Moja przyszłość

111 12 0
                                    


      Ostrzegam moge się trochę rozpisać bo trochę to trwało.

______________________________________

Wczoraj wieczorem mój tata stwierdził, ze świetnym pomysłem będzie włączenie trybu " Dobry Rodzic". Gdy oglądałam sobie nagranie teledysku " Durch Den Monsun", które miałam na płycie, on przyszedł. Zawowal mnie do kuchni. powiedziałam grzecznie, że przyjdę za chwilę.

Kuro: NOOOOOO TAAAATOOOOOOO!!!!! NIE PRZESZKADZAJ MI TERAZ! ROBIĘ WAZNE RZECZY !!!!

Tata: Chciałbym z tobą porozmawiać na temat czegoś ważniejszego...

Poszłam więc do kuchni. Gdy zasiedliśmy przy stole tata zaczął coś ględzić o dojrzewaniu, nie za bardzo go słuchałam i to było albo nudne albo byłam wkurzona o to, że tata przeszkodził mi w ważnych rzeczach. ( Tak wzdychanie do Billa to jedna z tych rzeczy ;p) albo i to i to. Wkoncu ojciec zaczął zadawać pytania.

Tata: Jakie jest twoje aktualne marzenie?

Ja: Serio chcesz wiedziec?

Tata: Tak, nie krępuj się.

Ja: Ok. Wyjść za Billa... W sumie za Toma też bym mogła... Za Georga też... I za Gucia też. Pójść na koncert TH ... Albo na ten w Niemczech w Berlinie albo ten w Rosji w Moskwie bo niedługo grają. Kupić więcej gadżetow z TH...

Tata: okeeeej... A jaki zawód byś chciała wykonywac?

Ja: Dziennikarz od spraw muzyki.

Tata: oooo super a dlaczego?

Ja: Bo chce przeprowadzić wywiad z Tokio Hotel.

Tata: :| a coś niezwiązanego z Tokio Hotel?

Ja;... Tak. Zjadłabym żelki.

Tata: marzenie! Aspiracje! Ambicje!!!

Ja: aaaaaaa... To nie. A nie czekaj!

Tata: o super! Co?

Ja: Bill dodał coś na Instagrama! Czekaj chwilę!

Tata: Co. * Wychodzi z pokoju* ja pierdziele Wiola jak ty z nią wytrzymujesz?



( Kolejna)Rozmowa o pierwszej miłości:


Ja & Tata: * siedzą u kuro w pokoju*

Ja: * maluje paznokcie*

Tata: *przegląda " Najgłośniej jak potrafisz" *

( Dla nie wtajemniczonych to jest książka cnie.

O taka)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

O taka)

Tata: Kuro!!! ( Zmieniłam sobie imię z prawdziwego na pseudonim cnie.) Serio? Miłością twojego życia jest koleś który uprawiał seks w wieku 13 lat?????

Ja: ... Co ale bill nie...Pokaż mi to.

Tata: *pokazuje fragment książki*

Ja: ... Tato...

Tata: CO?!

Ja: Dzieciok ( beka) ty pomyliłeś Bliźniaków. Czytasz właśnie o Tomie ( Beka x2) To on jest taki spaczony.

Tata: o. * Czyta dalej.*

Ja: * nadal ciągnie bekę.*

I żeby nie było spiny. Tata czyta ta książkę bo chce się dowiedzieć co mnie w nich tak urzekło. Szkoda że mówiłam mu to już. Kilka razy.

______________________________________

Z całego serduszka dziękuję za 119 wyświetleń <3 Zapewniły mi one 263 w Kategorii Humor. Co jest moim wattpadowym celem? Może znalezienie się w najlepszej setce <3 Dziękuję !!! <3

Z przegranego zycia pewnego aliena 👽Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz