc in bratele mele ... acasa pentru ea.

Am vazut privirea ei cand am spus ca vreau "sa i-o trag". Sunt sigur ca nu e obisnuita si nici macar nu ii place termenul folosit. Dar tace si inghite pentru mine. Poate sunt un nesimtit. O sa incerc sa evit lucrurile neplacute pentru ea dar in fiecare zii ii spun cat de nepotrivit sunt iar ea nu vrea sa renunte la mine. Iar asta ma face sa ador.

Ceasul arata ora la care eu ar trebuii sa ma ridic, sa ma imbrac si sa plec, dar mai vreau sa o privesc cateva minute. Doar cateva minute. Nu e ca si cum nu as mai avea timp, dar vreau sa profit de absolut fiecare secunda.

—Iubito, eu plec.

Ii soptesc si sunt sigura ca nu m-a auzit atunci cand nu schiteaza nici un gest. O strang la pieptul meu pentru inca cateva clipe si ma desprind de ea, urmand sa ma imbrac intr.un costum negru lejer, o cravata si punandu-mi un ceas la mana.

O sarut pe frunte apasat si ii aprind televizorul, doar ca sa nu se speriw atunci cand se va trezii. Of micuta Rheanisa, ce imi faci tu mie?  Justin ma saluta si eu ii intorc salutul, urcandu-ma in masina.

—Vreau sa o trimiti pe cineva sa faca de mancare. Rhea este singura si o sa imi dea foc bucatariei daca i se face foame.

—Am inteles domnule Zayn.

Schiteaza un zambet si trimite un mesaj cu o mana, cealalta fiind la volan, am incredere in el, este un sofer de exceptie, nu degeaba l-am angajat. Ajuns la firma, salutat de toata lumea, intru in biroul meu spatios, aprinzand imediat laptopul, incepand sa lucrez. Nu ma plang ca nu am bani dar daca pot face mai multi de ce sa nu fac?

—Domnule Zayn, mi-a fost dor de dumneavoastra.

Branda intra la mine in birou si ma uit cu scarba la gura ei in care au fost bagate atatea penisuri, inclusiv al meu. Nu stiu de ce naiba mi-a trebuit curva, acum nu mai pot scapa de ea, as putea sa conciedez dar nu ar mai fii distractiv.

—Bravo tie. Nu te platesc sa-mi spui ce ofuri ai tu. Du-te la contabilitate si spune-le ca pana diseara vreau gata dosarul asta, si apoi la arhitectura, maine incepem un nou proiect si vreau sa se ia dupa cerintele astea.

In fata tonului meu rece, pleaca cu coada intre picioare si dosarul dat in mana ei mare. Cineva mai trebuie si sa lucreze. Nu mai am nevoie de nici o femeie de cand sunt impreuna, intr-un fel, cu Rhea. Daca ar afla ca am calcat stramb as rani-o. Prima data pe ea si dupa pe mine.

RheaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum