Po mé velmi vtipné větě, mi Fury konečně řekl, proč schůzka byla svolána. Má být totiž mise. Konečně.
Hydra nám při převezení nějakých zbraní vzala nejen ty zbraně, ale i nějaké naše agenty. No a my je pochopitelně máme zachránit.
Vydala jsem se do svého pokoje se připravit. Oblékla jsem si černou uniformu se znakem S.H.I.E.L.D.u.
K tomu jsem přidala ještě pár pistolí a nožů. Vyšla jsem se svého království a vydala se před základnu. Zde už čekal celý tým kromě Thora, který měl nějaké problémy na Asgardu. Bůhví co. Ironické je, že on je bůh. No whatever.
„Já, Bucky a Jess půjdeme dovnitř zachránit vězně. Ti co umí létat to budou hlídat ze vzduchu. Nat, ty to tam pak, až ti řeknu, musíš odpálit. Clinte, ty budeš chránit Nat." vysvětlil nám plán Steve.
,,Jo, všichni chápeme." řekla jsem a nastoupila do quinjetu. Za mnou samozřejmě i zbytek týmu.
Letěli jsme asi 2 hodiny, když se letadlo začalo silně otřásat. ,,Co se děje, Clinte?!" zařvala jsem na našeho pilota.
,,Nemám tušení!"odpověděl mi zakřičením na mou otázku. Do háje.
Pro jistotu jsem se zneviditelnila. Ale co ostatní? Ty se asi budou muset prostě schovat.Letadlo se najednou prudce otočilo. ,,Clinte, ty to umíš ovládat. Udělej něco!"
,,Ale já nevím co!" odpověděl mi nervózní Clint. Letadlo se náhle znovu naklonilo a Steve spadnul na páčku pro otevírání dveří.
Ty se s rachotem pomalu začali otevírat a my spatřili tvář útočníka...
ČTEŠ
Different [AVENGERS]
FanfictionJmenuju se Jessica Moon. Můj otec je neznámý a život úplně obyčejný. Ale pak se stane něco, co mi změní život.