Dobry wieczór, dzisiaj w programie " Kill yourself with Kuro" :
-Kuro224 zdobyła 3kartony wyświetleń
- Jak prestiżowo fangirlowac w miejscu publicznym żeby nie wyjść na psychopatę który drze ryja w galerii handlowej.
- jak pięknie i stylowo szerzyć fandom wśród sąsiadów
- Lekcja gotowania z Kuro czyli jak spalić dom i doznać poparzeń gotując najprostsze rzeczy
- kuro i bezpieczne wakacje
- kuro czyli jak skompromitować się w miejscu publicznymHmmm zapowiada się ciekawie! Bill intro!
* Przebiega z kartonem z napisem " Kill yourself with Kuro"* ~ Bill
*Wlacza piosenke* ~ Gustav
Dzisiaj trochę inaczej będzie mało Tokio Hotel ale szykujcie się na dawkę sarkazmu i humoru! Zapraszam do pociągu po spirali do zatracenia!
Przed przeczytaniem zaopatrz się w dżem ( ewentualnie powidła) i FIDŻET SPINERA bo ja tak serwuje ( tak tylko przypomnę oczywiście wszystko tutaj to żart ( tak samo jak moje życie ))
Okje zaczynajmy!
Dzisiaj pod tym DZIEUEM LITERATURY zebrały się 3 kartony wyświetleń ( i jak ja to upchnę do szafy?!) I żeby nie nudzić to powiem tylko DZIĘKUJĘ <3
Ale teraz lecimy z tym ciekawym bo mnie samą interesuje co mam do powiedzenia!
Przecież ty pisałaś scenariusz... ~ Tom
Wcale nie. Dzisiaj pisali go dla mnie Bill i Georg...
Jak to oni pisali ci co masz mówić w nowym programie? ~ Tom
A co w tym złego?
Własnie! Co, my nie umiemy pisać twoim zdaniem? ~ Georg
Mozecie przestać? Jesteśmy na wizji. ~ Gustav. A tak swoją drogą... Gdzie jest Bill?
No przecież tam sie-... Nie ma go.
Przecież tu jestem...~ Bill
Ok zaczynamy! Georg! Kurtyna!
* Podnosi kurtynę* ~ Georg
* Wielki sztuczny uśmiech* WITAJCIE MOI DRODZY TELE... WATTPADOWIDZOWIE! Dzisiaj pokażę wam moj tutorial jak fangirlowac w miejscu publicznym żeby nie wyjść na psychopatę ktory drze ryj w miejscu publicznym!
* Rzuca brokatem i konfetti* ~ Bill
* Przebiega z kartonem z namalowana tęcza * ~ TomWięc po pierwsze musisz mieć kogo fangerlowac.
Najlepiej kogoś bardzo popularnego kogo kochają wszystkie nastolatki np. Krzysztof Krawczyk bo w razie nie powodzenia ktoś się do ciebie dołączy.Kiedy już znajdziesz sobie obiekt westchnień do fangerlowania pójdź do miejsca gdzie jest fchuj ludzi. W razie kolejnego niepowodzenia ludzie cię nie usłyszą bo w tłumie jest głośno.
Usiądź dokładnie na środku i wejdź w google grafika i wpisz imię i nazwisko swojego idola np. Krzysztof Krawczyk.
CZYTASZ
Z przegranego zycia pewnego aliena 👽
HumorKsiążka dla osób które są i dla osób które nie są w fandomie Aliens. Staram się tu wszystko tłumaczyć by każdy mógł się pośmiać z mojej głupoty ^^ Jesteś w jakimś fandomie? W takim razie zrozumiesz to co się tu odjaniepawla. " Z przegranego życia pe...