Rhea :
Dupa intamplarea umilitoare si enervanta de aseara, eu si Zayn nu am mai avut dialog. El incerca sa vorbeasca cu mine, incepand prin saluturi mici iar nu de mult, in jurul amiezei, avand o criza de nervi spunand ca sunt o rasfatata care nu poate intelege cand i se zice "nu".
Este aproape ora doua dupa amiaza cand el intra in camera abatut. Dau sa il intreb ce s-a intamplat dar imi inghit cuvintele cand isi pune toata atentia asupra mea.
—O rasfata mica. Asta esti. Tipa el si eu imi dau ochii peste cap.
—Schimba alintul asta dragule, e deja invechit. Spre surprinderea lui ii raspund.
Se aproprie de mine, descheindu-si camasa din mers, dand cureaua jos totodata. O sa doarma pe jos. Cum a dormit si aseara.
—De ce nu vrei sa intelegi ca nu putem fi impreuna? Este peste principiile mele.
Limba i se impiedica de dinti. Mirosul puternic de tarie ajunge la mine abia cand suntem la cativa centimentri distanta unul de altul.
—Se spune că atunci când oamenii sunt beți nu au principii.
Profiți de situație!
Dă-mă in judecată! Habar nu ai cat am asteptat sa se imbete si cel mai probabil sa ma fută.
—Nu se spune asta. Neaga el cu vehemență.
Nu e asa muie de beat puștoaico!
Conștiință afurisita. Ma aproprii si mai mult de el ranjind pe sub mustati.
—Ba tocmai s-a spus. Șoptesc eu peste buzele sale.
Zayn cand e băut se excita usor dar se enerveaza si mai usor. Insa nu le poate face pe amandoua o data. Imi ating buzele usor de ale sale si el mă sărută adânc , lasandu-ma fara vreun pic de aer in piept.
—Nu sunt beat iubito. Deci nu o sa te fut spre satisfactia ta.
Injur in surdina cand ii aud cuvintele. Il imping de langa mine, intorcandu-ma intinsa pe pat, in burta. Doar sa nu ii mai vad fata de turmentat enervant si prea matur. Sa-l ia naiba!
Aud cum se dezbraca. Si simt imediat cum ramane doar in boxerii sai negri. Cum adica simt? Adica fizic si psihic a picat peste mine intr-o pozitie mai periculoasa decat pare. Barbatia sa pulseaza periculos de erecta intre fesele mele si greutatea sa ma apasa in salteaua ce acum e posibil sa atinga podeaua.
—Atunci de ce dracu' chestia asta arata ca ai fi gata sa mă violezi? Aproape tip, rosie la fata, incercand sa il dau jos de pe mine.
Nu e beat, nu e ametit dar e baut. Nu putea bea si el mai mult?
—Oh, dar chiar sunt gata sa fac asta.
Vocea sa senzuala si masculina imi intra in simturi si imi las capul sa cada in perna, zambind larg. Imi sterg zambetul de pe fata atunci cand ma intoarce pe spate.
Zayn :
—Ai vrea sa te violez micuțo? O intreb blând.
Am baut doar doua pahare de vodkă si la inceput i-am dat impresia ca sunt beat. Insa acum sper ca nu mai crede astea. Sunt un om fara cuvant. I-am zis si mie mi-am promis ca nu ma mai aproprii de ea dar decat sa o stiu suparata si departe de mine o prefer perversa si cu mintea plina de prostii copilaresti.
—Da...mă îngână ea.
Surâd. Asta voiam să aud.
—Dacă vrei sa te violez inseamna ca nu se numeste viol deci nu te pot viola. Si daca nu te violez, nu fac nici sex cu tine. Deci noapte buna.
Rămâne șocată. Respira sacadat, iar eu chicotesc. Doar nu credea ca o sa ma culc cu ea, nu?
Sfarseste prin a bombani ceva si a-si da ochii repede peste cap. Mainile mele coboara de voie buna pe corpul ei si o cuprind de fese, lipind-o si mai mult de mine.
—Să nu te mai superi pe mine. Ii spun irascibil. Ochisorii ei albastri ma fixeaza. Zambeste intr-un colt al gurii.
—Nu mai imi da motive prostesti. Imi raspunde acidulat.
Ma aproprii de Rhea si ea isi lipeste buzele de ale mele. Sarutul pe care il dezvoltăm impreună este unul ușor, adânc, lent si totuși plin de pasiune. Zambesc dupa ce aud sunetul despartirii buzelor noastre. Un mic plescăit drăguț.
—Noi ce suntem? Intreaba ea debusolata. Mainile mele inca poposesc pe fundul ei, iar eu acum peste ea.
—Bărbat si femeie.
Ma comport copilareste si evit intrebarea la care nu am raspuns.
—Zayn...mârâie ea nemultumita de raspunsul meu.
—Pana acum am fost cei mai buni prieteni. Nu vreau sa distrugem tot până eu nu sunt hotarat ca vreau o relatie, ca dupa aceea sa ma despart de tine pe motiv ca nu imi place sa fiu intr-o relatie.
Pe deoparte mint. As adora sa fiu intr-o relatie cu ea.
—Atunci daca suntem cei mai buni prieteni pot oricand sa imi fac un iubit. Deci o sa fie totul ca până acum. Doar ca eu o sa am voie si nevoie de un barbat.
Tonul ei este capricios, acidulat si trist. Iar eu devin nervos.
—Ai grija ce vorbesti mucoaso. In calitate de cel mai bun prieten te bat. Ii spun sarcastic.
Ma da de pe ea si se ridica din pat, bâțâindu-si fundul de doua ori in fata mea.
—Hai, dă-i, in calitate de cel mai bun prieten.
Capul ei ii este intors spre mine, privindu-ma smecher, iar fundul ei se misca aproape neobservabil in fata mea. De fapt pentru mine e foarte observabil.
Ma ridic cat ai spune "peste" din pat si o înșfac, ea pierzandu-se in bratele mele. Ii plesnesc cu putere fundul si furnicaturile pe care le am in palma dă notă ca mai vreau.
—Ah, idiotule. Tipa ea dar nu iese din capcana, ci ne impinge pe amandoi pe pat.
—Da, draga mea cea mai buna prietena? O intreb inocent.
CITEȘTI
Rhea
Teen FictionZayn si Rhea. Doua nume diferite, doua sexe diferite, doua minti diferite. Diferenta de varsta dintre ei nu a fost un obstacol, familia tot timpul i-a sprijinit si desi si-au dat seama tarziu, ei tot timpul s-au iubit si au fost...mai mult decat pri...