Ten uczuć kiedy śni ci się że jesteś na koncercie Tokio Hotel z trasy Zimmer483 i bawisz się zajebiście i nagle mama przychodzi cię obudzić bo śniadanie ci wystygnie ;-;
______________________________________Ten uczuć kiedy masz życiową rozkminę i przychodzi ci powiadomienie z Instagrama że Bill/Georg/ Gustav coś dodał i musisz to sprawdzić i potem zapominasz na jaki temat myślałaś
______________________________________Ten uczuć internetowa znajoma wejdzie w fandom mimo że nie posłuchała ani jednej piosenki ale podoba jej się Tom a jak prosisz by posłuchała chociaż albumu Schrei żeby znała podstawy to stwierdza że jej to nie potrzebne.
;-;
______________________________________Ten uczuć kiedy znajdziesz śmiesznego mema z Tokio Hotel ale nie ma nikogo w pobliżu więc pokazujesz go psu a on patrzy na ciebie z zażenowaniem.
______________________________________Ten uczuć kiedy twój ojciec ma mieszane uczucia co do TH ale ty wiesz że i tak ich lubi tylko nie chce się przyznać.
______________________________________Ten uczuć kiedy chcesz opowiedzieć komuś tak śmieszna historię z TH ale cały czas się śmiejesz i nie możesz wydusić z siebie żadnego slowa i siedzisz nie wydając dźwięków, klaszcząc w dłonie i miotając się co chwilę.
______________________________________Ten uczuć kiedy w komentarzach pod filmami z yt na kanale Tokio Hotel znajdziesz kogoś z Polski.
______________________________________Ten uczuć kiedy ktoś w necie pamięta kto to Tokio Hotel i nawet rozpoznaje pojedynczych członków zespołu.
______________________________________
Ten uczuć kiedy słuchasz sobie " Schrei!" I nagle mama wchodzi do pokoju i zaczyna się na ciebie drzeć że masz to wyłączyć
______________________________________Ten uczuć kiedy wszystko na około kojarzy ci się z TH.
______________________________________Ten uczuć kiedy w miejscu publicznym przypomni się śmieszna akcja z TH i musisz powstrzymywać się od śmiechu.
______________________________________Ten uczuć kiedy sluchasz sobie Tokio Hotel i ktoś zaczyna mówić że to dzieci Hitlera. :| ( No tak przecież wszyscy Niemcy są źli a ja tylko schodzę na złą drogę.) Albo kiedy opowiadasz babci o perfekcyjności swojego obiektu wesTHnien ( kiedy musisz robić błędy ortograficzne żeby TH się wpasowało) a ona zaczyna opowiadać i wojnie.
______________________________________Ten uczuć kiedy słyszysz cokolwiek o kosmitach albo widzisz kogoś a bluzce/ bluzie z kosmita i popadasz w fangirl i po cichu liczysz że jest z fandomu
CZYTASZ
Z przegranego zycia pewnego aliena 👽
HumorKsiążka dla osób które są i dla osób które nie są w fandomie Aliens. Staram się tu wszystko tłumaczyć by każdy mógł się pośmiać z mojej głupoty ^^ Jesteś w jakimś fandomie? W takim razie zrozumiesz to co się tu odjaniepawla. " Z przegranego życia pe...